Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Suurperheodottajat viikko29****

16.07.2007 |

Heips Kaikille! Uusi pino, uudet jutut!

Annlinn

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on tullut kiloja 6,9kg-10kg,nyt vedän pohjat,tullut 11,9kg...Paljoa ei lienen enää ehdi tulla...

Onnea vauvaantuneille,ei malttais kohta enää oottaa oman nyytin syntymää...

Lumina ja Lahja rv 38+1

Vierailija
62/71 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme pojan 19.7. klo: 00.30. Mitat: 3780 g ja 52 cm. Synnytys kesti tasan 2 tuntia. Me kans ehdittiin olemaan vajaa tunti sairaalassa ja paikat oli sinne mennessä 8 cm auki, joten kivunlievitys jäi ilokaasuun jota ehdin saada muutamaan supistukseen ennen työntöä. Ponnistusvaihe kesti 20 min... Huh mitä hommaa!!!

Meiramiinan kanssa sitten oltiin päivä samassa sairaalassa, mutta enpä olis osannut sua sieltä bongailla;). Me oltiin 6 osastolla.

Onnea myös muille nyytin saaneille!

Me kotiuduttiin tänään. Minun vaunuilureissu jäi siis väliin, mutta tää oli parempi näin. Nyt nautiskelen vauvan tuoksusta, istun ja imetän ja syön suklaata. Ihanaa oleilua!

Ulmeri + poika 2 vrk (akkavalta heikkeni... tilanne 5-2)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo ehdin tuota ounastellakin, kun et mun vaunujuttujani kommentoinut :)

Hyvin vaikutti sinunkin synnytyksesi menneen. Nyt siis vain vauva-arkea elämään :) Ja se suklaa muuten maistuisi täälläkin, ihan liikaakin...

Misti ja neiti

Vierailija
64/71 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on paljon vauvauutisia. Ihanaa. Itsekin toivoisin olevani jo vauva sylissä. Selkää ja lonkkia jomottaa. Hiki on koko ajan vaikkei tekis muuta kuin istuis ja närästys on mahtava.

Joku kyseli painoista.

1. 12 kg ( poika)

2. 6 kg (tyttö)

3. 12 kg (poika)

Ja nyt neljännestä on tullut jo 9 kg...varmaan tulee lisää ja rutkasti.

Risella rv 32+1

Vierailija
65/71 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pojasta! Oltiin sitten samalla osastolla samaan aikaan, mutta ei toisiamme pongattu... Eipä siellä niin ihmisiin kovasti tutustu. Samassa huoneessa olijoista selviää väkisinkin jonkun verran, joten ei me ainakaan samassa huoneessa oltu. =) Kävikö sun perhe katsomassa? Yhden hauskan näköisen ison pesueen näin siellä käytävällä ja nyt ajatellen olisi hyvin voinut olla teidän, kun oli mun mielestäni yksi poika ja loput tyttöjä. Joka tapauksessa aika ryysis oli osastolla etenkin silloin kun menin sinne. Sun tullessa taisi olla käytävät jo tyhjiä, mutta oli siellä porukkaa ihan reilusti... Mukavaa, että sujui synnytys hyvin ja ehtiihän sitä sitten vaunuilemaan vähän myöhemminkin... Ihanaa vauva-arkea teillekin! On ne vauvat vaan niin ihania. =)

Vauvan sukupuolesta oli juttua ja siihen kommentoin nyt, kun lopputulos on selvä. Mulla ei pitkään ollut mitään ajatusta siitä, kumpaa sukupuolta vauva on. Lapset odotti etenkin aluksi kovasti poikaa, kun oli tavallaan pojan " vuoro" . Itsellä oli loppua kohti sellainen olo, että jos on pakko veikata niin tyttö veikkaan, mutta ei ollut mikään varmuus kyllä. Sykkeiden perusteella moni ihan ammattilainenkin sukupuolta veikkailee ja sen perusteella meille oli ihan selvästi tyttö tulossa. En kovin luotettavana sitä ole pitänyt, mutta on nyt meillä pitänyt kyllä paikkansa. Esikoisen kohdalla ei sykkeitä neuvolassa kirjailtu, mutta näillä nuoremmilla ne on neuvolakorttiin kirjattu ja tytöillä on sykkeet olleet 150-160, pojalla 130 melkein joka kerta. Tiedä sitten onko sattumaa vai ei... Mitään kaavaa raskauden samankaltaisuuksissa tai muissa meillä ei ole ollut. Edellinen ja tämä raskaus olivat monessa suhteessa täysin vastakkaisia ja tyttöjä siis molemmat lapset. Ihan kiva yllätys se vauva sitten joka tapauksessa on ja meillä lapsetkin suhtautuivat yllättävän positiivisesti tyttöön, vaikka poikaa odottivatkin. Isoveljeä varsinkin lohduttaa, kun on ihan hänen näköisensä siskovauva (tumma, kun toiset tytöt on vaaleita ja poika tumma).

Nyt taas imetyspuuhiin... Mukavaa viikonloppua ja hyvää odotusta kaikille! Kyllä sitä raskaanaolemista vaan niin haikeasti muistelee tässä vaiheessa, kun se on ohi. ;)

Meiramiina ja neiti 3pvää

Vierailija
66/71 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa on pakko pinoutua, kun on tullut noin paljon vauvauutisia! Onnea kaikille vauvautuneille!!! Itsellä vielä sen verran matkaa, että kateeksi jo käy teitä...

Masu painaa jo kovasti, kohta on varmaan pakko jäädä pois töistä. Alkaa olla iltapäivisin jo vaikeaa ja illat menee lähinnä vaakatasossa tai istuen. Ja närästää kivasti ja hengittäminenkin tuntuu hetkittäin vähän vaikealta. Puhumattakaan selkäkivusta, joka vaivaa etenkin aamuöisin ja pitää sitten hereillä tuntitolkulla....No, kohta on äitiysloma, elokuun lopulta.

Painogalluppiin; ekasta tuli melkein se 20kg, tokasta n.13, kolmannesta 6 kg ja nyt on toistaiseksi tullut kolmisen kiloa (ja nyt siis viikkoja 29+2). Nyt kun tuo raskausdiabetes vaivaa, niin on tarkemmin tullut seurattua painoa. Ja siis kun tuota ylimääräistäkin oli jo valmiiksi ihan riittävästi.

Mutta nyt taidan hilautua tuohon sohvalle hetkeksi ennen nukkumaanmenoa. Mukavat viikonloput kaikille!

suviruusu ja rv oli 29+2

Vierailija
67/71 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA kaikille ketkä on vauvan saaneet!! Tosi ihana lukea vauva uutisia. Teillä kaikilla on ollut nopeat synnytykset,muistaakseni... Meijän kolmas lapsi(tyttö) synty kolmessa tunnissa ja supistukset kesti vajaan vartin. Musta tuntu sillon että liian nopea oli synnytys,jotenkin en päässyt siihen mukaan... tai siis tohon ponnistukseen,kun niin nopeaa tuli. Mutta en kyllä nauttinut tästä edellisestä(poika),kun 10 tuntia sai ährätä.

Ulmeri mä taijan tuntea sut......... :) Monesti olen miettinyt,että kehtaanko kertoa,mutta nyt kerroin.... Ollaan naapureina joskus asuttu VINK* VINK*

ONNEA VIELÄ KAIKILLE VAUVAN SAANNEILLE!! Kyllä me täältä perässä tullaan mahoinemme :)

inger vko 14 (huomenna ) +2tyttöä,2poikaa ja ukko

Vierailija
68/71 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpimät onnittelut poikavauvasta!

Täällä ei mitään uutta...Lantionseutua jomottelee välillä,mut supistuksia ei oo ollut tänään....

Lumina ja Lahja rv 38+2

Vierailija
69/71 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvautuneille hirmusesti onnea!!!

En huomannukkaan ettei taas tanne suurperhepuolelle ole tullu niin kirjoiteltuakaan...

Meillahan on nelja tyttoa- viides siis masukkina. Ei oo mies sekatyolainen ei... Ekasta olin koko ajan saamassa tyttoa; koko suku veikkasi kylla poikaa; ainoastaan oma aiti ja ennustaja sanoi lasta tytoksi?! Kahdesta seuraavasta tiedettiin ultralla jo neljannesta kuusta etta tytto olisi tuloillaan; nelosesta ainoastaan itsella oli vahva poikaolo; niin erilainen oli odotus siihen asti! Tassa valissa on ollu sitten yks tm ja kaks km:aa jotka kai sitten olivat ne meidan ' pojat' ainakin yritysta oli hurjasti enemman oviksen aikaan... Ja jos taa mun kroppa ei suostu kantaan noita testosteroni muksuja, heh?! Noh, tama viitonenkin on kylla sitten ' tekemalla tehty' eli kaiken maailman avut laakkeista oli mukana; ja siksi mun gynis oli ja vaitti kovana aina tuonne 4 kk ultraan asti, etta poika olisi tuloillaan? Mutta kylla tamakin sitten lopulta itsensa paljasti tytoksi, myos 4D ultrassa!

Oma ukkokulta onkin alusta asti halunnut tyttoja, joten meidan suhdetta se ei muuksi muuta!

Muksut on painaneet syntyessaan;

1.2490g/48cm 36+6 oma lisays 17kg

2.3100g/50 39+ ol 11kg

3.2990g/48 39+ ol 14kg

4.2880g/48 38+ ol 17kg

Nyt on tullu tahan mennessa 9.5kg ja LA siis 15.9.

Eipa tassa taas kummempia; masukilla on kaikki hyvin (toiv. jatkossakin) seuraava tarkastus kun on vasta elokuun alussa.

Voikaahan hyvin

-levinia ja Hope rv 32+1-

Vierailija
70/71 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pikaseen lukemaan pinoa ja nyt vasta kiinnitin huomiota, että levinia meillähän ollaan ihan samoilla viikoilla. La mullakin 14.9.

Risella 32+2

Vierailija
71/71 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia palsta tulvillaan! Onnea teille kaikille, joilla vauva on jo sylissä! :))

Meillä on juhlittu viikonloppu. Häät ja 60-vuotispäivät. Huh, mitä hulinaa! Pikkuneiti hurmasi kyllä sukulaisia taas oikein urakalla! Uusi tulokas pidettiin visusti salassa. Kukaan ei onneksi ihmetellyt miksen kippaile boolia. Olihan meillä sentään lapset mukana. :) Mutta olin kyllä niin sippi tänään kaiken hulinan jälkeen, että oli pakko ottaa parin tunnin päiväunet. Mietinkin, että nytköhän tämä väsymys alkaa...

Ensi viikolla lisää.. nyt saunomaan ja taas nukkumaan! :)

Omppis (rv 6...?)