Miksi naiset vihaa minua?
Kommentit (44)
Siksi koska näytät ja käyttäydyt kuin apina.
Olet köyhä luuseri. Et saa koskaan suhdetta.
Koska vihaat naisia ja itseäsi.
Ja koska naiset ei lähtökohtaisesti etsi ketään jota paijjailla ja rakastaa ehdoitta, jos ei vauvoja lasketa.
Eihän sulla reppanalla edes muna seiso.
Vierailija kirjoitti:
En kutsuisi itseäni köyhäksi ja en ole luuseri
Eivät vihaa. Harvinaista että ne antaisi yleensä kellekään kun munasta vaan on niin runsaasti tarjontaa ettei se useimpia jaksa kiinnostaa. Ei siis mitään henkilökohtaista miehiä vastaan
Ainakin varmasti siksi, että puhut pesän antamisesta.
Koska asut äippäsi kanssa. Ainut seksikokemus sulla on hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kutsuisi itseäni köyhäksi ja en ole luuseri
Olet luuseri, koska sinusta ei ole parisuhteeseen. Köyhäkin olet.
Vierailija kirjoitti:
Eivät vihaa. Harvinaista että ne antaisi yleensä kellekään kun munasta vaan on niin runsaasti tarjontaa ettei se useimpia jaksa kiinnostaa. Ei siis mitään henkilökohtaista miehiä vastaan
Täsmennän, että ei se muna muutu epäkiinnostavaksi siksi että sitä on paljon saatavilla, vaan siksi että muna on helposti korvattavissa puhtaalla ja vaivattomasti saatavilla olevilla seksilelulla. Olennaista olisi mitä sen munan ympärillä oleva mies osaa tehdä. Ja siinä ei pelkkä munan esiin ottaminen riitä.
Incelin mielentila kuvattuna aloituksessa yhteen lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Äitinipä rakastaa minua, sinun äitisi ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi äitini rakastavan minua NOIN paljon.
Ei kai kaikki. Kysy niiltä suoraan, pyydä vastauksia. Ehkä ne haluaa seukata muualla vakavasti, ei mitään pesäjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska näytät ja käyttäydyt kuin apina.
Näyttää kuin apina? 😶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täsmennän, että ei se muna muutu epäkiinnostavaksi siksi että sitä on paljon saatavilla, vaan siksi että muna on helposti korvattavissa puhtaalla ja vaivattomasti saatavilla olevilla seksilelulla. Olennaista olisi mitä sen munan ympärillä oleva mies osaa tehdä. Ja siinä ei pelkkä munan esiin ottaminen riitä.
Täsmennän, että ei se pillu muutu epäkiinnostavaksi siksi että sitä on paljon saatavilla, vaan siksi että pillu on helposti korvattavissa puhtaalla ja vaivattomasti saatavilla olevilla seksilelulla. Olennaista olisi mitä sen pillun ympärillä oleva nainen osaa tehdä. Ja siinä ei pelkkä pillun esiin ottaminen riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun äitini pitäisi rakastaa sinua ventovierasta?
Kokeile miehiä.