Ihmiset on alkaneet näyttää rumilta mun silmissä
Kiinnitän huomiota vain epäviehättäviin yksityiskohtiin kuten vaikka isoon nenään tai poskijuonteisiin. Miksi?
Kommentit (44)
Vaikea kysymys mutta joskus on tullut samanlainen tapa, tai miksi sitä sanoisi. Piti katsoa jotain ihmisen piirrettä tarkemmin ja se jäi päälle. Tuli tuijotettua vikoja kaikista vastaantulevista. Se meni onneksi ohi.
Valtaosa ihmisistä on objektiivisesti rumia sukupuoleen katsomatta. Luonnonkauniita ihmisiä on todella harvassa.
Itse hätkähdän tai käännyn katsomaan jos näen hyvännäköisen naisen tai miehen jossain, siksi koska niitä ei näe melkein missään.
-ruma 42v mies
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa ihmisistä on objektiivisesti rumia sukupuoleen katsomatta. Luonnonkauniita ihmisiä on todella harvassa.
Itse hätkähdän tai käännyn katsomaan jos näen hyvännäköisen naisen tai miehen jossain, siksi koska niitä ei näe melkein missään.
-ruma 42v mies
Ja sen jälkeen huomaat, että sillä täydelliselläkin on jättikokoiset korvalehdet, naamassa iso luomi tai alahampaat sikinsokin etkä näe enää muuta.
Ap
Ihmisten arvostus kun laskee kun meistä tehdään karjaa ja orjaa, emme enää osaa nähdä toisiamme kauniina. Vain ne muutama geometrisesti täydellinen lasketaan kauniiksi. Katsokaa hyvän valokuvaajan taidekuvia, mielellään mustavalkoisia koska ne korostavat pintaa ja muotoja, ja ihmiset alkavat taas näyttää kauniilta kaikkine ryppyineen ja kokemuksineen.
Itse pidän esim isoja tai erilaisia korvia todella kuumina. Tekisi mieli vähän lipaista M40
Koska olet pinnallinen kehitysvammainen joka ei tiedä paikkaansa. Egoileva kävelevä ihmispökäle.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän esim isoja tai erilaisia korvia todella kuumina. Tekisi mieli vähän lipaista M40
Mun mielestä taas todella monen korvat on kauheat ja pikkukorvat on yhtä rumat kuin isot ja pehmeät pappakorvat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Koska olet pinnallinen kehitysvammainen joka ei tiedä paikkaansa. Egoileva kävelevä ihmispökäle.
Missä se egoilu on, kun pidän itseänikin rumana?
Ap
Moni ulkonäkökeskeinen myös näyttää sisältä rumalta.
Rumemmalta kuin ne pintarumat.
Jonkinlainen mielenterveyden häiriö. Jatkuva kärttyisyys voisi aiheuttaa tuota ja sehän on ahdistuneisuuden tai depression oire.
Vierailija kirjoitti:
Isä oli polvillaan sänkyni vieressä kieli korvassani ja runkkasi. Olin aika pieni. Sori, tuo tuli mieleen. Kipeitä korvatulehduksia on ollut paljon. Miehet on pimeitä.
Projektio. Inhoat itseösi koska olet masentunut ja projusoit sen muihin.
Hanki hoitoa, ulkoile ja kisko pää ulos perseestäsi.
Ihmiset on kyllä aika rumia eläimiä, kun ajattelee eläinkuntaa noin yleisesti.
Mulla menee usein oman mielialan mukaan. Kun mulla on hyvä mieliala, niin luonto kuin ihmisetkin näyttää mielettömän ihanilta. Jos taas on mieli maassa, linnutkaan ei laula vaan rääkyy ja kitisee, ihmiset on rumia, kaikki on rumaa ja tympeää. Joten jos minusta alkaisin yhtäkkiä ihmiset näyttää rumilta, miettisin onko masennusta pukkaamassa päälle ja miksi.
Kävitkö optikolla? Totuus paljastui?
Ja näytän toki itsekin todella oudolta ja rumalta.
Ap