Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten paljon vaimon tulee kestää?

Vierailija
13.07.2007 |

Tilanne on meillä se, että miehellä on lähes 100 000 erilaisia velkoja, ja hermot aivan riekaleina.

Lomalla ei mihinkään menty, eikä se niin haittaa, on ihan kiva viedä lasta vaikka uimarannalle tai retkelle.

Mutta kun tämä velka- asia rassaa miestä niin, että mitään muuta ei hänen mieleensä enää mahdu. Jos suunnittelen jonkin pikkujutun hankkimista, saan kuulla etten paskaakaan välitä raha- asioista ja tuhlaan vain.

Vaikka minä maksoin kaikki laskut, joihin meni sitten lomarahani.

Ja se, että jos meille tulee jostain pikkuasiasta erimielisyyttä, en saa sanoa yhtään vastaan kun miehellä on niin vaikeaa.

Tänään mies hermostio niin että tönäisi.

Haluan kyllä olla tukena, niin rahallisesti kuin muuten, mutta kun pitäisi olla kynnysmatto... kaikki minun toiveeni ja unelmani ovat mitättömiä näiden velkasotkujen rinnalla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko kyseessä jotkut kovan koron lainat tms?

Vierailija
2/7 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut, että voimme myydä vaikka talomme ja muuttaa väliaikaisesti vuokralle, jos tiukkaa tekee.

Mutta mies on vain hermot kireällä, ihan kuin koko sotku olisi minun syytäni. Käyttäytyy todella töykeästi ja vihamielisesti minua kohtaan. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lainoja on jo ulosotossa, niin ulosottomies osaa neuvoa oikean osoitteen neuvojalle. sotkut selväksi ja pääkoppa tuuletukseen.

on sitä velkaa muillakin, mutta järjissään silti pysytään.

Vierailija
4/7 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan katsois tollasta. Ensin on saanut itsensä kuseen, elää mun rahoilla ja vielä kehtaa kiukutella ja jopa töniä?!

Ei tollasta tarvi kestää.

Vierailija
5/7 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töniminen on väkivaltaa. Mietihän 2 kertaa vieläkö miehesi oikeasti rakastaa sinua, vai pitääkö vain velkoihin syyllisenä ja myöskin pitää oikeutettuna sitä että sinä autat häntä kaikin keinoin ja myös olet velvoitettu ottamaan kaiken paskan niskaasi. Se on jo huomannut ettet vaadi mitään ja että sua voi syyttää. Kohta se lyö. Usko pois.

Vierailija
6/7 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen velat eivät siis ole hänen itsensä aiheuttamia.

Shän juuri häntä niin stressaakin. Ymmärrän sen hyvin, ja tuen kyllä taloudellisesti niin paljon kun voin.

Tämä asia on vain sellaisissa mittasuhteissa, että mitään iloa elämässä ei enää ole.

Vierailija
7/7 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä mies on saanut noin isot velat? Takaajana ollut kenties? Tiedätkä ap, että väkivalta voi alkaa tuollaisella " pienellä" tönimisellä. Voi olla, että menee seuraavaan iskuun aikaa, mutta voit piankin saada turpaan. Ja sitten käy niin että " ymmärrät" ja luulet että " rakastamalla" ja taloudellisesti auttamalla saat miehen lopettamaan pahoinpitelyn ja " kunhan rahatilanne helpottuu niin mieskin parantuu" .