Sanokaa rehellisesti: Voiko päättyneen suhteen jälkeen olla ystäviä?
Eli onko jollakin oikeasti toiminut tällein. Mulla juuri päättynyt suhde, mutta haluaisin mielelläni olla hänen ystävänsä, kun aikaa on tarpeeksi kulunut. Tietysti nyt aikaista sanoa, miten käy. En ole koskaan tavannut noin mahtavaa ihmistä, joten olisi sääli, jos hän katoaisi lopullisesti elämästäni. Niin toivon, että välillämme voisi olla vielä ystävyyttä, se tietty vaatii, että molemmilla on hyvä olla. Niin, tietty sekin pitää ajatella, että entäs jos hän rakastuukin uuteen naiseen, miten sitten käy? Osaanko olla olematta mustasukkainen, ja mitähän se uusi nainen ajattelee miehensä ja tämän exän ystävyydestä?
Kertokaa kokemuksia!
Kommentit (4)
Ollaan ystäviä ex-kihlattuni kanssa. Erostamme on aikaa nyt jo 7 vuotta. Olemme tahoillamme naimisissa ja olen tositosi onnellinen hänen perheonnestaan. Tapaamme nykyään ehkä kerran vuodessa, mutta tunnen silti häneen vahvaa läheisyyttä ja ystävänrakkautta.
Aika näyttää miten meille käy. Sehän on selvä, että sen on tunnuttava molemmista mukavalta, eikä ahdistavalta. Me olemme tutustuneet kauan ennen kuin aloimme seurustelemaan, joten siltäkin kannalta voisi ajatella, että ystävyys voi toimia. Tai kuten todettua, aika näyttää.
ap
vaikka mies sanoihin että joku niistä oli ihan älyttömän hyvä tyyppi jne. Mutta mulle oli raja se, olivatko harrastaneet seksiä. Jos ei, niin siinähän piti yhteyttä, jos taas oli seksiä ollut, niin en hyvällä katsonut.
Mä tosin olen aika mustasukkainen... monet naiset ja miehet ovat asiassa liberaalimpia. Mutta mä katson että kun ollaan kimpassa niin kaveritkin ovat suurimmaksi osaksi yhteisiä, enkä tosiaan halunnut alkaa ystävystymään lukuisten muiden naisten (siis miehen exien) kanssa.
Riippuu siis ihan tapauksesta, toimiiko vai ei. Monilla tutuillani on hyvinkin hyvät välit exiinsä, ilman mitään ongelmia.