Mikä on ollut sinun vuoden 2008 suurin kriisi tähän asti? EV
Kommentit (33)
Vaikkakaan mitään uutta kriisiä ei ole tullut, mutta olen käynyt psykologilla puhumassa menneisyydestäni. Ja se on ollut kriisi, enemmän kuin olen koskaan edes itse ymmärtänyt.
iso muuttourakka saman kuukauden sisällä...
kovasti on elämä muuttunut ja paljon on vielä muutettavaa... haluan lapselle hyvän kodin mutta välillä tuntuu että me ollaan ihan seinähulluja ja huonoja vanhempia.
Ei tosin johtunut tuosta kriisista tuo vaihdos.
Paino nousi joulun takia 3000 g, vieläkin harmittaa.
Ehkä hankalinta ollut töissä kun on yritetty lanseerata älypuhelinta taviskäyttöön eikä wt halua nettiä kännykkään :(
Hjuu, tuohan se on. Ei ole muka varaa 400 euron puhelimeen ja ei muka tartte nettiä kun voi töissä käyttää konetta.
Enpä usko että netti tulee koskaan yleistymään kännyköissä.
Esikoisen kanssa läpi vuoden ollut kriisiä kun pitäisi saada Robinin CD-levy enkä halua ostaa tuollaista musaa hänelle.
Mies ilmoitti kolmenkymmenen vuoden yhdessäolon "kunniaksi", ettei enää rakasta.
Tässä myt sitten junnataan ja ihmetellään, että mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
tyttäreni ilmoitti, että aikoo "hakeutua" sukupuolenvaihdosleikkaukseen.
Vieläkin ahdistaa :(2006 ja 2007 vuodet olivat muutoinkin monellakin tapaa vaikeita mulle.
Kärsimme mm. sekundäärisestä lapsettomuudesta, oli työhuolia yms.Tämän vuoden alussa plussasin yli kahden vuoden yrittämisen jälkeen, ja 3 vkoa sitten syntyi kauan kaipaamamme vauva :)
Jotakin erittäin iloistakin siis ;)
Miten kävi?
Jaahas, jotkut elävät vieläkin vuotta 2008 kun tähän vastailevat.
tarpeeksi vahva paastoamaan ramadanina.