Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan seksiä vanhemman naisen kanssa!

Vierailija
19.07.2007 |

Itse olen 28 vuotias ja kiinnostaisi kertaluontoinen tai miksei pidempiaikaisempikin suhde vanhemman naisen kanssa. Sellainen 35-50 vuotias pitäisi saada. Mistä tällaisia löytyy? Apuja? Onko ravintolat ainoita paikkoja löytää vanhempia naisia?

m28

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

m i e s-79 @ l u u k k u . c o m (luonnollisesti ilman välejä..) ;)

Vierailija
2/23 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää kun laittaa vaikka yhden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/23 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

k y l l ä y h d e l l ä v ä l i l l ä t u l e e t ä m m ö s t ä t e k s t i ä. eikä sillä oo kyllä mitään merkitystä siltikään tän aiheen kanssa. :)

Vierailija
5/23 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti vain (sinun kannaltasi) en halua pettää kuitenkaan miestäni. Mutta siis, en tiedä miksi minua kiinnostaa itseäni paljon nuoremmat miehet. Olen ollut jopa erittäin tiukasti ihastunutkin pari kertaa itseäni paljon nuorempiin miehiin. En tiedä mitä tapahtuisi, jos sattuisi liian hyvä tilaisuus tulemaan.. mutta vielä olen vain haaveissani rakastanut nuorta kaunista miestä.

Vierailija
6/23 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylempänä..eli mies-79 @ luukku. com (ilman välejä siis..)

ap

Vierailija
7/23 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tökerösti muotoiltu tuo kertaluontoinen.

Vierailija
8/23 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen pakkauksen kanssa kun pääsisi viettään viikonlopun niin oksat pois.

Tietäs kumpi vikiseee

M41

Vierailija
9/23 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)))

Vierailija
10/23 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot teini!!

Vierailija
11/23 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/23 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra 79 tarttuu viestiin kuin viestiin aivan kuin sika limppuun. Vaikuttaa epätoivoiselta.

Vierailija
13/23 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis hei oon 14v ja raskaana ;o ihan oikasti olen. äitini on 35v ja hän on innoissaan iskä on 37v ;o Käytiin ultrassa niin tyttö tuleee :) No tämä pikkunen siis tulee vahingossa :)) ja tämä syntyy vkn päästä

Vierailija
14/23 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis hei oon 14v ja raskaana ;o ihan oikasti olen. äitini on 35v ja hän on innoissaan iskä on 37v ;o Käytiin ultrassa niin tyttö tuleee :) No tämä pikkunen siis tulee vahingossa :)) ja tämä syntyy vkn päästä

Vierailija
15/23 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi itellekkin vanhempi nainen.. ihan minkä ikäinen vaan kunhan vanhempi ;)

Vierailija
16/23 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi itellekkin vanhempi nainen.. ihan minkä ikäinen vaan kunhan vanhempi ;)

aika epätoivoiselta

Vierailija
17/23 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika epätoivoiselta

no yhyyy, jos vaivauduit tollasta kommentoimaan.

Vierailija
18/23 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika epätoivoiselta

kun viestisi luin

Vierailija
19/23 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika epätoivoiselta

kun viestisi luin

mjaa :D

Vierailija
20/23 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi 20- vuotias sivistynyt, sporttinen ja hyvin pukeutuva nuori mies joka kaipaisi vanhemman naisen opastusta ja seuraa. Pakko myöntää, että se "poikuus" on tallella ja minulla on ollut 15 vuotiaasta asti sellainen unelma, että saan menettää poikuuteni jollekkin vahemmalle ja varttuneemmalle naiselle.

Olisin jopa päässyt poikuudestani eroon, mutta olen säästellyt sitä, että joku vanhempi ja kokeneempi nainen voisi viedä sen minulta pois. Tämä on suurin unelmani / fantasiani, nyt pyydänkin voisiko joku ystävällisesti auttaa minua tässä asiassa? Arvostan naisia todella paljon ja kohtelen heitä myös todella hyvin ja tästä syystä minusta tulisikin oiva "oppipoika". Asustelen Pohjois- Savossa. Olisi kiva jos joku kiinnostuisi niin voitaisiin jatkaa keskustelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan