Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä 3-kymppisestä miehestä, joka lähdössä jo toista kertaa yksin Thaimaahan?

Vierailija
14.07.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on perhettä niin sit alkaisin vaimona/tyttöystävänä miettimään onko siipalla ollut poikkeuksellisia tilisiirtoja ulkomaille (pitäähän tyttöystävän perhekin elättää) ja sen jälkeen jatkotoimenpiteitä.

Miehen yks tuttu on kans tällainen joka ravaa Thaimaassa jatkuvasti ja lähettelee sille viestejä kuinka monen kanssa thain kanssa ollut jne jne ja mä ajattelin siitä tyypistä miten säälittävä jos ei suomessa pesää saa. Mutta mies kertoi että tää heppu on kuulemma kovakin pukki omalla paikkakunnallaan joten tulin siihen tulokseen että vielä säälittävämpää..Jos tarvii Thaimaahan asti mennä maksaakseen naisesta niin voi voi..

Vierailija
2/3 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun oltiin erottu, mies pähkäili, minne matkustaisi yksin lomallaan. Sanoi, että haluaisi Thaimaahan mieluiten. Mä kerroin, että sen jälkeen, jos kertoisi siitä yksinäisestä reissustaan jollekin naiselle, reilu enemmistö ei koskisi pitkällä tikullakaan. Totesi itsekin, että niinhän se kyllä on,ja matkusti sitten Meksikoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta toinen kerta lyhyen (?) ajan sisällä ja sinkku. Tuskin se nyt niin ihastunut on Thaimaan ilmastoon ja Pattayaan..

Yhä olen sitä mieltä että säälittävää jos ei mies muuten saa naista kuin maksamalla. Luin muuten sen kirjan (Miesten paratiisi tai joku sellainen) joka hieman selvensi tuota Thaimaan baarityttöjen elämää. Suurin osa niistä tytöistä valitsee baaritytön (eli asiakas voi ostaa tytön illaksi tai pidemmäksi aikaa) ammatin koska siinä tienaa kaikista eniten. Ja mitä enemmän miehiä yhtä aikaa kierroksessa niin sitä enemmän lahjuksia, rahaa,koruja..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän