*** SisuNaiset 16.7.07 ***
Maanantaita :D
Taas uusi ketju pystyyn. Itse taistelen täällä jälleen
kerran makean himoni kanssa, onneksi olen liikkunut
normaalia reippaammin (vaunulenkkejä yms).
Painon kehitys taas jämähti....
Paino viime viikolla 80,8kg
Paino tänään 80,7kg
Miiiiiinusta -100g huoh...
No, taas tuntuu että NAISTENVAIVAT ovat ovella,
turvotusta varmaan kun tuo paino ei pudonnut.... ovat
vissiin keskiviikkona tulossa =( Ällöttävää näin kesällä
ja etenkin kun on kuuma.... yööks...
No, mieli on vähän takkuinen ja toivotaan että tulosta
taas viimeistään ensi viikolla tulee että saa tsempin
pidettyä yllä.
16.7. minun piti olla 80kg... mutta ei näköjään onnistunut.
Katsotaan milloin tämän rouvan paino sitten aikoo mennä
alle 80kg.... SITKEETÄ on =D
SISUA ja hyvää alkanutta viikkoa toivotellen
Volga
Kommentit (17)
Huips ja Heips...
Niin pitkää iloita kun suunta on alaspäin, mutta
minäkun haluaisin niitä tuloksia NOPEASTI :D
Mulla on kans mittanauha käytössä ja rullaluistellakin
pitäisi mutta aikaa ei nyt ole ollut. Mittanauhan kans
olen huomannut että vyötäröltä on aloituksesta
kadonnut jo -15cm JIPPII :D Kyllä se jo vaatteistakin
huomaa :D
Esittelyä....
Pääkaupunkiseudulta. Lapsia kolme -99, -02 ja -05. Kotiäiteenä.
Ikääkin on jo hurjat 40v. Joten meille ei enää lapsia tule :D
Nyt tarkoitus saada itsensä oikeisiin mittoihin. Kotona on tullut
oltua jo 8v joten sen edestä on keho muuttunut :D Mutta
koetetaan sisuuntua ja suuntahan pitää olla alaspäin... vaikka
sitten hitaasti -100g/vko... kestää sitten kauan saavuttaa
tuo 70kg.... no jospa vaikka edes se 75kg :D Työelämää
varten laitan itseäni kuntoon eli syksyllä 2008 tulisi olla
jo oikeissa mitoissa :D
Esittelyä olikin jossain pinossa mutta en nyt muista enää
missä joten ei kai uusi kierros pahaa tee ???
Ruokaa laittamaan menossa
Volga
Pisteetön viikko takana, ja tulos on - 300g! Mahtava tunne, koska ennen vain pisteitä laskemalla on paino pudonnut:D Mutta nyt söin ruuan joka päivä niin, ettei jäänyt nälkää. Eli isompia annoksia kuin pisteitä syömällä, ja näin ollen ei tarvinnut nälkäisenä käydä kokoaikaa jääkaapilla. Pari kertaa sorruin syömään jäätelöä viikolla, mutta ei haittaa, kun karkkia söin kuitenkin vain lauantaina vähän ja no.... sunnuntainakin vähän mitä lauantailta jäi :/ kerran kävin spinningissä ja tein vähän pihahommia myös. Kyllä spinning on ihanaa rääkkiä, vaikka jalat onkin hyytelöä tunnin jälkeen.
Meitä tosiaan on vain muutama käynyt " ripittäytymässä" mutta eiköhän viikon mittaan kuulla toisistakin : )
Viime viikko: 83,3
Nyt: 83
Pudotus: -300g
SISUA kaikille tähän viikkoon!
-taaskerran-
Tosin tiedän, ettei se hyvää ois mulle näyttänytkään, koska ei suju pisteily näin miehen lomaillessa..tosin liikuttua on tullut ihan mukavasti, mutta vaa´alle astun sitten taas ens maanantaina, jos vaan muistan..ja luultavasti muistan ;o)!
köris
joo...eli mieki aattelin et jos kokeilis tätä painonpudotusryhmää....jos vaikka pysyis innostus korkeella ku muitaki...=) eli oon n.160cm pitkä ja painoin hurjat 87kg enne ku aloitin laihiksen.nyt oon ollu vasta viikon dieetillä ja joka päivä käyny reilun tunnin kävelylenkin...ja ku eilen punnitsin,niin pari kiloa oli lähteny....wow....se kyl piristi mieltä=).Tarkoituksena ois enskesänä painaa 55-60 kg.....mut empä sit tiedä onnistuuko....mut ainaki yritys on hyvä...=) Yritän muistaa käydä laittaan tänne vähän noit tietoja aina ku on jotain tapahtunu.....
Sadepäivä ja hermoja koetellaan kolmen muksun kanssa sisällä... nyt maistuis suklaa.
Tahmeeta on tääläkin painopudotus, ei sit millään meinaa pudota nämä viim. kilot ja motivaatio niiden pudotukseen on välillä niin hukassa. Voiskos joku kertoa mikäs oli se seuraava tavoite viikko??? Eli kuinkas kauan täs olis viel aikaa? Onkos kukaan muu huomannut et kun ei ole tuota listaa, et se jotenkin vaikuttaa motivaatioon?? Minulla selvästi sen puuttuminen laiskistaa. Ei sillä etteikö Minlee olisi lomaansa ansainnut, mut selkee ero on kyllä kun se puuttuu.
Virallinen päivä olis huomenna mut pistän nyt jo tulokset, en tiedä pääsenkö ehdinkö koneelle huomenna.
Viimeeksi " virallisesti ilmoittettu"
paino 70.0kg
ja nyt 68.3kg
pudotus 1.7kg
ja tämä on siis juhannuksesta.. eli todella tahmeeta on meininki.
nefili joka toivottaa kaikille paljon miinuksia ja sisua :D
Johannak jotain... Tervetuloa joukkoomme! Meidän listan päivittäjä on kesälaitumilla ja muutenkin meno on hieman rauhallisempaa näin kesällä :) Itse olen Ryhmän tuella pudotellut nyt 12.4kg Täältä kun kyllä tukea tullut IHANIA ihmisiä ovat kaikki. Kivasti olet jo alkuun päässyt ja nyt vaan SISUKKAASTI jatkat.
nefili TAAS
Tervetuloa joukkoomme - Johannak84
Minelee - ottaa listoille lähtöpainon, pituuden ja tavoitteen
joten laittele kun kerkiät :D Ja minäkin olen liittynyt
toukokuussa äitienpäivän jälkeen kun " huomasin" että
pudotettavaa olisi... painoin 90kg pituus 180cm. Nyt
olen ryhmän avustuksella/tuella tullut jo 80,7kg eli
eli 9,3kg on yhdessä pudotettu, IHANAA :D Matka
jatkuu Ensin alle 80kg (toivotaan että pian) ja
sitten 75kg edelleen ollakseen vuoden loppuun
mennessä n. 70kg - toivottavasti.
Itse kotiuduin juuri VIIMEISILTÄ ale ostoksiltani - en enää
mene sillä en malta olla ostamatta kun saa HALVALLA =D
Naistenvaivat ovat seurana ja olo on todella " likainen"
ja nahkea - kiitos helteen =( Painokin junnasi joten
katsotaan ensiviikolla kuin käy ???
MINLEE - tulloo takaisin " Heinäkuun" lopussa eli ens
tai sitä seuraavalla viikolla - saadaan kaikki ISOT
miinukset kun ei olla hetkeen oltu " listoilla" - toivottavasti :D
Kaikille voimia tähän projektiin ja koetetaan olla sitkeitä -
niin on painokin alaspäin mennessään :D
Helteen ja NaistenVaivojen piinaama
Volga
elikkä siis mun pitää ilmeisesti näin laittaa nää mun tiedot....
pituus160cm,lähtöpaino 87kg, tavoite 1.: 70kg ja tavoite 2.: 55-60kg.....
kertokaa jos en nyt sit kuitenkaa laittanu näitä sillai niinku pitäis.....
Niin ja hyvä motivaatio mulla on,ku haluan tatskan alaselkään...mutta olen päättänyt etten ennen sitä saa laittaa ennen ku painan vähintää sen 65kg....et kova tsemppi on päällä...jos vaikka jo ens kesänä olis hieno tatska=)
ja tervetuloa mukaan johanna!
Mä päätin eilen illalla kun lasten synttärit on nyt juhlittu, että nyt loppuu tämä mun syöminen ihan oikeesti. Olen niin turvoksissa ja nesteissä että oikein oksettaa:( kävin peräti tänään spinningissä. Lomalla olen ensimmäistä viikkoa ja mies töissä joten lasten kanssa " lomailen" ja tästä on kyllä loma kaukana kun vettä sataa ja kakarat tappelee ja riehuu ja mamman pinna kireällä kun on niin paisunu olo!
Nyt täytyy tsempata että olis paino edes samassa kuin silloin kun Minlee jäi lomalle ja elokuun tavoite tuskin tulee toteutumaan, mutta siihen on nyt tyydyttävä itseppä olen herkkuja napaani tunkenut, kyllä ketuttaa.
Perjantaina on mun virallinen punnituspäivä, mutta plussaa on varmaan vielä silloinkin, että sitten ens viikon perjantaina ilmoittelen jo painoa ja toivottavasti olis miinusta edes 200g siihen edellisen listan lukemaan:)
Tsemppiä kaikille tähän hermoja ja itsekuria vaativaan projektiin
pointzi ryhdistäytyneenä:)
Syön mitä sattuu ja liikkumassa en ole käynyt, tosin minulla on antibioottikuuri päällä, joten urheilu ei tule kyseeseen. Vaaka näytti tänään 61,7 kg, -200g. Ihan arpapeliä tuo miinus, mutta miinusta kuitenkin.
Seuraavien parin kolmen viikon aikana minua ei luultavasti paljon näy (loma!), mutta sen jälkeen paremmalla sisulla sitten toivottavasti. Voikaa hyvin!
Josko muutaman rivin kirjoittais kun tähän koneelle kerran istahdin!!
Mä unohdin maanantaina tosiaan hypätä vaa´alle, kun lähdin kaverille kuskiksi Poriin heti herättyäni, muttei mua yhtään harmita, sillä syömiset ei suju ja menkat on päällänsä niin turvotus oli taas valtaisaa :o(!!
Nyt eilinen meni taas oikein mukavasti ja heti huomasin turvotuksenkin kaikonneen :o)..ehkä johtui siitäkin, että join eilen taas tosi reilusti vettä..mikä yleensä pakkaa jäämään liian vähälle mulla :o(!!
Tiistaina olin vakaasti päättänyt, että nyt pysyn tiukalla linjalla taasen, mutta kuinkas kävikään, kun meidän porukat tuli meille ja äidillä oli tuoretta pullaa ja tiiikerikakkua mukana..eikä siinä mitään, että söin molempia yhden siivun, mutta kun neiti haukkas molemmista omistansa kerran eikä syönyt niin enhän mä voinut jättää niitä koiralle vaan mun oli uhrauduttava syömään ne!!
Ja miehillä meni tallissa autoremontissa niin kauan, että ruvettiin sitten grillaamaan vielä makkaraakin eli tosi nappi päivä..joo´o!!
Eilen meni kyllä tosi kivasti ja oon taas niin tyytyväinen, sillä olokin on heti keveempi!!
Syömiset meni hyvin ja pisteitä kului 18 vaan, vaikka olin taas kaverille kuskina siellä Porissa ja käytiin Nesteellä aamukahvilla, jossa söin mukamas keveimmän leivän mitä löysin, mutta pisteitä kertyi silti 7,5p ja aattelin, ettei tästä hyvä seuraa, mutta seuras kumminkin ja kun vielä illalla menin kaverin luo ja " eksyttiin" Onnelaan tanssimaan..tanssittiin ainakin 2h, joten tuli liikuntapisteitäkin ja kun olin autolla liikkeellä..juoden yhden kokiksen vaan niin ei kertynyt kovasti noista juomingeistakaan pisteitä..oli kyllä kiva ilta, vaikka olinkin kuskina, mutta sain tanssia.. se on niin kivaa :o)!!
Tänään oon vakaasti päättänyt, että lähden taas pidemmälle lenkille koiran kanssa, mutta ilmat ei hyvää lupaa, kun näyttää koko aika vaan synkemmältä :o(..se on ollut tätä sadekuuroilua nyt koko viikon..ei kiva, sillä pestiin matotkin maanantaina eikä meinattu millään saada kuivaksi..tosin äsken ne nyt sain rullattua suurimman osan jo kaappiin..onneks!!
Eipä mulla nyt muita höpinöitä taas tällä kertaa..ens kertaan siis !!
Kaikille mukavaa loppuviikkoa ja kovasti tsemppiä!!
köris
siis sitä piti kysyä et onko joku tietty punnituspäivä,vai onko jokaisella ihan se päivä minä sattuu vaa' alle uskaltautumaan.....en ole kerenny kauheesti noita teidän tekstejä lukemaan.noi 3rakkauvenhetelmää pitää mut hyvin liikkeessä koko päivän....vanhin niistä reilu 5vuotta....että on vipinää ;)
Meillä ei ole yhteistä punnituspäivää, mutta kaikki punnitsevat kyllä kerran viikossa, aina jonain tiettynä päivänä. Normaalisti, ei-loma-aikana, [b]minlee[/b] julkaisee aina maanantaiaamuna listan edellisen viikon tuloksista.
Voit siis valita punnituspäiväksi minkä haluat. Jotkut punnitsee aikaisin maanantaina, silloin tulos [b]minleen[/b] listassa on mahdollisimman tuore. Minä itse taas punnitsen torstaina, koska viikonloppuna tulee usein naposteltua ja maanantaina vaaka näyttää enemmän kuin loppuviikosta.
Jos punnituspäiväsi on ihan viikon lopulla, et välttämättä ehdi saada kovin paljon kommentteja juttuihisi. Mutta toisaalta jos punnitset vaikka tiistaina, lukema tulee tilastoon seuraavana maanantaina ja on siis aina lähes viikon vanha.
Selkisikö?
en sit osaa enää käyttää edes tätä konetta,ku aina olen tuota enteriä painamassa....loppuu juttu lyhyeen,ku vaan otsikon saan=)=) elikkä siis kannattee maanantaina aikaste mitata paino,niin tulee ainakin tuore tulos.....ja toivon mukaan joka kerta ainakin vähän vähemmän ku edellisellä viikolla=)=) *toivossa on hyvä elää...*
Painoni oli edelleen plussan puolella, tosin ei enää paljoa, mutta kuitenkin. Nyt olen kuitenkin saanut pidettyä kevyttä linjaa ja urheillutkin olen joten kyllä se tästä taas alkaa alenemaan:)
Nyt näyttää aurinkokin pitkästä aikaa paistavan ja kyllä se vaan niin on että mieli on hetki parempi kuin vesisateella!
Tsemppiä kaikille " kevyeen" viikonloppuun
Milloin MINLEE päivittää listaa seuraavan kerran? *stressaa lukemiaan*;) Mä päätin eilen, että nyt olen heinäkuun lopun ilman herkkuja, ja katsotaan vaikuttaa mihinkään. Paino ei kuitenkaan ole ehkä kuin 1kg plussalle sitten kesäkuun alun vaikka olen oikeasti syönyt ihan hirveästi!! ehkä osittaisimetys kuitenkin jonkin verran kuluttaa...
Axe ja tyttö 9½kk
Jaahas! Liikuttu on viime viikko ahkerasti ja syötykin normien mukaisesti, mutta paino ei ollut paljoa laskenut. Eipä tuo haittaa, pienikin laskusuhdanne on voitto!
Paino:72,3kg
Muutos: -400g
Joten Volga, se 100g on miinusta ja siitä pitää iloita! :) Toivottavasti saat tsempin päälle. Eikä tuo 80kg ole kaukana, joten älä turhia murehdi, jos et tänään päässytkään tavoitteeseen. Tuo 700g saattaa humpsahtaa hyvinkin nopeasti pois, vaikka ihan parissa päivässä, varsinkin jos sulla on paino jumittanut.
Minä kuukauden välein mittailen onko senttejä hävinnyt ja tänään oli myös mittanauhan kanssa treffit mulla. Hyvin oli senttejä hävinnyt (reidet-vyötärö-lantio-rinnanympärys) ympäri vartaloa ihan kuukaudessa. Reisistä oli lähtenyt 3,7cm ihan vaan rullaluistelun ansiosta ja keskimäärin 3cm ympäri vartaloa oli hävinnyt (ottaen huomioon nämä mun liikunnat niin siihen verrattuna paljon on lähtenyt). Vaikka painoa ei ollut pudonnut nyt niin paljon niin tuli hyvä mieli tosta mittanauhailusta. Varsinkin kun vertasin miten paljon isompi olin kun aloitin tämän laihdutuskuurin (+10cm).. Suosittelen mittanauhan käyttöä kaikille!
Onkos muuten kaikki muut jossain kesäloman vietossa paitsi minä ja Volga? Ja hei, onko sisunaisista mitään esittelyä missään, kun mie en yhtään tiedä minkä ikäisiä olette, mistä päin ja onko lapsia yms.. Olisi kiva tietää edes jotakin teistä...
Nyt suihkuun ja kaupungille!
~Henniina