Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kenen mielestä Lauri Karhuvaara
05.09.2007 |
on tosi ärysttävän oloinen?
MUN!
Eleet, tyyli puhua, tuijotus kameraan, ilmeet...
Kommentit (3)
Jotenkin ylimielisen oloinen...tai kaikkitietäväinen...aluksi luettelemani lisäksi!
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kuin ylimielinen!
Pikemminkin Karhuvaara on lapsenmielinen, ja aivan ihanalla tavalla.
Innostunut, ihmisistä välittävä. Mukavan ja leppoisan oloinen ihminen.
Alue: Aihe vapaa
No joo, jossain määrin ärsyttää. Mutta enemmän ärsyttää se mimmi jolla on niin kamalia vaatteita. Se tumma.