Lue keskustelun säännöt.
Miten pukeutuisit työpaikkasi 15-vuotissyntymäpäiville, jossa myös asiakkaita?
Kommentit (3)
Tilaisuuden luonne tietysti sanelee pukeutumisen. On ihan eri asia pukeutua pikku kokkareille päivällä kuin pöytiintarjoillulle illalliselle illalla.
Päivätilaisuuteen laittaisin yksivärisen mekon ja jakun, joka voi ottaa pois jos on kuuma. Pellava on kesällä hyvä materiaali.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eri asia jos kyseessä yksityinen päiväkoti tai mainostoimisto tai lakitoimisto jne.
Jos nyt niin laittaisin varmaan valkoiset hyvinistuvat pellavahousut ja sifonkipaidan, jonka alla toppi. Jos en olisi lihonut yksivärisistä pellavamekoistani niin laittaisin sellaisen.