Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Maalismussukat** vk29 MA-KE

16.07.2007 |

Huomenta!

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vieraita joten en ehdi kauaa olla koneella. Mutta tulin toivottamaan uudet tervetulleiksi!

Päivitän listan heti, kun ehdin!

Anabelalle piti sanomani, että ihmettelin vähän tuota sun synnäriä, kun asuinpaikkasi oli Tampere, mutta olit sen ihan itse noin listaan ilmoittanut! =D Mut eipä hätiä, korjaan sen kyllä! =)

Naksulle erityisen suuret onnittelut plussasta! Ihanaa, että teidänkin pitkä yritys palkittiin!

Tuolla Tekayn sivuilla saa muuten laskettua la:n siirtopäivän mukaan!

http://www.tekay.fi/index.php

Mut nyt pitää tas mennä!

Hauskaa viikonloppua kaikille!

piipaa ja villevee 64

Vierailija
62/63 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuussa syntyy käsittääkseni eniten vauvoja kun juhannus ja vaaleat kesäyöt laittavat ihmiset puuhiin. *grin*

Vacsuli rv6+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iglu, kyllä minulta saa kysellä mitä haluaa, mutta itse en vain viitsi aloittaa keskustelua siitä lapsemme menetyksestä, koska en halua pahoittaa kenenkään mieltä :) Mutta kysyä saa, jos siltä tuntuu :)

Ei kyllä kärsi pitkiä matkoja istuskella autossa, kun alkaa selkää jomottamaan. Sitä on ollu edellisissäkin raskauksissani. Pitäs vaan saada jumpattua sitä jotenkin, mutta en kyllä uskalla ruveta kunnolla jumppaamaan :/

Outoa, kun nyt jo alkanut masu näkymään. Mieheni sisko tokaisi tänään, että sullahan näkyy jo mahaa :o Minä ihan ihmeissäni. Kyllähän se jo näkyy, mutta ei toisen aikaan näkyny näillä viikoilla nuin selvästi, vasta 12 raskausviikon aikana rupes näkymään. Olen miettiny tosiaan, että onkohan kaksoset tulossa? Ei nimittäin olisi mikään ihme. Mutta se selviää ens keskiviikon ultrassa :) Ei siitä haittaakaan ole, jos kaksoset tulisi, mutta kyllä yksikin riittäisi :) Pääasia, että lapsi/lapset ovat terveitä!!!

Esikoinen se odottelee innolla, että vauva tulee kotiin :D Kovasti katselee äipän vauvalehtiä, etten itse saa lukea niitä ollenkaan :D

Kovasti odotellen ekaa ultraa... rv 8