Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko varattu ihminen kokea ihastumistunnetta, vaikka oma liitto onnellinen?

Vierailija
17.07.2007 |

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihastuminen tarkoittas että haaveilisin vaikka sänkykamarikeikasta ihastukseni kanssa.

Saatan kyllä " ihastua" ihmiseen, kuten mun ja mieheni miespuoliseen työkaveriin, joka kaiken huipuksi on mun pomo, koska tyyppi on luonteeltaan mutkaton, huumorintajuinen ja jolle on helppo jutella asioista ja joka juttelee omistaan helposti, mutta joka myös on pitkäaikaisessa suhteessa sitoutuneena avokkiinsa. Kuitenkaan en edes haaveile että menisin sänkyyn tms. koska se ei ole sen kaltaista ihastumista.

Mun päähän ei mene että onnellisessa avioliitossa haaveiltaisiin vieraista miehistä, koska semmoiselle EI OLE tarvetta, tilausta niin sanotusti.

Mun mies saakin mun pöksyt kastumaan pelkästään sillä että katson häntä. Sori typyt, mutta parempaa onnea ensi kerralla teillekkin.

Vierailija
62/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että jotain yrität todistella. Monetkin ihastumiset ovat juuri tuota mitä kuvasit että ihastuu mahtavaan tyyppiin. Jos se nyt sitten on vielä seksikäskin niin vau mutta ei se edelleenkään tarkoita että päivät pääksytysten onnellisessa avioliitossa unelmoisi pääsevänsä muiden miesten sänkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla näköjään ei ole silmiä muille kuin toisilleen? Vieläkö niiltä mammoiltakin kastuu housut kun näkevät miehensä?

Vai onko tosi rakkaus kuitenkin jotain muuta kuin sitä että pöksyt kastuu?

Vierailija
64/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
65/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuulostaa siltä että jotain yrität todistella. Monetkin ihastumiset ovat juuri tuota mitä kuvasit että ihastuu mahtavaan tyyppiin. Jos se nyt sitten on vielä seksikäskin niin vau mutta ei se edelleenkään tarkoita että päivät pääksytysten onnellisessa avioliitossa unelmoisi pääsevänsä muiden miesten sänkyyn.

Vierailija
66/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli tarkoituksesikin niin onnittelut, olet selvästi oikealla alalla.

Vierailija
67/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ja naisten ihastumisessa on huomatavissa selvä ero.

Tämän näkee selvästi jo murrosikäisissä tytöissä. Ihastutaan idolleihin joiden perässä juostaan ja kiljutaan. Pojilla tämä käytös puutuu lähes täysin.

Niin ja jo pienet lapsetkin ihastuvat toiseen sukupuoleen. Se on niin vahva osa ihmistä, että sitä on turha kieltää itsessään.

Vierailija
68/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja tästä on todisteena lukuisa joukko ihmisiä jotka ovat leskeksi jäätyään löytäneet toisenkin onnen.

Kun harvoille on tullut se eka ja lopuille ei sitä yhtäkään.

Vierailija
69/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Heh et tiedä niin.

Vierailija:

Vierailija
70/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Monetkin ihastumiset ovat juuri tuota mitä kuvasit että ihastuu mahtavaan tyyppiin.

Outo ajattelutapa teillä.

Vierailija
71/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin liikuttavaa tuo, että uskotaan puolison olevan Parempi Mies ja rakkauden Suurempi Rakkaus jos hänestä aletaan puhua Isoilla Kirjaimilla.

Vierailija
72/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei lasketa? Toki samaan sukupuoleenkin voi joskus ihastua, ja kirjoitinkin tuolla aiemmin niin.

Vierailija
73/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen on ihmisen anatomia;-)

Vierailija
74/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että sinä tiedät asiani paljon paremmin kuin minä. Olet varmasti Viisas Ihminen.

En ole ihastunut naapuriini enkä keneenkään muuhunkaan. En silti usko että mieheni on Se Ainoa Oikea Elämäni Suuri Rakkaus. Hän on ihana mies, jota rakastan yli kaiken, ja olen sitoutunut elämään hänen kanssaan. Olisin silti voinut rakastua johonkuhun muuhunkin, ja on mahdollista, että ihastun jos jossain vaiheessa tulee uusia naapureita, mutta ei se tekisi tästä nykyisestä suhteesta huonoa ja miehestä vähemmän oikeaa.

Vierailija
75/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten niin ei lasketa? Toki samaan sukupuoleenkin voi joskus ihastua, ja kirjoitinkin tuolla aiemmin niin.

Vierailija
76/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihmeellinen on ihmisen anatomia;-)

Vierailija
77/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

81, pitäiskö ottaa oppia, ettei tar...

Vierailija
78/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sinulle ei tule täysin uutena asiana, että osa ihmisistä ihastuu seksuaalisessa mielessä myös saman sukupuolen edustajiin.

Vierailija
79/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinun ja miehesi kohdalla kysymys on puhtaasta vietistä, kun pelkkä katsominen riittää.

Ihastuminen kohdistuu nyt mieheesi, mutta ihastumisen taito muihin ei ole kadonnut. Se on vain uinuvassa tilassa toistaiseksi.

Pidät itseäsi ja miestäsi ylivoimaisen täydellisyyden illuusiossa. Todellisuus ei toimi niin. Kun illuusio katoaa on pidettä hatunliepeistä lujasti kiinni.

Silloin kysymys ei ole ihastumisesta, vaan vieteistä. TÖÖT!

Vierailija:

Vierailija
80/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte kuvitella että moelmma tsaiovat kuulla kunniansa, toinen posapuoli jopa´kuulemma oli tehnyt rikosilmoituksen s. postistani joka oli täysin asiallinen vaikka vittumainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi