Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmessä suomalaiset naiset on niin saatanan lahnoja sängyssä?.

Vierailija
12.07.2007 |

itse oon pannut kaikkia rotuja, ja vain suomalainen nainen on niin köntyspaska! Jusu

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kanssa joka ei näytä ymmärtävän naisista tuontaivaallista ja meno on aivan perseestä eikä mikään tunnu missään, niin olen minäkin maannut hiljaa paikallani, laskenut pisteitä katossa, suunnitellut kauppalistaa päässäni jne. Toivonut vaan että moinen tumpelo häipyisi päältäni mahdollisimman pian.

Sitten on miehiä jotka näyttävät sinulle kuinka paljon haluavat sinua, suutelevat joka paikasta, näykkivät korvanlehteä, kädet vaeltaa joka paikassa, antavat loistavaa suuseksiä jne.. Niin sellaisen kanssa minäkin voihkin, liikutan lantiota, saatan puhua tuhmia, kädet vaeltaa ympäriinsä, otan poskeen, vaihdellaan asentoja, ratsastan villisti päällä jne.

Niinhän sitä sanotaan, että tee toiselle niin kuin haluat itsellesi tehtävän. Jos itse hyppäät ilman esileikkiä päälle vaan ja oma orgasmi mielessä niin kyllä se nainen takuuvarmasti makaa kuin lahna allasi eikä pukahda sanaakaan.

Edellinen pano oli niin huono että en yhtään ihmettele että vaimo oli hänet lempannut pihalle. Monet suomalaiset miehet saa katsoa peiliin miksi seksi ei sytytä naisella. Esileikeistä, suuseksistä ei tietoakaan ja sitten tuodaan se pikku pili sisään ja lauetaan lähes heti. Mitään ei välitetä onko nainen saanut vai ei. Mä olen päässyt jo siihen ikään että en enää teeskentele orgasmia niinkuin tein parikymppisenä. Sanon jopa suoraan jos oli huono sänkykumppani. Veikkaan että toi ap on sitä!

Vierailija
22/37 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka laajalla otannalla annoit tämän kommenttisi ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siitä tavasta on vaikea oppia pois.

Vierailija
24/37 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi rakasteluntaito ja pystyvät pidättelemään siemensyöksyä, eivätkä heti laukea. Täytyy ensikerralla kokeilla tantraseksiä mieheni kanssa.

Vierailija
25/37 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin onneton sängyssä ettei saa naista syttymään... Ja suomalainen ei viitsi miehen egon takia esittää :)

Mä en ole ollut lahna koskaan en sängyssä enkä sen ulkopuolella

Vaikka sanoisin että aika onneton provon yritys

Vierailija
26/37 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ainakaan ole lahnoja näkynyt! Asento vaihtuu seksissä koko ajan, ei varmaan koskaan hommailla yhdessä asennossa koko aikaa. Meno on mielestäni kyllä kaukana lahnasta,,,

Seksi ei kato myös aikaa eikä paikkaa, kylppäri, sauna, keittiö, olkkari, jne....

Vierailija
27/37 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten olet huono sängyssä.

koska kun itse mietin omia seksi kokemuksiani, niin " lahnaksi" olen alkanut vain silloin kuin ei oikein homma toimi. Eli jos mies on hyvä ja taitava, niin kyllä siitä on lahnat kaukana :)

Suomalainen nainen kun taitaa toimia tunteiden mukaan, eikä mielyttääkseen miestä. Sun pitää ottaa semmonen hellan ja nyrkin välissä oleva " pano-lelu" thaimaalainen itselles :)

Vierailija
28/37 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itse oon pannut kaikkia rotuja, ja vain suomalainen nainen on niin köntyspaska! Jusu

Koska sä olet pokaillut niitä kaikkein helpoimpia köntyspakoja:))

Vierailija
29/37 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole vielä koskaan sanottu lahnaksi sängyssä - päinvastoin !

Olen aktiivinen ja vaadin itsekin mieheltä.

Ja miespuoliset lahnat kyllä saavat kuulla kunniansa ! Ihan suoraan.

Vierailija
30/37 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa!

Vierailija
31/37 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Sen minkä kaloosta ny tierän..toistaaseksi me naiset ollaan vielä ihmisiä..niinkuin sinäkin ap!

Vierailija
32/37 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitä saa mitä tilaa!

.... ja monikohan mies ihan " tilaa" lahnamaisen passiivisen naisen tietoisesti sänkyynsä ?? Tosin ihan varmasti niitäkin miehiä on, jotka eivät halua aktiivista naista (=mielestään liian huorahtava !)

Vierailija
33/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä tunnen sellaisen, makaa vaan ja antaa naisen hoitaa hommat. Itseäni ei tuommoiset miehet kiinnosta, joten ei tosiaan ole hänestä omakohtaista kokemusta. Pelkkä ajatuskin ällöttää lahnasta miehestä.

Kyllä miehen pitää osata ottaa nainen ja kun mies sen tekee, niin ei siinä voi kukaan nainen itseään pidätellä. Eli - lahna nainen = taitamaton mies.

Vierailija
34/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

.... ja monikohan mies ihan " tilaa" lahnamaisen passiivisen naisen tietoisesti sänkyynsä ?? Tosin ihan varmasti niitäkin miehiä on, jotka eivät halua aktiivista naista (=mielestään liian huorahtava !)

Vierailija
35/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen tuossa ei ymmärtänyt että ihmisiäkin on eri rotuja.

Mutta asiaan... Jos ei mitään anna niin ei mitään saakaan. Oma vaimoni oli pitkään aika estoinen, ja on sitä vähän vieläkin, ei tee aloitteita, mutta oppi nauttimaan enemmän kun puhuimme masturboinnista ja jopa yllytin häntä siihen. Se jotenkin " antoi luvan" hänelle itselleenkin _nauttia_ seksistä, eikä vaan _osallistua_ siihen.

Pari vuotta sitten vietin ihanan viikonlopun kiinalaisen juristitytön kanssa, tapasin hänet työmatkalla Kaukoidässä. Sängyssä hän oli erittäin määrätietoinen ja aktiivinen, mutta kuitenkin hellä ja huomioiva. Mielettömän hieno kokemus, harmi vaan kun se ei voinut jatkua.

Vierailija
36/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kiihottava mies nai ihanan märällä ja sopivan kokoisella kalulla märkään vaginaan, sitä liikettä haluaa vain lisää ja lisää, eikä mikään mahti maailmassa saa pysymään paikoillaan, vaikka mies yrittäisikin hidastaa tahtia.

Niin se vain on!

[/quote]

Vierailija
37/37 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomalaisnaiset ovat laiskoja eivätkä piittaa miehen nautinnosta.