Miksi ihmessä suomalaiset naiset on niin saatanan lahnoja sängyssä?.
itse oon pannut kaikkia rotuja, ja vain suomalainen nainen on niin köntyspaska! Jusu
Kommentit (37)
Se on niin väärin, että mies saa " runkata" suomalaisella naisella itsestään mällit pihalle. Vaaditaan siis ruumiillista ponnistelua. Miksi nainen ei voi tehdä tätä miehelle? Miksi pitää vain maata kuin mätä silakka?
Vierailija:
Koska suomalainen vaalea ukko ei sytytä!
Vierailija:
Se on niin väärin, että mies saa " runkata" suomalaisella naisella itsestään mällit pihalle. Vaaditaan siis ruumiillista ponnistelua. Miksi nainen ei voi tehdä tätä miehelle? Miksi pitää vain maata kuin mätä silakka?Vierailija:
Koska suomalainen vaalea ukko ei sytytä!
Mikä liike? Ulos-sisään-liike? Mitä väliä sitten on miehen varustuksen koolla, jos paneminen ei tunnu hyvältä?
Voin muuten sen vannoa ja vakuuttaa, että miehellä ilmeisesti tuntuu AINA terskan liikkuminen edes takaisin hyvältä, asteikolla " jonkin verran - saatanan gutaa" .
Naisella se ei ole sama juttu, että aina kun kalu menee vaginassa edestakaisin, se tuntuisi edes siedettävältä. Nainen voi ottaa peniksen vaginaan, vaikka ei olisi kiihottunut. Silloin peniksen liikuttaminen voi tuntua asteikolla " kivulias/epämiellyttävä - mitäänsanomaton" .
Kun kiihottava mies nai ihanan märällä ja sopivan kokoisella kalulla märkään vaginaan, sitä liikettä haluaa vain lisää ja lisää, eikä mikään mahti maailmassa saa pysymään paikoillaan, vaikka mies yrittäisikin hidastaa tahtia.
Niin se vain on!
Nainen heiluu niinkuin heinämies, aivan eritahtiin kuin itse. Yritä siinä sitten nussia, kun toisella ei mitään rytmitajua.
Vierailija:
Kai nyt nainen liikkuisi, jos liike tuntuisi hyvältä
Totta kai thai-mimmi tai ryssän ruusu pistää kaikkensa peliin, kun yrittävät raukat päästä sun lompsalle.
kanssa joka ei näytä ymmärtävän naisista tuontaivaallista ja meno on aivan perseestä eikä mikään tunnu missään, niin olen minäkin maannut hiljaa paikallani, laskenut pisteitä katossa, suunnitellut kauppalistaa päässäni jne. Toivonut vaan että moinen tumpelo häipyisi päältäni mahdollisimman pian.
Sitten on miehiä jotka näyttävät sinulle kuinka paljon haluavat sinua, suutelevat joka paikasta, näykkivät korvanlehteä, kädet vaeltaa joka paikassa, antavat loistavaa suuseksiä jne.. Niin sellaisen kanssa minäkin voihkin, liikutan lantiota, saatan puhua tuhmia, kädet vaeltaa ympäriinsä, otan poskeen, vaihdellaan asentoja, ratsastan villisti päällä jne.
Niinhän sitä sanotaan, että tee toiselle niin kuin haluat itsellesi tehtävän. Jos itse hyppäät ilman esileikkiä päälle vaan ja oma orgasmi mielessä niin kyllä se nainen takuuvarmasti makaa kuin lahna allasi eikä pukahda sanaakaan.
on miehen vika.
Miksi tyhmä edes kysyit ?
mitä sää täällä itket, tilaa itsellesi thai-tyttö postimyynnistä :D
Ei ole yhtä kireä ja myrtsi kuin umpisuomalainen.
nykyinen on vuodessa muuttunut varsinaiseksi pedoksi :)
kun niin moni SUOMALAINEN uros ei jätä rauhaan yhden illan jälkeen vaan haluaa seksiä jatkossakin... mä en taas jaksa niitä tylsimyksiä, jotka ei muuta tee kuin runkkaa itteensä muhun, joka taasen teen muutakin kuin otan vastaan, imen ja nielenkin! toki joukkoon mahtuu monia upeitakin tapauksia....mmmmm :P.
On ex-mieheltäni: ei edes venäläiset tai virolaiset voita sua sängyssä.
Ei voi tuommoista special pimpsaa olla kenelläkään.
Vierailija:
On ex-mieheltäni: ei edes venäläiset tai virolaiset voita sua sängyssä.
Ei voi tuommoista special pimpsaa olla kenelläkään.
ja sä otit sen sitten kohteliaisuutena vai? jo on taso alas vajonnut.
Venäläisillä on rakasteluntaito, eivätkä ne makaa kuin kuolleet lahnat.
Ja mitä idemmäksi mennään, niin sitä tärkeämmäksi naisten rakastelutaito koetaan. Mistä luulette että geishakuulat ovat peräisin? No tietysti kaukoidästä, koska siellä miehet ovat tunnetusti varreltaan pienempiä kuin meikäläiset...
Vierailija:
Venäläisillä on rakasteluntaito, eivätkä ne makaa kuin kuolleet lahnat.
tule minun luokse, on lahna kaukana Jusu!!
T. suomalainen nainen 27-vee