KAKKOSEN YRITYS uusi pino
Heippa.
Mie ilmoittaudun mukaan ja teen tässä samalla uuden pinon tänne jos ei vaan ketään haittaa? kun oli tuo entinen jo aika pitkä.
Meillä aloitettu nyt ehkä sit oikeesti tuo toisen yritys tässä kuussa. (hedelmällisimmät päivät menossa) Lupa myönnetty kyllä jo aikasemmin mutta yritystä ei ole sillai kuitenkaan ollut. Mutta nyt sit odotellaan kovasti toista. Tai täälläkin ehkä minä odotan enemmän ja miehelle se okei. Ei noista miehistä ain ota selvää, mutta ei se siis ole sanonut eikään. Meillä tyttö 1v 1kk tulee tuossa ens viikolla.
Kommentit (88)
täällä myös eräs kakkosen yrittäjä...eli perheessä syksyllä 4 vuotta täyttävä poika, äiti 34v. ja isä 38v. Kaksi yritystä takana päin...josko kolmas kerta todensanoen ;)
Toivottavasti saadaan pinkkaan vähän enemmän sykettä, kun tuntuu että aika hiljaista on välillä. Tänään oli taas sellainen päivä, että kyllä sitä ajatteli miten ihmeessä kahden kanssa pärjää. Esikoinen on vilkas ja joka paikassa päittäin. Kaikki kielletty kiinnostaa kovasti ja äitiä todella koetellaan. Kova on kiukku, jos tahtoa ei saa läpi, välillä jopa purraan. Mistä tuonkin on oppinut. :o( Tuntuu, että kotona ei mitään muuta tehdä kun koko ajan kielletään. Välillä ajattelee, että onko muilla tällaisia reilu yksivuotiaita. Toisaalta täytyy olla tyytyväinen, että on avoin ja vilkas. Koskaan ei ole vierastanut ja hoitoon ei ole koskaan jäänyt itkemään. Tulipa vuodatus... Eiköhän ajan kanssa helpota.
Elohelmi:
Kuulostaa niin tutulta..
Meillä on poika nyt vanhempi ja edessä uudet uhmat, mutta kyllä tuo kieltäminen on painautunut mieleen erittäin syvälle.
Sitä sai olla kokoajan valppaana ja kieltämässä.
Illalla kun meni nukkumaan niin mietin useasti, että tulikohan sitä tänään mitään muuta tehtyä kuin kiellettyä. Ja pahamielihän siitä sitten tuli..
Mutta asiaa pohdittuani tajusin, että kaikki tämä kieltäminen on vain lapsen parhaaksi. Ymmärsin myös sen, että kieltämisellä on enemmän merkitystä kun pysähdyn ja kerron tarkasti miksi kielsin ja minkä takia.
Jos joskus kielsin vain ohimennen kesken arjen kiireiden niin hetken jälkeen sanomisillani ei ollut mitään merkitystä..
Jaksamisia sinulle ja määrätietoista tahtoa. Täytyy muistaa, että se mistä tänään kielsit pätee myös huomennakin. Täytyy olla valppaana ja tuntosarvet pystyssä, ettei lapsi pääse tekemään jotakin sellaista mikä eilen kiellettiin. Muista myös kehua!!
Täällä myöskin yksi kuumeilija. Meillä on yksi poika, 1v1kk, ja nyt on jo jonkun aikaa tehnyt mieli toista. Ensimmäistä " tehtiin" vuoden, olin jo luopua toivosta, kunnes hiillostin gyneni määräämään mulle Clomifenia ja tulinkin sitten heti raskaaksi :) Mulla siis se tilanne että oikea munatorvi poistettu 2004 kohdunulkoisen raskauden vuoksi ja se hieman mutkistaa tilanetta. Nytkään en ole varma kummalta puolelta ovulaatio on tapahtunut, jos se siis tapahtuu oikealta, siitä ei ole mitään hyötyä. Eli ovulaation pitäisi tapahtua vasemmalta ja juuri silloin pitäisi hommailla ;) Täytyy varmaan ostaa ovulaatiotestejä, olen varma että ainakaan tässä kierrossa ei tärpänny kun ei ees hommailtu täysin oikeaan aikaan. Mulla on kierto joku 32-40 päivää. Mites teillä muilla yritetään? Ovulaatiotestit kehiin ja hedelmällisien päivien laskua vai?
Meillä yritetään laskemalla hedelmällisiä päiviä eli ens viikolla pitäs ti-la pupuilla ahkerasti jotta olis mahdollisimman hyvät mahikset. Ovis kipuja ja limoja olen yrittänyt seurailla. onhan nuo ihan mielenkiinnon vuoksi nuo ovis tikut käynyt mielessä. mutta en taida raskia ostaakkaan. Ja nyt vasta yk 2 menossa että ei tässä mitään paniikkia ole!
Mukavaa yrittämistä kaikille ;o) ja plussa onnea! Jokos täällä on jollakin piinaviikot menossa?
Mariatar84 yk2 7/28-29
Meillä esikoista (synt. 09/2004) yritettiin kaksi vuotta saa nähdä kauan menee nyt?!
Muutama kuukausi piti miehen kanssa neuvotella mutta aika nopeasti tuo näytti asialle lämpenevän =)
Olen mielessäni yrittänyt valmistautua pitkään plussan metsästykseen mutta tiedän, että jokaiset menkat tästä eteenpäin ovat pettymys.
Jospa tällä kertaa ei menisi niin yrittämällä yrittämiseksi kun on niin paljon muutakin puuhaa, työn lisäksi on esikoinen ja rakennusprojekti.
Pitkästä aikaa kirjottelen...
KirVi72:a tulin oikeestaan huhuilemaan, kun en löydä mistään. Oli vaan viime kuussa samat kiertopäivät suunnilleen ja jäi vaivaamaan että plussasitko vai et. Tosin joku hatara muistikuva on että lähdit johonkin reissuun, mutta voi olla että sekotankin johonkin... Joka tapauksessa toivottavasti siellä olisi käynyt parempi mäihä..
Meillä nyt toka yrityskerta ja aika paljon rennompi fiilis kuin viime kuussa. Nyt on oikeesti sellanen " tulee jo on tullakseen" - olo. Ei ole tullut laskettua kiertoa ja jännitettyä koko ajan. Ovis tuli ja meni, että ehtiihän tässä vielä jännätä. :)
Uusia oli tullut mukaan, tervetuloa! Toivottavasti saatais tätäkin keskustelua pidettyä kunnolla yllä.
Plussatuulia kaikille! :)))
Caarina yk2 kp 17/28<
Meillä kans kakkosen yritys aloitettu ja ekat " luomu" menkat menossa pillereiden jälkeen joten nyt tässä kierrossa odotukset alkaa nousta... Meillä poika 2005/6 syntynyt. iso poikajo ens viikolla 2w.
Ite olen kuumeillut jo vuoden ajatella!