Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko päätynyt sänkyyn pitkäaikaisen (mies)ystäväsi kanssa?

Vierailija
02.05.2012 |

Mitä jatkossa kävi, pysyittekö ystävinä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on jompi kumpi tai molemmat ihastuneet lopulta ja petiin on päädytty. Ihan seurustelemaan on sitten tavattu päätyä ja sitten kun se on katkennut niin on ystävyyskin.

Vierailija
2/4 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meidän suhde nyt oli vähän vaikeasti selitettävä muutenkin. :D

Meidän kesken oli aina välillä semmonen tarve Isolle Halille. Ja jos nyt ei muuta kohille osunut, saattoi aamuyöstä sit käydä niin, että turvauduttiin toisiimme. Aina jos jompikumpi seurusteli, niin oltiin vain kavereita, eikä edes ajateltu mitään puuhasteluja. Mutta jos nyt molemmat satuttiin sinkkuina kuleksimaan, niin mikäs siinä.

Ikipäivänä ei oltais voitu kuvitellakaan seurustelevamme. Puhuttiin asiasta kyllä monen monta kertaa. Mutta aina todettiin, ettei me oltais toisiamme kestetty yli 12 tuntia saman katon alla ja todettiin, että asiat oli hyvin juuri niinkuin ne olivat.

Ei olla nähty aikoihin, mutta tuossa pari viikkoa sitten sain kutsun kahville pitkästä aikaa. Tai itseasiassa kutsu kyllä koski koko perhettäni :). Itse olen nykyään naimisissa ja lapsia on useampi.

Friends with benefits :D Voi se toimiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys kuivui sitten kokoon. Poika alkoi käyttäytyä ikävästi minua kohtaan sen jälkeen. Emme koskaan olleet ihastuneet toisiimme, mutta silti hänestä tuli mustasukkainen, toisaalta halveksuva. Harmi.

Vierailija
4/4 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niinhän siinä kävi että ihastuin lopulta ja kovaa. Jossain vaiheessa mieskin sanoi pitävänsä minusta enemmän kuin kaveista.

Mies alkoi seurustelemaan ja meni naimisiin. Emme enää pitäneet yhteyttä, toisaalta hyvä niin. Mutta vielä viimeyönäkin näin hänestä unta. Ollaan nähty viimeksi vuonna 2005.

Mutta eniten kaipaan hänen ystävyyttään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi