Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä kaupat/liikkeet on mielestäsi jotenkin noloja/juntteja tms. ?

Vierailija
16.07.2007 |

Omasta mielestäni

Sokos

Seppälä

Lindex

KappAhl

Tarjoustalo

Anttila

varmaan muitakin on, mutta ei nyt tule mieleen.,,

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Tokmanni, ja lomalla ollessani käyn kyllä Tokmannilla.....

Vierailija
2/57 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo siellä koskaan käyny, enkä kyllä käy. Se mies on niin nolo, että menee maine melkein kaikilta kauppiailta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupoista noloja?

Vierailija
4/57 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvemmalla kuin muualla. Sieltä ostan kaikki pesuaineet, hammastahnat sun muut. Mitä järkeä maksaa samoista kamoista enemmän jossain Stokkalla? Vain siksikö, että on " hienompaa" käydä Stokkalla?

Kappahlissa on parhaat tyttöjen pikkuhousut, ja Lindexissä rintsikoissa hyvä hintalaatusuhde.

Käyn mä Stokkallakin ihan säännöllisesti ja usein ostan jotain, mutta ei tulisi mieleenkään käydä vain siellä tai jossain muissa ns. hienoissa kaupoissa.

Vierailija
5/57 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just junttimeininkiä tuo " ostan vaan stokkalta kaikki kun en alennu menemään muualle" . Sitten ylpeänä stokkan pussi kainalossa kotia että hähhäähhää mulla onkin varaa käydä tuolla ostoksilla. Ja oikeasti joku ostaa sieltä vaikkei olisi varaakaan kun kerran muutkin ostaa ja muihin kauppoihin on niin noloa mennä.

Itse olen varmaan yhden huivin ja takin ostanut stokkalta joskus vuonna yks ja kaks. Molemmat on roskissa. Ja ne hullut päivät on ihan nimensä veroiset!!

Hullut repii tangoista tavaraa kun vaan pitää saada kehua että ostin tätä ja tätä sieltä. Tuon takin ostin aikoinaan sieltä kun ensimmäistä ja viimestä kertaa erehdyin hulluille päiville lähtemään! Karmeeta menoa!!

Vierailija
6/57 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mitä! ostan sieltä vaipat ja pesuaineet (paitsi shampoot) ja sit myös jotain leluja!!!

toinen mitä rakastan on stocka. sieltä vaan saa kaiken.

musta juntteja on kans maskun kalustetalo (mut senhän on tarkoituskin olla juntti), mutta jos siel olis jotain mitä haluan, voisin silti ostaa.

ja se keskisen paratiisi on kans must ihan junttihuippu.

must juntteus on jees. jotenkin se on mun mielessä synonyymi aitoudelle.

meillä ihan normaalit tulot ja koulutus... enkä keksi mitään niin naurettavaa ku ap:n jutut. mutta siis hyvässä mielessä - kun kerta saa nauraa.

Vierailija
7/57 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prada, D&G, Armani jne...

Hiton juntit!

Vierailija
8/57 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai joku oikeesti osta vaatteitansa SUOMESTA? Tosi outoo...mä ainakin ostan ulkomailta, ja itseasiassa suurin osa sisustukseta ja huonekaluistakin on ulkomailta.

Ruokaakin mä ostan tosi vähä, ku käyn aina ulkona syömässä, mut jos jotain, ni stokkan Herkusta mä sen kyl haen...

Vierailija
9/57 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Omasta mielestäni

Sokos

Seppälä

Lindex

KappAhl

Tarjoustalo

Anttila

Vierailija
10/57 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin asiakkaat juntteja

Vierailija
11/57 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo yllä mainitut jättää väliin, niin mistä ihmeestä Suomessa mitään sitten voi ostaa?

Vierailija
12/57 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on tuloja ja varallisuutta riittävästi saa huoletta ostaa ihan sieltä mistä löytää parhaan hinta/laatusuhteen.

Vierailija
13/57 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku sokos ja citymarket ihan ok, ja anttilakin! Mutta noi halpisketjut on jotain aivan kamalaa... Tähän ketjuun voisi muuten lisätä vielä Lidlin!

Vierailija
14/57 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Omasta mielestäni

Sokos

Seppälä

Lindex

KappAhl

Tarjoustalo

Anttila

No nämä

IKEA!

Sotka

Suomi Soffa

Maskun kalustetalo

Tiimari

Tottakai Citymarketit, Prismat jne. on noloja mutta ruokakauppoina ne on ihan kelpoja.

Vierailija
15/57 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te snobit ootte pellejä. Tämäki alotus piti ap:n tehä vaan siksi, että sais noin 99% palstailijoista tuntemaan ittensä juntiksi. Nuo ap:n luettelemät kaupathan on niin tavallisia, kaikkihan niissä käy. Kyllä jopa sinä ap, aivan varmasti.

Ärsyttää tämä " en osta mitään anttilasta tai sotkasta vaan vain stockalta" -meininki.

Vierailija
16/57 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja unohdin, että ne tavalliset kaupat on juntteja ihan vaan siksi, kun niihin on kaikilla varaa? Stockalta kun ei jokapoika raskikaan omenoitaan ostaa (ja fiksut ei osta, kun tietävät, että samat omput saa prismasta reilusti halvemmalla). Mutta kun Stockalta on ostettu, niin sehän on jotain. Kun on varaa!!! Voi jee..

Vierailija
17/57 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka luokittelisin noloksi/juntiksi.

Jos Suomessa olis enemmän merkkivaateputiikkeja, niin silloin voisin jonkun LV-kaupan luokitella juntiksi ja noloksi.

Vierailija
18/57 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä silti pura kiukkuasi meihin muihin.

Vierailija
19/57 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa kamaa aivan törkyhintaan ihan vain siksi, että vanhemmudesta höyrähtäneet ihmiset on valmiita maksamaan ihan mitä vain, että saavat lapselleen vaikkapa potan. Siellä on ihan kaikki täysin ylihintaista.

Vierailija
20/57 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajansa snobbailullakin.