Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko varattu ihminen kokea ihastumistunnetta, vaikka oma liitto onnellinen?

Vierailija
17.07.2007 |

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitten jos ja kun nämä kuitenkin ihastuvat niin päättelevätkin sitten siitä, että apua, olenkin Väärän Ihmisen kanssa naimisissa vaikk Olemme Olleet Onnellisia Kaikki Nämä Vuodet. Ja sitten se on menoa alaspäin, vaikka voisivat edelleenkin olla onnellisia Sen Saman Ihmisen Kanssa Jota Rakastavat.

Vierailija
22/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No tässäkin ketjussa ilmoittautui j...

Ja moniko niistä on väittänyt olevansa Sen Oikean kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi tulee (toista sukupuolta) sinua halamaan lohdutukseksi vailla mirtään taka-ajatuksia. Sinä olet kuin kuumaa vahaa, halut kasvavat kiihotut toisen kosketuksesta.

Tunnet ehkä syyllisyyttä, sinulla on oma kulta joka ei voi tulla hätiin.

Niin sinulla on vahva vietti jota järki taistelee vastaan.

Tämä jää tietenkin sinun salaisuudeksesi.

Ps. Miehillä tätä viettiä on vielä vaikeampi hallita. He lankeavat helpommin koska heille se merkitsee selviytymistä.

Vierailija
24/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietti vie ensin...se on kaiken A&O. Siitä kaikki lähtee.

Vierailija
25/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä mitään anonyymien vierailijoiden parisuhteista tai parisuhteettomuuksista, mutta se ei ollutkaan pointti. Pointtini oli tämä:

Jos perustaa liian paljon sille harhaluulolle, että on olemassa Se Oikea jonka kohdattuaan kaikki ulkopuolisen maailman ihmiset lakkaavat olemasta puoleensavetäviä ja että varatun ihastuminen tarkoittaa ilman muuta sitä että on Onnettomassa Epäonnistuneessa Avioliitossa puolison kanssa joka on Täysin Väärä Ihminen Minulle, tulee väistämättä ongelmia, sikäli kun jompikumpi kuitenkin ihastuu. Vaikka puoliso olis miten hyvä ja oikea tahansa ja rakkaus kuinka syvää tahansa niin jos tuosta harhaluulosta ei pääse ajoissa irti niin ongelmia on tulossa, kun rupeaa miettimään että apua, ei tämä olekaan minulle oikea mies/vaimo kun kerran ihastuin toiseen.

Ihastumisia tulee ja menee, rakkaus on täysin toisessa kategoriassa. Sinkkuaikoinakin moni ihastuu lukuisiin Täysin Vääriin Ihmisiin, joiden kanssa ei naimisiin kannattaisi mennä, ei se ihastuminen todellakaan takaa yhtään mitään.

Vierailija
26/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vietti vie ensin...se on kaiken A&O. Siitä kaikki lähtee.

Vierailija
27/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vain niin naiivi että ihan naurattaa!!!

Vierailija
28/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerta kerran jälkeen kun olen " hillinnyt itseni" , hetken päästä jo ajattelen että mitä ihmettä minä siinäkin muka näin, ja rakastun taas ja taas enemmän rakkaaseen mieheeni!

Vierailija
29/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei katteliskaan ympärilleen, niin voi ihastua. Ainut, mihin voit vaikuttaa on se, mitä ihastuneena teet. Suosittelen kertomaan omalle puolisolle tunteista ja pyytää häneltä neuvoja.

Vierailija
30/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten 6 vuoden avioliiiton jälkeenkään en ole kertaakaan edes pikkuriikkisen ihastunut kehenkään toiseen!

Miehelläni on näköä, kokoa ja luonnetta!

Vierailija
31/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olet vain niin naiivi että ihan naurattaa!!!

Olin 12 v suhteessa jossa en ollut tyytyväinen, mies oli hyvä ja varmasti tämänkin miehen kanssa olisin tänäkin päivänä, ellei se tyytymättömyys olisi laittanut etsimään jotakin muuta, ihastumisia, rakastumisia, lopuksi pettämistä.

Mutta sitten mun elämääni käveli mies, josta tiesin vanhankansansanoin: tässä se nyt on (sen oikeasti tietää kun sellaisen löytää) ja nyt on mennyt 10 vuotta intohimoista rakkauden täytteistä liittoa, jossa ei ole kaivattu ulkopuolista elämää. Ei mies eikä vaimo.

Ja oikeasti sydämeni pohjasta toivon sitä kaikille, koska nyt tiedän että siihen toiseen vaihtoehtoon ei kannata tyytyä!

Saan muuten rakkaani kanssa olla 24/7 ja äskenkin flirtti lensi =)

t: 8, 38 v

Vierailija
32/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykisavioisia, ennemminkin moniavioisia (voivat pokkana rakastaa montaa samanaikaisesti)

Vierailija
33/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ykisavioisia, ennemminkin moniavioisia (voivat pokkana rakastaa montaa samanaikaisesti)

Vierailija
34/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastun herkästi, liiankin herkästi, mutta en anna sen olla uhka avioliitolleni. Tiedän piirteeni ja pystyn hillitsemään itseni koska liittoni on minulle tärkeä ja oma mies rakkain.

Vierailija
35/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihastuminen tarkoita välttämättä sitä että kaivattaisiin avioliiton ulkopuolista suhdetoimintaa. Ihastuminen on todennäköisempää jos on haku päällä mutta ei edellytä sitä.

Vierailija
36/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on henkilön itsensä päätettävissä, mitä tunteelle tekee eli on tehtävä töitä, että se menee ohi.

Vierailija
37/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan sanoa, että jonain päivänä eteesi kävelee ihminen, josta tiedät, että hänen kanssaan homma toimisi ja pääsi on sekaisin.

10v onnellisesti saman miehen kanssa eikä mitään halua katsella ympärille, mutta yksi ihminen vain kolahti ja pääni meni sekaisin. Ajattelin sitä ennen juuri niin kuin sinä.

Olen edelleen oman mieheni kanssa enkä ole tehnyt syrjähyppyä, koska mulla on ollut paras tuki asian hoitamiseen, oma aviomies.

Vierailija
38/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan kerroin että oma on löytynyt joka on vienyt jalat alta (vie edelleen).

t: 36

Vierailija
39/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen on aviomieheni, toinen avioliiton aikainen ihastus, jonka kanssa ei ole ollut muuta kuin minun ihastukseni.

Vierailija
40/80 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ensimmäinen on aviomieheni, toinen avioliiton aikainen ihastus, jonka kanssa ei ole ollut muuta kuin minun ihastukseni.

Kuten sanottu, kyllä sen TIETÄÄ kun se oikea kävelee vastaan tai sitten erehtyy luulemaan jotakin muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi