Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hitsin Ikean puhelinasiakaspalvelu.
15.07.2007 |
Yksi komeron rungonseinä oli rikki ja soitettiin asiakaspalveluun, että käyvätkö vaihtamassa. Ei, se pitää käydä vaihtamassa itse. Roudattiin kamat vuokrapakulla ja nyt piti tunkea se 236x58 cm kokoinen henkilöautoon ja ajaa itse vaihtamaan sitä. Päästiin perille, niin meitä palvellut henkilö ihmetteli, kun oltiin sanottu tuolla tavoin asiakaspalvelussa. No saatiin kilometrikorvaukset ja pullakahvit kaupan päälle, mutta olisi kyllä saanut eka henkilö tietää vähän paremmin asiasta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa