Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksosille nimiksi AAVA ELISA ANNIINA ja IISA JULIA AURORA. Mielipiteitä nimistä? Onko liian samanlaiset?

Vierailija
14.07.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on meidän 3 viikon ikäiset kaksostytöt. :)

Vierailija
2/11 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kumpi? :) Itsellä ei lähipiirissä kaksosia, joten aina olen tätä miettinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ovat todella kauniit nimet. Toisin kuin edellinen, minä tiputtaisin nuo viimeiset nimet kummastakin kuitenkin pois.

Vierailija
4/11 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain muuttaisin, niin vaihtaisin toiset nimet joihinkin 2-tavuisiin, mutta parempi tuo ehdotuksesi kuitenkin on kuin vain kaksi nimeä kummallakin.

Vierailija
5/11 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaksi kaunista nimeä riittäisi minulle.

Noissa nimiehdotelmissa minun makuuni liikaa " prinsessahörhelöä" . Monta kaunista nimeä peräkkäin, niin menettää jo vähän arvokkuutensa.

Vierailija
6/11 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

annat nuo nimet lapsillesi ja jätät nämä kyselyt täällä väliin. En ymmärrä, mikä teitä kaksosten äitejä aina vaivaa, kun varmistusta omille nimivalinnoille täytyy hakea tältä palstalta. Annoin itse omilleni ne nimet, mistä itse tykkäsin ja mistä mies tykkäsi ja hyvin ovat lapset pärjänneet.

t. Kaksosten äiti

Vierailija
7/11 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin kokonaisuudet ovat ihan kivat. Minua vähän häiritsee, että Iisa ja Elisa ovat kuin sama nimi, molemmissa tuo Isa, joka tavallaan muunnos Liisasta. Lisäksi minusta ei ole hyvä, jos nimen lopussa ja seuraavan alussa on sama vokaali, kuten elisa-anniina, tulee helposti sellainen elisaaanniina-vaikutelma.

Itse en pidä nimistä Anniina ja Auroora, ovat liian tavallisia toisia tai kolmansia nimiä, mutta anna vain nuo nimet, jos niistä pidät ja onnea kaksosista!

Vierailija
8/11 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosille nimiksi AAVA ELISA ANNIINA ja IISA JULIA AURORA. Mielipiteitä nimistä? Onko liian samanlaiset?

Koska ilmeisesti olette ajatelleet lausua etunimet pitkillä vokaaleilla sekä Aava Elisa Anniinan kolmannen nimen pitkällä vokaalla, niin miksi toisen lapsen toisissa nimissä on lyhyet vokaalit?

Sointuisivat vielä paremmin yhteen, jos toisenkin nimi kirjoitettaisiin ja lausuttaisiin pitkillä vokaaleilla. Eli siis Iisa Julia Auroora. Toisen nimen jättäisin lyhyellä vokaalilla kirjoitettavaan ja lausuttavaan muotoon, koska toisenkin tytön toinen nimi on Elisa eikä Eliisa.

Vierailija
9/11 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisiin nimiin en ota kantaa. Minusta niiden valinnassa kukin tehköön kuten parhaaksi katsoo :-). Joku valitsee nimet suvusta joku " muuten vaan" .

Vierailija
10/11 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavahan on todellinen muotinimi nykyään ja Iisakin nousee kuin raketti.

Mutta eihän *mun* niistä tarvitsekaan tykätä, vaan teidän perheen :)

Vierailija
11/11 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniit.