G: Onko teillä ihmisiä, joiden puheluihin ette halua vastata. Miksi?
Itse en vastaa edellisen anopin puheluihin silloin, kun tunnen hänen soittonsa tungettelevaksi.
Kommentit (10)
Soittaa aina valittaakseen tai pyytääkseen palveluita.
Osan niistä olen laittanut muistiin, että tiedän olla vastaamatta.
Pahempaa että se soittelee mun miehelle juovuksissa myös.
Töissä ollessa oli ihan kiva jutella hänen kanssaan, mutta nyt kun on ollut yli 6v pois niistä ympyröistä ja tämä nainenkin jäänyt eläkkeelle jo kauan sitten, ei enää oikein yhteisiä aiheita tunnu löytyvän.. Kerrankin jouduin kuuntelemaan 20 min kun hän puhui kissastaan!! Minä olin vielä silloin se joka hänelle soitti ja kyllä harmitti kun rahani menivät puhelinlaskussa niin turhaan.. Sitten hänen mielestään minun pitäisi laittaa kaksi vanhinta lastani (alle kouluikäisiä) hoitoon ja ottaa vain vauva mukaan ja mennä hänen luokseen kylään. Ei kiinnosta, en siis ole vastannut hänen puheluihinsa enää kevään jälkeen.
Hänelle on tärkeää, että pidämme jatkuvaa yhteyttä puhelimitse (kerran viikossa), sillä emme näe toisiamme juuri koskaan.
Puheluiden aiheet on vaan vähän vähissä, sillä meilailen äitini kanssa päivittäin ja hän kertoo KAIKEN aina isälle, joten kyllä heillä on jo kaikki mahdollinen tiedossa.
Kummilapsieni äiti, mt-ongelmia....
Siis pui suhdetta, mikä päättyi jo 8 vuotta sitten. Miten jotkut voi jumiutua noin? Nyt sen kaks vanhempaa mukulaa otettu huostaan. Ei oo sen jälkeen kuulunut mitään, ei ilmeisesti kehtaa kertoa mulle asiasta.
Ihan vaan siksi, että se tahtoo aina puida kaikkia mun asioitani, utelee hirveästi kaikesta ja kommentoi ja tuntuu aina siltä, että joko on salailtava, taikka on puolusteltava. Lisäksi selittää kaikki mahdolliset pikkuasiat niiiin pitkällisesti... Millään meinaa päästä pois puhelimesta. Vaan kyllä mä sille yleensä vastaan kuitenkin.
Kaverini alkoholiongelmainen veli, soittelee aina välillä. En jaksa kuunnella sitä.
enkä isäni soittoihin. Isäni aina kännissä kun soittaa. Ex anopin ja ex miehen puheluihin kyllä.