26v. naisella suhde 17v. nuoreen mieheen.
Näin siis kävi, rakastuin näinkin nuoreen mieheen 5kk sitten. Vk-loppuna pitäis mennä kylään mieheni vanhemmilla ja täytyy sanoa että pelottaa. Hänen vanhemmat tietää kyllä ikäni ja ovat sen hyväksyneet, mutta silti pelottaa että mitä he sanovat kasvotusten.
Onko täällä muita joilla huomattavasti nuorempi kumppani? Miten sukulaiset ovat asian ottaneet? Kauan suhteenne kesti?
Kommentit (27)
joka oli 17v. Tulin siis raskaaksikin hänelle samana vuonna.. Minulla oli yksi lapsi ennestään. Vajaa kolme vuotta oltiin yhdessä. Hullu olin kun tein lapsen niin nuorelle.
Mut en epäile, etteikö teidän suhteenne voisi onnistua!
Oli se kyl vähän noloa kertoa kavereille ja suvulle, että on niin nuoren kanssa...
Minulla on 17v. pikkuveli ja oksettaa pelkkä ajatuskin että joku av-mamma iskee hänet, pienen, viattoman LAPSEN!
Oikeasti sairasta....
mutta muista, että sen ikäisenä maailma on aika erilainen paikka kun 26-vuotiaana. Realiteetit ja mitä elämältään haluaa voi muuttua radikaalisti hänellä vielä...
Päivä oltiin " erossa" ja sit palattiin yhteen. Ei tuolloin kestänyt olla ilman minua ja vähän niinku senkin takia jatkoi.
Meillä oli niin riitaisa ero puolitoista vuotta sitten, että vasta nyt osaamme käyttäytyä toistemme seurassa. On ollut pitkiäkin välejä etteivät nähneet (lapsi ja isä) toisiaan, mutta nykyään homma sujuu kun asuu parin talon päässä. Tosin pitää todella vähän 3-4 krt kuussa 1-2 tuntia kerrallaan. On ottamassa lähiaikoina yökylään lasta. On todella kiireinen ihminen ja aloittaa koulun eri paikkakunnalla syksyllä. Varmasti vaikuttaa sit vielä enemmän tohon lapsemme tapaamiseen :(
Silloin kun olimme yhdessä, niin oli ihan ok isä kun miettii ikää..
Minun mieheni näyttää täysin mieheltä jo. 180/83, parta ja ihan miehen kroppa muutenkin. Henkisellä puolella hyvin kokenut. Mm. seurustellut ennen minua 3vuotta. Asunut omassa asunnossa 2vuotta jne. En olisi koskaan arvannut että hän on niinkin nuori. ap
Mieti nyt järkevästi, hän on vasta lapsi ja sinä aikuinen. Noin nuoresta on vain niin jännää seurustella vanhemman naisen kanssa. Mutta mikä sinun motiivisi on? Onko sinulla lapsia? Mieti vielä kerran.
Ei tämä mitään leikkiä ole kummankaan osalta. Mies puhuu häistä ja yhteisestä kodista. Itse jarruttelen vielä. Onhan täälläkin monia pariskuntia jotka löytäneet toisensa jo nuorena, mistä sitä tietää vaikka hän olisi se " oikea" . ap
Ikäero pienenee ajan myötä, jos teistä tulee pysyvä pari. Kolmi-nelikymppisinä sitä ei enää huomaa.
Itse en vielä mitään pumpulisia tulevaisuuden suunnitelmia tee, mutta täytyy sanoa että tälläistä rakkautta en ole ennen kokenut. Kun voisikin vain unohtaa tuon ikäeron niin voisi olla täysillä tässä suhteessa. ap
Mieheni on lapset tavanneet. Lapset ovat 5 ja 7vuotiaat, hyvin tulevat juttuun. ap
Mä en kadu lastani, mutta ehkä kadun hänen isäänsä. Tosin tykkään olla yh, koska saan päättää itse perheemme asioista. Ja seurustelen kyllä tällä hetkellä itseäni 7 vuotta vanhemman miehen kans. Se on minulle outoa koska olen ollut lähes aina itseäni nuorempien kanssa.
Miten 17 vuotias oli baarissa?
Vaikka olisi millainen tapaus, hän on lain silmissä alaikäinen. Senkin lapseensekaantuja! Hyi sua!
ongelmiakin oli ollut. Nainen 31vee ja mies (poika ?) 19vee.
Onhan noita alaikäisiä baarit täynnä aina. Itse kävin baarissa 14vuotiaana jo.
Ja nämä lapsiinsekaantumis jutut kiitos nyt pois. ap
Kyllä sitä varmaan, jos joku pystyy seurustelemaan noinkin paljon nuoremman kanssa. Itse olen 21. Mutta en ole kyllä harrastamassa, kunhan vaan pohdiskellut :P
aloin seurustelemaan 16-vuotiaan kanssa. Olimme kolmisen vuotta yhdessä hänenkin kanssa. Ainoastaan ensimmäinen poikaystäväni oli minua vanhempi näistä vanhoista suhteista, ja hänkin oikeastaan vain puolisen vuotta. Ensimmäisen lapseni isä oli myös 17v kun tulin raskaaksi hänelle. Hih hih..
-3
26v nainen 16v pojan kanssa. Jaa-a mitä tuosta nyt ajattelisi. Mitäs ystäväsi ja vanhempasi ajattelevat suhteestanne?
Yrittäkää nyt ymmärtää, että tämä mies on lapsi, eikä muuksi muutu vaikka näyttäisi 50-vuotiaalta.
Minusta on uskomatonta, että sinä ap edes harkitset asiaa!
Jätä lapsiparka herranjestas sentään rauhaan!
Toivottavasti lapsen vanhemmat edes puuttuvat asiaan!
Olen 25v ja seurustelen 22v miehen kanssa, sekin on vähän niin ja näin. Mutta minä kuitenkin toivotan teille onnea, toivottavasti suhteenne kestää ja olette onnellisia.
Mutta tämä onkin provo.