Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi h....ti, alkuraskauden keskenmeno, koska

Vierailija
11.10.2008 |

vuoto alkaa?

Olen raskaana, jotain viisi viikkoa. Viime yönä alkoivat kauheat "kuukautiskivut", ja olen siitä saakka ollut kauheissa tuskissani. Vuotoa vain ei näy ei kuulu. Stressaava tilanne, koska en viitsi ottaa kunnon särkylääkeannosta, jos en tiedä, onko kyseessä varmasti keskenmeno.

Kellään ollut vastaavaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Km on kyllä ollut, mutta kipuja ei ollenkaan.

Sinuna en kyllä heittäisi kirvestä kaivoon pelkän kivun takia.

Käy ultrassa mielenrauhasi takia.

Vierailija
2/10 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi, esim. munanjohtimissa.

Kivun takia varmaan ottaisivat sinut tarkastukseen gynelle.

Toivottavasti kaikki kuitenkin oliis kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan olet "kauheissa tuskissa", niin ehdottomasti kehottaisin hakeutumaan naistentautien päivystykseen! Voi tosiaan olla "tuubaraskaus", joka pitää ehdottomasti leikata! Ja muutenkin, ultralla siellä selviää tilanne.

Vierailija
4/10 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa oireilla vasta viikosta 7 alkaen, eli se ei voi olla kyseessä. Lisäksi kivut on ihan täysin samanlaiset kuin kuukautiskivut, ei poikkea mitenkään, kovemmat vaan.

Harmittaa, tämä on jo kolmas kerta kun näin käy, yleensä vain vuoto on alkanut melkein heti kipujenkin alettua.

Vierailija
5/10 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMalla kohdallani kaikki keskenmenot 5 kpl ovat alkaneet verenvuodolla, joten en vielä heittäisi kirvestä kaivoon.

Jos sulla ei ole ihan satavarma säännöllistä kuukautiskiertoa, niin kävisin kyllä ehkä ultrassa.

Jos jotain hyvää asiassa on, niin kolmen keskenmenon jälkeen aloitetaan tutkimukset, joten siinäkin mielessä se ehkä kannattaisi saada rekisteröityä lääkärissä. Jos niin ikävästi käy, että kyseessä on keskenmeno niin vaadi lääkärissä tutkittavaksi ainakin kilpirauhaset, veren hyytymistekijät, hormonitasapaino.

Vierailija
6/10 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli viime kuussa vain 2 kertaa, peräkkäisinä öinä :) Eli siis hedelmöitysajankohdasta ei ole epäilystä, ihan alussa ollaan. Harmittaa vietävästi, että mulle käy aina näin... Kun kerran vuodessa onnistun tulemaan raskaaksi on tilanne aina tää sama, kauheet kivut ja lopulta km :(

Vierailija
7/10 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös rv 5 aikoihin yöllisiä, todella kovia kipukohtauksia. Ihan normaali raskaus, lääkärin mukaan vaan herkkä kohtu.

Vierailija
8/10 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos munanjohdin on esim. sökönä jo, jos raskausviikot eivät pidäkään paikkaansa voi tuhoa tapahtua, mikäli raskaus on kohdun ulkopuolinen.

Munanjohtimia ilman toki voi saada lapsia, mutta kyllähän ne aika tärkeät ovat jos luomusti haluaa lisääntyä...

Vierailija
9/10 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten kuukautisetkin sen raskauden aikana!

Mulla meni vain muutama tunti oireiden alkamisesta kun olin hätäleikkauksessa, munajohdin oli revennyt ja lähes kolme litraa olin ehtinyt vuotaa vatsaonteloon... Yleensä leikataan tähystämällä, mua ei ehditty, nyt on muistona "sektioarpi".

En tahdo pelotella, mutta suna mä kyllä kiireen vilkkaa hakeutuisin ultrattavaksi.

Vierailija
10/10 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kärvistellä ja mennä maanantaina lekuriin. Viikot pitää kyllä paikkansa, eli siinä mielessä ei pitöisi olla pelkoa kohdunulkoisesta.