Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Suurperheodottajat viikko29****

16.07.2007 |

Heips Kaikille! Uusi pino, uudet jutut!

Annlinn

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattara4:tilaa tytöllä on runsaasti,kun välillä en koko käännöstä ole tuntenut!!!Eli ei tunnu itse käännös ilkeälle,mutta potkut kohdunsuulle tuntuu kyllä.

Aamulla tyttö pyörähti takaisin rt:aan,soitin kuitenkin neuvolaan ja to ultrataan tytön sen hetkinen tarjonta ja jos tuolloin perätilassa,niin äippäpolille on mentävä....Ke käyn neuvolassa muuten vain...

Mä taidan uskoa vasta synnytyspöydällä,että mihin asentoon tä,ä tulokas sit päättääkään jäädä loppujen lopuksi.

Täällä käy aika kohta pitkäksi,ikkunanpesu on enää tekemättä,sit on ihan kaikki hommat tehty,saunan pesin eilen.

Täytyy keksiä jotain retkiä lasten kans päiviksi...Kovasti mustikkametsään tekis mieli,mun isä oli käynyt keräämässä jo ekat mustikat meille.

Lumina

Sairaalakassi yhä pakkaamatta...Vauvan vaatteet oon jo katsonut,kunhan laitan kassiin.Omat kamppeet on katsomatta kokonaan.

Vierailija
22/71 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on nyt vedet silmissä naurettu sun miehen kommenttia kassajonossa ja kysynkin sulta että voisiko mieheni lainata sitä sitten kun anoppilaan vauvasta kerrotaan, taitaisi siinä koko konservatiivinen sukumme saada pysyvästi palan kurkkuun joten noi mun miehen isän kuuskymmenvuotispäivät olis aika sopiva tilaisuus väläyttää kaikille kerralla että meille on uusi vauva tulossa ja kun joku siinä sitten kauhistelee niin eipä kauhistele pitkään kun saa jo kakoa palaa kurkusta pois. Ja miettiä millaisia se..ihurjastelijoita meistäkin oikein on tullut. Anoppi ei varmaan saisi suustaan halaistua sanaa vaan suupielet alaspäin mutisisi että " ei minun poikani voi tehdä tätä minulle"

Siis anopin mielestä oma poika on tyhmä kuin saapas ja mä vien sitä kuin pässiä narussa.

Me jatketaan täällä nauramista....

Annlinn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siis akkavalta: viisi tyttöä ja yksi poika. Poika kyllä osaa käyttää valtaansa ihan kaikkien tyttöjen edestä... Huh! Minä näköjään ymmärrän tyttöjen aivoituksia paremmin vaikka se onkin niillä välillä ihme kyräilyä(kaverijutut...) ja touhut sellaista säätöä ja sotkua että.....

Lumina29: Tsemppiä myös sulle. Aikas veikeä tilanne jos joutuu joka väliin miettimään mikä on lapsen tarjonta. ;) Meillä vauva taitaa olla jo iso kun tuntuu ettei mahtuis oleen enään näinkään mahassa. Pikku peppu puskee mahan läpi niin kipeesti että toivois vaan että syntyis pian.

Minä heitin petivaatteet pihalle ja lakanat pyykkiin. Hyvä ilma sille hommalle ja jos selviäis tällä lakananvaihdolla jo vauvan syntymän ohi. Sen verran tulee aina monta koneellista pyykkiä etten joka viikko vaihda, riittänee joka toinen viikko.

Nyt työntouhuun kun viimeinenkin heräs niin saan sen alta lakanat pois.

Aurinkoista tiistaita kaikille!

T: Ulmeri rv 38+5

Ps. Onkos Meiramiina vielä yhtenä?

Vierailija
24/71 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainatkaa vaan tuota kommenttia, saattehan ainakin suvun naamat venähtämään ja hiljaiseksi !!

Mua ei kyllä sillä hetkellä kun isäntä tuon kassajonossa laukoi naurattanut yhtään...

Isotikru

Vierailija
25/71 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kans mietin josko paljastaisi masukin miehen tädin 50-vuotis päivillä ja tuo kommentti on kyllä aika roisi ;o) saisipa ihmiset ainaki hiljaiseksi,ei tarttis sitä kauhistelua kuunnella. No olen psyykannut itseäni pikku hiljaa jotta kestän sitten ne negatiiviset kommentit. Vanhalle sukulaistädilleni kerroin ja hän oli aivan vilpittömän onnellinen ja sanoi että ihanaa kun saadaan taas vauva! hän itse on lapseton omasta halusta ja on kertonut että katuu aina välillä valintaansa. Onneksi hän osaa pitää suunsa kiinni kun sanoin että muut saa miettiä miksi lihon :o)

Pelottaako teitä muita? välillä itse mietin mihin ihmeeseen taas tulin pääni ja kroppani tunkeneeksi... vaikka lapsi on enemmänkin kuin toivottu niin silti hirvittää välillä.

Niiloakseli ja möykky rv6+1 (niin se etenee hitaasti mutta varmasti)

Vierailija
26/71 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annilnn: Meillä tuo 33+ viikolla syntynyt oli 2430/48, eli iso! Muut olleet ikä jäjestyksessä: 3990/54, 4530/55, 4050/52.. eli isoja noi mein muksut olleet kaikki! Tästä tulokkaasta on veikkailtu ultrien mukaan paljon pienempää..saas nähdä mikä todellisuus on!

Meillä(kin) on poikavalta! 04 syntynyt tyttö, muut poikia..saas nähdä kumpi tuolta masusta tällä kertaa pullahtaa ;o)

Lumina: Hyvä ettei tuo kääntyminen tee kipeää..niitäkin kokemuksia kun on kuullut! Toivottavasti vauva päättää kuitenkin vielä kerran pyörähtää =)

Hattara

Vierailija
27/71 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas!

Lupasin kuvaa laittaa pienestä neidistä, joten tässä tulee :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=730774.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=730780.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=730783.jpg

Ensimmäinen kuva on pian kotiin tulon jälkeen otettu, toinen on ensimmäiseltä vaunuttelukerralta ja viimeisessä ylpeä isosisko (3v) pitää vauvaa sylissään.

Ja tuo Isotikrun miehen kommentti on täälläkin laitettu korvan taakse käyttöä odottamaan ;)

Hyviä vointeja teille kaikille!

Misti ja viisikko

Vierailija
28/71 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kummempia kuulumisia. Kunhan pinoa kävin lukasemassa. Pitää katsoa nuo vauvakuvat illemmalla myöhemmin kun miehellä on kiire auto-sivustoille...pitää alkaa sitä isompaa autoa katteleen. Päivä meni kivasti kun keskimmäisen kummit olivat kyläilemässä. Ovat lapseton pariskunta 40v. molemmat, mutta rakastavat lapsia ylikaiken.

Risella

Vierailija
29/71 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mies loppu viikon Ruotsissa työmatkalla ja olen sunnunaihin yksin lasten kanssa.

Kommentoinnit aivan ensiksi:

Misti: Sulla on aivan ihanat tytsylit. Mä näytin mun lapsillekin heidän kuvia ja nyt meillä odotetaan vauvaa aivan kärsimättömän hirveästi. Voi kun ei olisi niin pitkä matka sinne helmikuuhun että pääsis jo nauttimaan siitä vauva-ajasta.

Ulmeri: Meillä on neljä poikaa ja yksi tyttö eli saa nähdä tulisko nyt se mun toivoma toinen tytsyli.

Hattara4: Sulla oli tosi hyvän kokoinen vauva viikolla 33+, mulla juuri noi raskausmyrkytystapaukset ei sitten millään kasva samanlailla kuin muut vaikka nyt vanhimmiten heistä ei huomaa että he ovat niin pieninä syntyneet.

Siksi mulle juuri tää lääkäri sanoi että jos mulla nyt huomataan että ne kohdunvirtaukset on heikkoja niin ei ole mitään järkeä jatkaa raskautta siihen saakka että sairastun vaan voitaisiin yrittää jotain uutta että käynnistettäis aiemmin, niin vauva pääsisi jatkaa kasvamistaan kohdun ulkopuolelle.

No ei sekään tuntuisi mitenkään kivalta kun la on helmikuussa ja jos joulu-tammikuussa meille syntyisi vauveli niin kyllä se aina jotenkin kirpaisee kun musta se raskauden loppuaika on juuri niin hauskaa odotaaa että koska lähtö tulee.

Eli teki niin tai näin en ole alkuunkaan tyytyväinen. Ensi viikosta mulla on tämä ensimmäinen tosi hyvä ultra jonka jälkeen alan syömään aspiriinia ja toivomaan parasta.

Kauhee kun tuli taas synkkä olo kun ajattelin tota raskausmyrkytystä voi taivas jos joskus saisi vaan nauttia olosta eikä mikään mörkö painaisi selän takana.

Ihana päivä tuloillaan, täällä ainakin paistaa aurinko jaksamista kaikille

Annlinn

Vierailija
30/71 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli ihania kuvia...esikoinen (poika 8v.) katseli vieressäni ja kommentoi, että -VOI KUN IHANA VAUVA.

Täälläkin aurinko paistaa vielä toistaseksi...tuuli on melko kova ja vettä luvattiin säätiedon mukaan, mutta on nuo sääennustukset ennenkin menneet päin honkia.

Omanapa: Mulla on vähän tekemisen puute...oon siivonnu ihan kaikki vaatekaapit ja huoneet viimesen päälle...nyt ei oo siivottavaa. Pitäs kehitellä jotain tekemistä, mutta ei tuu mieleen mitään järkevää.

Mies ei pidä kesälomaa nyt ollenkaan kun säästää kesälomansa syksyyn kun vauva tulee. Ihan kivaahan se on ,että on sitten pitempään kotona auttelemassa, mutta nyt tuntuu pöhköltä kun mies on vaan töissä koko ajan. Lähtee aamuyöllä noin 03.30 ja tulee kotio rättiväsyneenä joskus klo. 16-17.00. Tai iltavuorossa lähtee 16.00 aikoihin ja tulee aamulla 04-05.00 välillä kotio. (Rekkakuskien työajat on ihan sairaita.) No pitää ajatella positiivisesti, että syksyyn ei oo kun pari kuukautta.

Ens viikolla on tekemistä kun pitää käydä lääkärissä kuopuksen kanssa uusimassa astmalääke reseptit ja yhtenä päivänä on keskimmäisen muksun hammaslääkäri. ( Hän saa raudat ja hampaat pitää kuvata ennen sitä.) Tajusin, että mähän en voi mennä mukaan sinne kuvaushuoneeseen kun hampaat kuvataan joten onneksi ihana äitini lähtee tytön seuraksi...

Ensi lauantaina 28pv lähdemme koko perheen voimin Tallinnan risteilylle. Shoppailemaan ja aah syömään laivalla seisovaan pöytään. Luksusta kun ei tarvii itse kokata. Hehe.

No niin...tulihan sitä höpistyä taas riittävästi.

Risella rv 31+5

Vierailija
31/71 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sain siivottua vaatekaapit ja vaihdettua lakanat. Illalla kun olimme jo nukkumaan menossa, tuli tälle päivää tilatut mustikat. Ei kun siivoomaan osa...

Mua meinas illalla masentaa niin pimeesti jo tää olotila että itkua piti tihrustaa. En ymmärrä miten jaksan jos yli menee.... :(

Meiramiina on tainnut päästä jo lähtöön. Tsemppiä! Mulla huomenna neuvola taas. Voi kun olis jo viimeinen. Viikonloppuna meidän sakki lähtee vaunuilemaan. Mietityttää että miten jaksan/uskallan, mutta ei paljoa pidempi matka ole sittenkään synnärille kuin kotoa. Josko se antais kaivattua vaihtelua kun ei tarttis koko aikaa miettiä.. Huh, sanon minä kun tämä on ohi!

Näistä omanapaisista tunnelmista mustikoita siivoamaan.... Helpolla kävi " poiminta" kun soitti yhdelle puutarhalle että otettais pari ämpäriä ja kotiovelle tuotiin. :)

Ulmeri rv 38+6

Vierailija
32/71 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuit vaunuilemisesta. Oletan, että asunto-sellaisesta? Minkälainen vaunu teiltä löytyy ja kuinka on sujunut ison porukan kanssa? Me kun ostettiin juuri vaunu myös, mutta ei olla sillä vielä missään käyty. Miehen kanssa reissattiin kyllä paljonkin jo ennen lapsia, kun hänen vanhemmillaan oli vaunu ja asuntoauto, eli sinällään homma on tuttua, mutta perheenä ei olla oltu siis vielä missään. Jos jaksat/ehdit, niin kerrothan kokemuksia :)

Misti

Vierailija
33/71 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas jutun juurta kertynyt :)

Meillekin on kommenttia tullut milloin ehkäisyn pettämisestä tai unohtamisesta, yksinkö aiot kaupungin kansoittaa, eikö teillä ole telkkaria jne. jne. Osalle olen sanonut, että meillä tehdään iltaisin jotain ihan muuta kuin katsotaan telkkaria. Osa on on kuullut kommentin vakaumuksen löytymisestä. Enää en välitä muiden huomautuksista mutta yks sivullinen oli sanonut, että niiden täytyy oikeasti tykätä lapsista. Siis oikeasti- eikö heillä sitten tykätä?

(.)Alussa turvotti vatsaa niin, ettei meinannut housuihin mahtua. Pahoinvointi oli pahimmillaan 8-13 vk, sit alkoi pikkuhiljaa helpottaa. Vieläkin menee omat farkut jalkaan, nappi ei mee kiinni. Paino on jossain muualla.. masu on aika pallukka nyt. Aikaisemmissa raskauksissa siirryin äitiyshousuihin vk 10. Nyt painoa on tullut jo 7kg (bmi ennen raskautta 19,5)

Pojat ovat kaikki olleet yli neljä kiloisia: 4400g/54cm, 4520g/56cm ja 4270g/53cm. Kun ovat sanoneet, että ihan tyttömaha, sitä suurempi pojanpullero on tullut :) Kaikki ovat syntyneet normaalisti alakautta, synnytysten kesto 4-5 h. Voin sanoa, että oikeasti tulivat helposti.

Meillä on siis yksi tyttö ja kolme poikaa.. ja taas on uusi tappiveijari tulossa. Kävin siis maanantaina rakenneultrassa eikä se tappi enää muuksi muutu. Vauvalla näytti olevan kaikki hyvin, istukka etuseinässä vaimentaa tehokkaasti potkuja. Painoarvio oli 400g.

Tänään sit kävin kuitenkin lapsivesipunktiossa. Saimme eilen kuulla, että miehelläni on 50% periytyvä kromosomimuutos. Yhdellä pojista tämä on sattumalta löydetty ja siksi tutkittiin meidätkin. Muutos ei heille aiheuta mitään oireita, tuleva vauva tutkitaan siksi, jos muutos ei olekaan tasapainossa, voi hänellä olla vakavia kehityshäiriöitä, jotka eivät näy ultrassa.

Punktion halusin siksi, että tiedän onko normaali synnytys vauvalle liian rankka.. jos siis jotain ongelmia on.

Tämä poikkeama aiheuttaa keskenmenoja ja tästä syystä jopa lapsettomuutta. Ilmeisesti ne alkiot, joilla muutos on epätasapainossa, tulevat varhaisessa vaiheessa kesken. Meillähän niitä on ollut 6 kpl...

Onneksi luonto hoitaa asiansa ja olen hyvin luottavaisella mielellä, että Wilhelmillä on kaikki kunnossa.

Tulipas nyt runoiltua oikein kunnolla..

muihin puuhiin oitis.

Neppis ja Wilhelmi 21+2

Vierailija
34/71 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarkoitin asuntovaunuelämää. Meillä viime kesänä ostettiin kun tyttö oli sairaalahoidossa pisempään, niin saatiin(?) olla muut sitten Rauhalahdessa Kysin kupeessa vaunussa mukana. Muutoin olis jompi kumpi vanhemmista ollut yksin koko ajan sairaalassa. Olemme nyt jonkin verran vaunuilleet. Mukavia kokemuksia on tullut kansallispuistoista, missä ei muutoin suuremmin touhua ympärillä. Meillä iso telivaunu, kaikki mahtuvat sisälle nukkumaan. Se oli minun ehto vaunulle että kaikille on paikka. Muutoin se rajoittaisi syksyn reissuja jos telttailla joutuis.

Minulla vaunussa aina ruokavehkeet valmiina ja ostin lapsille makuupussit niin ei tarvitse veivata lakanapyykin kanssa kotiin tullessa. Nyt pesen välillä pussit.

Ihan suositeltava tapa viettää lomia. Ei tarvitse hotellissa olla taivasteltavana ison sakin kanssa. :) Kokeiltu on sitäkin ja ihan hyvä kokemus on niinkin olla mutta pidemmän päälle kallista.

(.) Mulla tais irrota limatulppa kun supisteli tosi kipeästi eka. Hauska suunnitella viikonlopun reissua kun saa jännittää että pääsiskö lähdölle... Mutta katsellaan....

Mustikan siivoamista jatkamaan... loputon homma kun ovat kosteita...

Ulmeri

Vierailija
35/71 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä omppuäippä ihan aluillaan vasta. Kiekon mukaan menossa on viikko 7, mutta todellisuus vastaa ehkä viikkoa 5... no, hiljaa hyvä tulee! Tuntemuksia ei ole oikeastaan minkäänlaisia. Ehkä vähän masua nipistelee. Tuntuu ihan hullulta (ja ihanalta) alkaa taas kasvattamaan masua! Kuopushan oli siellä ihan vasta! Eilen illalla pengoin kaikki odotusta käsittelevät kirjanikin esille ja tuntui kuin viikko sitten oisin viimeksi niitä lukenut! ;) Lukemista tietty rajoittaa 1-vuotias touhukas kuopus. ;)

Annlinn ja Niiloakseli ja tietenkin kaikki muutkin, tuntuuko teistä, että poika vai tyttö on tulossa? Toivotteko jompaa kumpaa? Meillä on kaksi poikaa ja kaksi tyttöä. Koskaan ei olla urkittu sukupuolta etukäteen selville ja nyt kun miehelle heitin leikilläni, että kysytäänkö, niin hetihän se toppuutteli mua.. :/ ;) Toisaalta kun poikani ovat jo yhdeksänvuotiaita, pieni poikakin ois ihana... mutta taas kun kaksi nuorinta ovat tyttöjä, leikkikaveri ois kiva samaa sukupuolta... Kuopukselle ja vauvalle tulee kuitenkin ikäeroa vai 1 v ja 8 kk. Mutta onnellinen olen jos vielä viidennen terveen lapsen saan. Se riittää niin mainiosti että! Ja kyllä tämä varmaan viimeiseksi jää... vaikka Niiloakseli jo pohditkin, että vieläköhän me kuudensiakin täällä joskus kuumeillaan! ;)

Nyt kurkkimaan josko pienimmäinen ois herännyt uniltaan!

Moit!

Omppis

Vierailija
36/71 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muut saamattomia? mua ei kertakaikkiaan huvita yhtään mikään...

hengittäminen on vaikeaa koko ajan ja huokailen jatkuvasti.... siis yleis p*s*k* olo :o(

mahaa turvottaa aika reilusti mutta eipähän tartte odotella milloin se oikein kasvaa :o)

OMPPIS: mulla on ihan selvä poika fiilis. Aina aiemmin fiilis on osunut kohdalleen mutta saas nähä kuinka käy nyt. Äitinihän kävi pari viikkoa sitten ennustajalla ja hänelle oli povattu uutta lapsenlasta tyttöä.Eli saapa nähä kumpi on oikeassa. Mulle on kans ihan sama kumpi tulee kunhan vauva vaan tulee. Vaatteet molemmille sukupuolille on,meillä kun on 2 poika ja 2 tyttöä vuorotellen tehtynä. Nyt olis kaavan mukaan tytön vuoro.

Luulenpa että utelemme etukäteen kumpi jompi tulee,se on eri asia sanooko lääkäri.

Niiloakseli rv 6+2

Vierailija
37/71 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin minne sä Omppis olet kadonnut kun ei susta mitään kuulunut. Mä tunnustan rehellisesti että tyttöä toivotaan ja tyttö-tunteeksi on muuttunut varmaan juuri siksi kun sitä niin toivotaan. Ensi viikolla mulla on se raskausmyrkytysultra ja en tiedä näkeekö siellä että kumpi olis tulossa mutta meillä on jo pojalle nimi valmiina mutta tyttölle on kauhean vaikeeta keksiä nimeä kun vaihtoehtoja on niin runsaasti.

Kaikki mun pojat toivoo ehdottomasti poikaa kun niistä tytöt on niin ÄRSYTTÄVIÄ, vaikka niiden parhaat kaverit on pääasiassa tyttöjä ja mun tyttö on poikien kannalla kun hän on ainoa prinsessa ja sellaisena aikoo kuulemma pysyä. (Mun tyttö on yksi pojista).

Mun miehellä ei ole mielipidettä suuntaan eikä toiseen.

Saa nähdä kumpi tulee, välistä mä oon aivan varma että se on poika ja välistä olen täysin 100% varma että tyttö se olis.

Mä tein sen huuhaa-testin ja sen mukaan meille tulis tyttö 66% mahdollisuudella.

Mä toivon vaan että mä en sairastuisi siihen raskausmyrkytykseen vaikka hyvin epätodennäköinen mahdollisuus on etten sairastuisi jos nyt poikaa odotan.

Eli lupaan kaikille teille että heti kun tiedän sukupuolen kerron sen täällä. Ja iloinen olen tuli sitten kumpi tahansa.

Annlinn

Vierailija
38/71 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa minäkin toivon tyttöä! Nyt se tuli sanottua... Vaikka molempia on kaksi, en voi tunteelleni mitään. Tuskin silti petyn, vaikka tulokas olisi poikakin. En varmasti. Ois kiva kuulla teiltä jotka kysytte sukupuolta, että kumpikos on tulossa! :)

Niiloakseli, nähtäväksi jää, kumpikos teille tulee! Sun äiti siis tiesi raskaudesta ja vauvasta ennen kuin edes kerroit! ;) Voihan ennustajaeukko! ;)

Mukavaa päivänjatkoa!

Ruuanlaittoon... ei kyllä innostais yhtään... :/

Vierailija
39/71 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jossain vaiheessa aivan varma, että poika tulee. En uskaltanut edes toivoa tyttöä...Ennestään meillä on siis poika, tyttö ja poika. Koko raskauden olen kuitenkin haaveillut tytöstä. Samoin mies.

Kävin pari viikkoa sitten yksityisellä ultrassa painoarviossa ja uteliaana kysäisin kumpi mahtais olla. Tyttöä lupailtiin. Olemme sanattoman onnellisia, mutta ihan 100% emme uskalla iloita kuin vasta synnytyksen jälkeen. Ja tottahan se pieni pojukin ois aivan ihana, mutta tytön vuoro ois meilläkin.

Risella rv 31+5

Vierailija
40/71 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole paljoa ehtinytkään tässä pinossa viivähtää sitten alkuraskauden jälkeen.

Meillä on odotus siis jo loppusuoralla ja ennestään löytyy 5 tyttöä. Tulokkaan sukupuoli on tiedossa, mutta en sitä vielä paljasta ;o)

Kyllähän mekin sellaisia kummajaisia ollaan että missä liikutaan niin saadaan takuulla huomiota osaksemme : hampurilaispaikat tms. Ja sitten oikein kysytään onko kaikki tyttöjä ja voi että on ihme.... Miusta ei yhtään kun tämmönenhän tän meidän perheen pitikin olla !

Lomailutkin on vähissä kun ukko ei saa lomia : postinjakajan sijaisena ja tuuraa kesälomia... Noh, kohta hällä alkaa isyysloma. Lauantaina käytiin tosin Tykkimäellä ja siinäpä se lomailu onkin. Asuntovaunuja meillä ei ole, mutta ukon isällä löytyy lapista ihana kesämökki ja josko sinne ainakin ensi kesänä päästäs. Tosin pienemmällä porukalla kun meidän tila-autoon mahtuu vain 7 eikä nyt ole varaa vaihtaakkaan...

Vähän haikein mielin ollaan kun tiedän että tää vauva on sitten viimeinen villahousu. Toisaalta haluaisin vielä lisää lapsia, mutta kuten ukkokin jo totesi et jäädään oottelemaan lapsenlapsia :o) Tuo esikko on " jo" kohta 13v että eiköhän niitä ala 10 v:n sisään tulemaan, ehkä.

Ja voishan se olla kiva välillä viettää vauvatonta elämää.... En tiedä, mutta toisaalta järkevä jättää lapsiluku tähän kun oma terveydellinen tilannekkaan ei ole parhain mahdollinen.

Huomenissa menen äitipolille kun vauvasta on povattu isoa. Edelliset ovat olleet siinä 3-3.5 kg ja tästä sanottiin et ainakin 4 kg tulee olemaan :o/ Meillä oli painoarvio viikolla 34 2.6 kg. Tuosta sen päättelivät.

MISTkö se laittoi ihania vauvakuvia ? Voi että on suloinen vauva. Ei malttais millään oottaa et saa taas oman pienen syliin ! Ei siihen enää kauaa mene :o)

Rapuäiti 37+1