Kaikki elämäsi miehet: onko ulkonäössä yhdistäviä tekijöitä?
Itse tajusin vasta, että kaikilla mun miehillä (siis seurustelukumppanit, avomiehet, aviomies) on ollut isot huulet, oikein sellaiset pusuhuulet :) ja nätti nenä. Kapeahuulisen kanssa en ole seukannut koskaan.
Kommentit (11)
epätavallinen nenä ja MIEHEN kädet eli sellaisen ns. duunarin, joka tekee töitä!
Nykyinen onkin tumma ja karvainen. :)
- Ala-aste - yläaste suhteeni.
- parin kundin tapailua/treffailua
- mieheni
Kaikki ovat suomenruotsalaisia, komeita, varakkaita, tummahiuksisia (ja nykyään menestyneitä työelämässä).
On ollut pitkiä, pätkiä, hoikkia ja lihaskimppuja.
Tummia , vaaleita ja jokunen punapääkin.
kAI Tää aviomies on sitten joku niiden sekoitus.
Ainoastaan yks kundikaveri nuoruusvuosilta muistuttaa tosi paljon aviomiestäni (och samma toisin päin tietty *hah*) Muutoin on jos jonkinnäköistä hiihtääjää tullut treffailtua ;-P
Kaikki elämäni rakkaudet ovat olleet ihan erinäköisiä. Tosin ei niitä ole ollutkaan kuin kolme, aviomieheni mukaan luettuna. Mutta luonteeltaan ovat kyllä kaikki samantapaisia hienoja persoonia.
Sitten näitä muita, ei niin vakavia suhteita, onkin ollut runsaasti, ja niistä ehkä voisi sanoa olevan ainakin tyylissä jotain samaa.
Eli lyhyet hiukset ja huoliteltu ulkonäkö, sekä lisäksi kaunis nenä.
mutta vihitty on sitten tumma ja surusilmäinen
Suuria nuoruusvuosien rakkauksia oli pitkät, hoikat, keskiruskeat 2 kpl, yksi pitkä hoikka vaalea ja yksi lyhyt vaalea, sopusuhtainen. Yksi suuri ihastus oli punapää. Elämäni rakkaus eli aviomieheni onkin sitten tumma, karhumainen iso mies. :) Taidan olla aika kaikkiruokainen!
mun kaikilla miehillä on ollut täyteläiset huulet! Mua ällöttää sellaiset kapeahuuliset miehet tyyliin Michael Douglas... :-)
Yhtään ylipainoista ei ole ollut. (Outoa vähän, koska olen itse ollut aina ylipainoinen.)
Nykyinen kyllä vie voiton kaikista entisistä ja vastaa myös kaikkein eniten miesihannettani.