Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeutuisit työpaikkasi 15-vuotissyntymäpäiville, jossa myös asiakkaita?

Vierailija
12.07.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt niin laittaisin varmaan valkoiset hyvinistuvat pellavahousut ja sifonkipaidan, jonka alla toppi. Jos en olisi lihonut yksivärisistä pellavamekoistani niin laittaisin sellaisen.

Vierailija
2/3 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuuden luonne tietysti sanelee pukeutumisen. On ihan eri asia pukeutua pikku kokkareille päivällä kuin pöytiintarjoillulle illalliselle illalla.



Päivätilaisuuteen laittaisin yksivärisen mekon ja jakun, joka voi ottaa pois jos on kuuma. Pellava on kesällä hyvä materiaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia jos kyseessä yksityinen päiväkoti tai mainostoimisto tai lakitoimisto jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä