Haluan seksiä vanhemman naisen kanssa!
Itse olen 28 vuotias ja kiinnostaisi kertaluontoinen tai miksei pidempiaikaisempikin suhde vanhemman naisen kanssa. Sellainen 35-50 vuotias pitäisi saada. Mistä tällaisia löytyy? Apuja? Onko ravintolat ainoita paikkoja löytää vanhempia naisia?
m28
Kommentit (23)
k y l l ä y h d e l l ä v ä l i l l ä t u l e e t ä m m ö s t ä t e k s t i ä. eikä sillä oo kyllä mitään merkitystä siltikään tän aiheen kanssa. :)
Valitettavasti vain (sinun kannaltasi) en halua pettää kuitenkaan miestäni. Mutta siis, en tiedä miksi minua kiinnostaa itseäni paljon nuoremmat miehet. Olen ollut jopa erittäin tiukasti ihastunutkin pari kertaa itseäni paljon nuorempiin miehiin. En tiedä mitä tapahtuisi, jos sattuisi liian hyvä tilaisuus tulemaan.. mutta vielä olen vain haaveissani rakastanut nuorta kaunista miestä.
ylempänä..eli mies-79 @ luukku. com (ilman välejä siis..)
ap
Vähän tökerösti muotoiltu tuo kertaluontoinen.
sellaisen pakkauksen kanssa kun pääsisi viettään viikonlopun niin oksat pois.
Tietäs kumpi vikiseee
M41
Herra 79 tarttuu viestiin kuin viestiin aivan kuin sika limppuun. Vaikuttaa epätoivoiselta.
No siis hei oon 14v ja raskaana ;o ihan oikasti olen. äitini on 35v ja hän on innoissaan iskä on 37v ;o Käytiin ultrassa niin tyttö tuleee :) No tämä pikkunen siis tulee vahingossa :)) ja tämä syntyy vkn päästä
No siis hei oon 14v ja raskaana ;o ihan oikasti olen. äitini on 35v ja hän on innoissaan iskä on 37v ;o Käytiin ultrassa niin tyttö tuleee :) No tämä pikkunen siis tulee vahingossa :)) ja tämä syntyy vkn päästä
Kyllä kelpaisi itellekkin vanhempi nainen.. ihan minkä ikäinen vaan kunhan vanhempi ;)
Kyllä kelpaisi itellekkin vanhempi nainen.. ihan minkä ikäinen vaan kunhan vanhempi ;)
aika epätoivoiselta
aika epätoivoiselta
no yhyyy, jos vaivauduit tollasta kommentoimaan.
aika epätoivoiselta
kun viestisi luin
aika epätoivoiselta
kun viestisi luin
mjaa :D
Täällä olisi 20- vuotias sivistynyt, sporttinen ja hyvin pukeutuva nuori mies joka kaipaisi vanhemman naisen opastusta ja seuraa. Pakko myöntää, että se "poikuus" on tallella ja minulla on ollut 15 vuotiaasta asti sellainen unelma, että saan menettää poikuuteni jollekkin vahemmalle ja varttuneemmalle naiselle.
Olisin jopa päässyt poikuudestani eroon, mutta olen säästellyt sitä, että joku vanhempi ja kokeneempi nainen voisi viedä sen minulta pois. Tämä on suurin unelmani / fantasiani, nyt pyydänkin voisiko joku ystävällisesti auttaa minua tässä asiassa? Arvostan naisia todella paljon ja kohtelen heitä myös todella hyvin ja tästä syystä minusta tulisikin oiva "oppipoika". Asustelen Pohjois- Savossa. Olisi kiva jos joku kiinnostuisi niin voitaisiin jatkaa keskustelua.
m i e s-79 @ l u u k k u . c o m (luonnollisesti ilman välejä..) ;)