Meillä ei ole edes ruokaan rahaan tässä kuussa!
Pitää viedä pulloja kauppaan että saa puuroa pöytään ja jauhoja onneksi on, että saadaan sämpylöitä, mutta voikin on jo toikilla, saas nähdä miten selvitään?
Onko kellään hyviä ehdotuksia, miten saadaan ruokaa pöytään?
Kommentit (55)
"Paljonko matkan peruminen kustantaisi?
Jos vaihtaisitte matkakohteen vaikka ruotsiin tai muuhun edullisempaan?"
Siis TIETENKÄÄN pienivarainen perhe ei varaile mitään matkoja MIHINKÄÄN. Jos joku on niin idiootti, että haluaa väkisin matkustaa, vaikka perheen rahat ei riitä edes kunnon ruokaan, niin voi jumalauta sitten saavat vaikka nähdä nälkää. Lapsia tosin käy sääliksi.
Mutta siis onhan tän pakko olla nyt joku pila/provo. Ikävää, että jotkut oikeasti halusivat auttaa ja tunsivat myötätuntoa...
mutta toi 5000 €:n matka kuulostaa jo niin idiootilta, että ei mitään rajaa!
Meillä ei ole mitään matkaa, ei ole koskaan ollutkaan, ei olla ikinä käyty ulkomailla!!!
Ja toi sähköpostini ei ole mikään feikki, kirjoitelkaa jos ette usko.
Tyhjensin sen vain että sinne jotain mahtuu, aluksi ei varmaan toiiminutkaan...
Miksi ihmisten pitää pilailla toisen hädällä, en tosiaankaan ymmärrä!
taas oikea ap
Yritin monta kertaa lähetää vastauksen mutta minulle tulee ilmoitus ettei viesti ole mennyt perille..
Mitähän pitäisi tehdä? :(
T: 7
Haluaisin auttaa jos tilanne tosi mutta jos tuo matka piti paikkansa niin motivaatio loppui siihen.
Milloin viimeeksi sait työttömyyskorvaukset ja miehesi eläkkeen?
Mikä laskun maksu on niin tärkeä, että lapsilisät tarvitsee siihen kokonaan tuhlata?
Maksa laskusta vain osa?
Sen verran voi omaa äitiä vaivata, että saa lapsille ruokaa.
käytetään juuri kuvailemisiin tilanteoisiin.pelastamaan srki. ei muulloin.
Ja meillä menee laskut suoraveloitukseen, ei ole mahdollisuutta maksaa vain osaa niistä!
Ja mitä tässä jälkiviisaus auttaa, nyt kuitenkin meillä on se tilanne ettei rahaa ole kuin kymppi ja kaksi viikkoa aikaa ennenkuin saadaan.
Ja en voi tajuta sellaista joka kirjoittelee toisen nimissä ja valehtelee kaikenlaista ja pilaa toisen mahdollisuuden saada apua todelliseen hätään, mutta toivottavasti sulla on nyt hyvä mieli.
Mutta mä sain jo apua tuolta 7 ja olen siitä todella kiitollinen, hänellä on todella sydän paikallaan.
Mutta mä en enää kirjoittele tähän ketjuun, että jos joku ap tähän vielä kirjoittaa, niin se en ole minä!
Hyvää jatkoa kaikille ja kaikkea muutakin hyvää!
ap
Ja meillä menee laskut suoraveloitukseen, ei ole mahdollisuutta maksaa vain osaa niistä!
Ja mitä tässä jälkiviisaus auttaa, nyt kuitenkin meillä on se tilanne ettei rahaa ole kuin kymppi ja kaksi viikkoa aikaa ennenkuin saadaan.
Ja en voi tajuta sellaista joka kirjoittelee toisen nimissä ja valehtelee kaikenlaista ja pilaa toisen mahdollisuuden saada apua todelliseen hätään, mutta toivottavasti sulla on nyt hyvä mieli.
Mutta mä sain jo apua tuolta 7 ja olen siitä todella kiitollinen, hänellä on todella sydän paikallaan.
Mutta mä en enää kirjoittele tähän ketjuun, että jos joku ap tähän vielä kirjoittaa, niin se en ole minä!
Hyvää jatkoa kaikille ja kaikkea muutakin hyvää!ap
ei se ole sen vaikeampaa. Olet varmaan tiennyt laskuja tehdessä että rahanne eivät riitä kaikkeen, olette siis eläneet yli varojenne.
oltiin viime kuussa talvilomalla viikko joten tässä kuussa ei sitten palkkaakaan tullut normin mukaan , laskuja kylläkin senkin edestä yli .viikko ollaan kituutettu 25eurolla,nyt on sit rahat finito .leipää eikä maitoa ole kaapissa , onneksi pakastimeen olin ostanut pari pakettia jauhelihaa .torstaina miehelle tulee 7päivän tili ja 2vkon päästä minä saan tilin ja kesälomarahat . ..
Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko aina näitä "surkimuksia"!!! Ei Suomessa kukaan nälkään kuole, koska auttavia tahoja on monia.
oltiin viime kuussa talvilomalla viikko joten tässä kuussa ei sitten palkkaakaan tullut normin mukaan , laskuja kylläkin senkin edestä yli .viikko ollaan kituutettu 25eurolla,nyt on sit rahat finito .leipää eikä maitoa ole kaapissa , onneksi pakastimeen olin ostanut pari pakettia jauhelihaa .torstaina miehelle tulee 7päivän tili ja 2vkon päästä minä saan tilin ja kesälomarahat . ..
mutta jostain syystä minun lähettämäni jälkeen tulee aina tieto ettei viesti mennyt perille :/
T: 7