olin nuorena tunnettu kotikaupungissani, enkä kestä huomiota jota saan sen takia edelleen keski-iässä
ihmiset tuijottavat, kuiskailevat avoimesti. miksi ovat jumissa vuosien takaisissa?
Kommentit (37)
Tästä aiheesta valittavat tasa kaksi ihmistyyppiä narkkarit ja naiset joilla on koko kylän patja maine
Vierailija kirjoitti:
Tästä aiheesta valittavat tasa kaksi ihmistyyppiä narkkarit ja naiset joilla on koko kylän patja maine
ja muutkin
Vierailija kirjoitti:
Historia ja maine tulee aina perässä vaikka sitä yrittää peitellä. Tämän takia miehet kyselee naiset taustoista ja body counteista kun ei halua että naisen historia tulee perässä aiheuttamaan itselle maine ongelmia vaikka kuinka nainen yrittää peitellä historiaansa jota ei voi peittää. Kyllä kaikkien aikuisten ihmisten pitää kantaa omien tekojen seuraukset kun onhan ne itse aiheutettua
Minä annan ainakin tyhjän pohjan. Mitä väliä, jos joskus töpeksenyt. Tärkeintä ettei ole töpeksynyt minun aikana. Kyllä se tulee ilmi, jos töpeksii. Siinä sit joutuu miettimään et onko ajan arvoista. Ei nyt pienet nolot asiat, eikä kyllä keskisuuretkaan ole mikään iso este suhteelle. Iso este olisi joku huo*rana oleminen viimeiset 30 vuotta.
Jos olisin vapaa, ottaisin mielelläni entisen patjanaisen kainaloon, pussaisin hellästi ja prinsessakantaisin välittämättä menneisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin vapaa, ottaisin mielelläni entisen patjanaisen kainaloon, pussaisin hellästi ja prinsessakantaisin välittämättä menneisyydestä.
mikä on patjanainen
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräät niiltä päiväunilta ja huomaat että et olekkaan mies vaan olet tämmöisen mainenne omaava nainen
Onko tuolla jotain merkitystä?
aikuisena luulisi toisten ajatusten olevan aivan yhdentekevää
Vääria arvauksia mutta osallistuin tositv-ohjelmaan, enkä pidä siitä leimasta.
ap
Mitä olet tehnyt? Varmasti jotain muuta kuin perusihanatyttöjonkakaikki halusivat. Taidat olla mies. Kerro niin koitetaan miettiä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
ap
Muuta nimesi, muuta muualle. Sillä pääsee jo pitkälle. Muokkaa ulkonäköäsi.
Sellaista se on paikoissa, missä kulttuurivirtaa ei ole. Jäädään jumiin menneeseen.
Älä anna v ittuakaan vaan elä elämääsi. Eivät ne kylälaiset sinua taivaan porteilla arvostele.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet tehnyt? Varmasti jotain muuta kuin perusihanatyttöjonkakaikki halusivat. Taidat olla mies. Kerro niin koitetaan miettiä asiaa.
ap kertoi jo, osallistui tositv-ohjelmaan eikä pidä siitä leimasta
Vierailija kirjoitti:
ap
Voin sanoa, että 60% ei ole katsonut mitään typeriä tositv-ohjelmia. Älä ota esille niin eivät tiedä mistään mitään.
Historia ja maine tulee aina perässä vaikka sitä yrittää peitellä. Tämän takia miehet kyselee naiset taustoista ja body counteista kun ei halua että naisen historia tulee perässä aiheuttamaan itselle maine ongelmia vaikka kuinka nainen yrittää peitellä historiaansa jota ei voi peittää. Kyllä kaikkien aikuisten ihmisten pitää kantaa omien tekojen seuraukset kun onhan ne itse aiheutettua