Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisitte tässä maassa olla tyytyväisiä te homoseksuaaliset

Vierailija
13.07.2007 |

ettekä koko ajan huutamassa oikeuksinne perään. On monia maita joissa homoutta ei edelleenkään hyväksytä ja tuomitaan rikoksena.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yhä maita, joissa naisella ei ole äänioikeutta, ei omistusoikeutta, ei avioero-oikeutta, ei oikeutta oman kehon hallintaan eikä aviomiehen valintaan, eikä lapsiluvun rajoittamiseen, saati pukeutumisesta päättämiseen.



Pitäkää pienempää suuta niistä naisten oikeuksista ja laskekaa siunauksenne.

Vierailija
2/2 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan 51% vähemmistö kansasta ja ollaan ihmisoikeuksien suhteen aivan samalla viivalla maahanmuuttajien, homoseksuaalien, rikollisten ym kanssa. Kannattaisi todellakin muistaa se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla