Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Saisitte tässä maassa olla tyytyväisiä te homoseksuaaliset
13.07.2007 |
ettekä koko ajan huutamassa oikeuksinne perään. On monia maita joissa homoutta ei edelleenkään hyväksytä ja tuomitaan rikoksena.
Kommentit (2)
Me ollaan 51% vähemmistö kansasta ja ollaan ihmisoikeuksien suhteen aivan samalla viivalla maahanmuuttajien, homoseksuaalien, rikollisten ym kanssa. Kannattaisi todellakin muistaa se.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
on yhä maita, joissa naisella ei ole äänioikeutta, ei omistusoikeutta, ei avioero-oikeutta, ei oikeutta oman kehon hallintaan eikä aviomiehen valintaan, eikä lapsiluvun rajoittamiseen, saati pukeutumisesta päättämiseen.
Pitäkää pienempää suuta niistä naisten oikeuksista ja laskekaa siunauksenne.