Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelen suuresti mistä kumpuaa monien palstalaisten poliisiviha?

Vierailija
13.05.2012 |

Varsinkin Ulvila-aiheisissa keskusteluissa on usein kommentteja tyyliin: "paskapoliisit" "poliisikusipäät" jne.

Mikä teitä vaivaa? Ymmärtääkseni poliisiin suhtautuvat vihamielisesti vain ne, jotka poliisin kanssa ovat koko ajan negatiivisella tavalla tekemisissä, eli siis rikolliset.

Normaali kansalainen ymmärtää, että ilman poliiseja tämä yhteiskunta olisi aika karmea paikka...

Toki poliisit ovat ihmisiä kuten muutkin, joten varmasti kusipäitäkin mahtuu joukkoon, mutta että koko poliisikunnan haukkuminen paskoiksi..hmmm.

Kertoo eniten haukkujista.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi euroopan mielenosoituksissa huudetaan nazipolizei, jostakin se kertoo.

Vierailija
22/36 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anarkistit haluaa epäjärjestystä. BLM nykyään. Jotkut ahkerat jotka haluaa epäjärjestystä ja toiset jotka sitä haluaa ymmärtää.

Sattumalta BLM sivuillaan paljasti kuinka on tarkoitus kaataa koko läntinen järjestelmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit on hyviksiä, paitsi silloin jos ne antaa minulle sakkoa. Hyvä poliisi kaasuttaa ja pamputtaa elovaginalaiset ja pitää blm ne ee ke rit kurissa ja nuhteessa.

Vierailija
24/36 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinäkin vihaat poliisia kun joku sellainen tappaa mustan miehen.

Vierailija
25/36 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raimosandelin kirjoitti:

Minulta polisiit vei rahat pariinkiin kertaan. Juttu ei edennyt, koska jos poliisi sanoo ettei ole vienyt rahoja, niin kumpaakohan oikeudessa uskovat.

En ole rikollinen.

Poliisi. Murhaa, tappaa pahoinpitelee, uhkailee varastaa siinä missä muutkin ihmiset.näistä on varmaa tietoa.

Jo rikosylikomissaariokin niin on ilmoittanut että heidän joukossaan on eoärehellisiä poliiseja, ja joita voi kutsua ammattinimikkeellä suomen suurimmaksi ammattirikollis liigaksi. Poliisi. Sitten ihmetellään että mistä poliisi viha johtuu? Oottekos vähän tyhmiä?

Ihan oikein sulle mulkulle!

Vierailija
26/36 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälä palstalla puhutaan asiaa näin on suurin osa poliiseista on täysiä kusipäitä ja ei ne uskalla edes liikkua yksinään aina pitää mennä monen partion voimin ase ja koira mukana että turha on poliisien olla miestä kun eivät yksin uskalla liikkua missää mun mielestä se on tosi poliisi jos uskaltaa mennä yksin ilman asetta ja koiraa vaikka tulisi moottori sahan kanssa vastaan jos poliisi sille pärjää yksin silloin voi olla miestä 

Vierailija
27/36 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppas, että joudut vaikka vainoamisen uhriksi. Mitään ei poliisi tee. En kauheasti arvosta niitä. Jos korkeakoulutettu, normaali ihminen menee tekemään aiheesta rikosilmon, ilman mitään taustaa rikoksista tms. Asia jätetään tutkimatta.

Kiva.

Arvostanko instassia, jonka pitäisi auttaa mua mutta ei auta?

Ainut mitä ajattelen nyt on, poliiseille maksetaan siitä että ne tutkii. Älä ikinä kerro mitään tai myönnä mitään. Karua.

Vierailija
28/36 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Yksi sekoileva narkki vähemmän.

Vierailija
29/36 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos musta poliisi tappaa valkoisen miehen?

Onko tämä viha jokin värikysymys?

Vierailija
30/36 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisien typeryys ärsyttää ja se saa aikaan vihamielisiltä näyttäviä kommentteja.

Vierailija
31/36 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisikomisarion ex-vaimo varasti minulta ja lapsiltani tuhansien arvosta rahaa ja koruja kun kävi hoitamassa vammaista lastani kun olin pahasti sairaana (perhetyöntekijä).

Se tunnusti teon kun jäi kiinni, uhkaili mua ja luetteli kourallisen poliiseja + komisarion jotka suojelee sitä AINA tarvittaessa näissä tapauksissa. Todennäköisesti vuosikymmeniä. Kun yritin viedä jutun poliisille niin nekin alkoi uhkailla ja painostaa, ei suostunut kirjaamaan rikosta ja hukkasi sen tynkä rikosilmoituksen. Edes naapurikaupungin poliisista ei suostuttu auttamaan. Ne on suurinosa rikollisia virkamerkeillä.

Vierailija
32/36 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUOSSA ON KIRJOITTAJA AIVAN OIKEASSA MULLE EI POLIISI OO IKINÄ HÄJYSTI LAITTANU SILLOIN HARVOIN KUN ON PIDÄTTÄNEET MUT AUTOLLA AJAESSA EIKÄ KANNATA MÄ SANON TAKAASI JOS PASKALAKKI RUPIAA PÄÄTÄÄN AUKOMAAN EI POLIISI OO IHIMISTÄ KUMMENPI EI JUMALASTA SEURAAVA JA TOSI ON ETTÄ NOITA MÄTÄMUNIA MAHTUU PASKALAKKIEN JOUKKOON JA SELLAISET PITÄÄ PUDOTTAA MAAN PINNALLE

Vierailija
33/36 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LISÄÄN TUOHON VIERAILIJAN TEKSTIIN POLIISIN EX VAIMO VARASTI MINULTA JA LAPSILTANI NIIN NÄINHÄN SE MENÖÖ POLIISI SAA KOHDELLA IHIMISIÄ KUINKA SATTUU JA SILTI NUO PASKALAKIT EI SAA SIITÄ MITÄÄ TUOMIOTA TAI JOS SAA KORKEINTAAN SAKOT POLIISI ON SE JOKA ON SUOMEN VÄKIVALTAISIN KONEISTO MÄ SANON ETTÄ KOITTAKOOT KÄYTTÄYTYÄ VÄKIVALTAISESTI TAI MUUTEN TÖYKIÄSTI MUA TAI MUN LÄHIMMÄISIÄ KOHTAA  NIIN TAKAAN JA VANNON POLIISILLE TULOO NOUTAJA EN OO RIKOLLINEN MUTTA SUUTUTTAA POLIISIN TOIMINTA

Vierailija
34/36 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas vanhaa ketjua nosteltu. Kommentoin omasta puolestani: en vihaa poliisia, mutta en mitenkään erityisesti myöskään luota siihen instituutiona. Omien kokemusten ja kuuleman perusteella vaikuttaa, että poliisin toiminta erinäisissä tilanteissa riippuu pitkälti siitä, kuka on tekemässä eikä siitä, että olisi yhtenäinen tapa toimia, joka perustuu lakiin. Sitten on kokemusta poliisista, joka ei itse noudattanut lakeja, ja näitä ns. likaisia poliisejahan on, niin pienissä asioissa kuin suuremmissa. Nykypäivänä ei voi myöskään luottaa, että poliisilta saa apua, kun tarvitsee. 

Vierailija
35/36 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niitä poliisin sporakiskoilta poisraahattuja änkyräviherpeippoja.

Vierailija
36/36 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASIAA