Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAKKOSEN YRITYS uusi pino

12.07.2007 |

Heippa.

Mie ilmoittaudun mukaan ja teen tässä samalla uuden pinon tänne jos ei vaan ketään haittaa? kun oli tuo entinen jo aika pitkä.

Meillä aloitettu nyt ehkä sit oikeesti tuo toisen yritys tässä kuussa. (hedelmällisimmät päivät menossa) Lupa myönnetty kyllä jo aikasemmin mutta yritystä ei ole sillai kuitenkaan ollut. Mutta nyt sit odotellaan kovasti toista. Tai täälläkin ehkä minä odotan enemmän ja miehelle se okei. Ei noista miehistä ain ota selvää, mutta ei se siis ole sanonut eikään. Meillä tyttö 1v 1kk tulee tuossa ens viikolla.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen, tytär syntyi 07/05 ja nyt oltais valmiita toiseen. En kyllä kyttäile mitään oviksia sen enempää kuin mitään limojakaan. Tiedän kiertoni suhteellisen tarkaksi (27-28) ja suunnilleen koska ne otolliset hetket on. Me puuhaillaan ihan spontaanisti silloin kuin hyvältä tuntuu ettei mene suorittamiseksi. Edellinenkin sai samoin. Toivotaan vaan, että tärppäisi suht nopeesti ettei tulis ihan hurjaa ikäeroa lapsille. Ehkäsyn jätin pois ennen juhannusta.

Kirjoittelen tänne aina kuin ehdin tai muistan tai huvittaa. Enimmäkseen taidan lorvia tuolla taustalla ja seurailla muiden yrityksiä ja onnsitumisia. Onnea paljon kaikille yritykseen!

Nöfnöf

Vierailija
22/88 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä olevat " hihhulikonstit" ;

1. Juurikin tuo ennen ovista pupuilu - tosin en malta jättää siihen vaan täytynee pupuilla myös itse oviksen aikaan - jos sieltä sitten tyttösiittiö on jo päässyt määränpäähänsä niin kerkiää ehkä ennen poikia - huh mitä juttua ; )

2. Usein ja runsaasti on myös tyttökonsti

3. sekä tässä intiimeimmästä päästä; miehen tulee " päästää" uimarit alkupuolelle - poikasiitiöt kun eivät pidä happamasta. Eli siis Sussu - pohjille sitten teillä!!

Iltapäiväterveisin,

Rebekka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 05/05 syntynyt tyttö ja nyt ollaan päätetty tosissaan yrittää sitä toista. Pitkään on puhuttu ja mietitty, mutta vauvakuume alkaa olla niin kova, että nyt olis oikea aika. Jännittää vaan kovasti, melkein enemmän kuin esikoisen kanssa. Tsemppiä vaan kaikille yritykseen!!!

Vierailija
24/88 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki, ilmoittautusin mukaan! Olen kirjoitellut myös tuolla 2008-vuoden vauva -ketjussa, mutta tämä liippaisi vähän lähemmältä!

Meillä esikoispoika syntynyt 10/05.

Rebekka -74: meillä siis aika samanikäiset pojat ja salaa täälläkin tytöstä haaveillaan :)

Meillä ensimmäinen yrityskerta takana, ovis jo ohi, kierrossa menossa kp 21/28. Voi olla että kuvittelen, mutta rinnat ovat turvoksissa ja hiivatulehduskin iski kuten ihan viime raskaudenkin alussa. Nyt siis odotellaan kuukautisia alkaviksi, tai siis paremminkin ei alkaviksi. Huomaan hurjasti jännittäväni, vaikka tähän puuhaan lähdettiin tulee sitten kun on tullakseen asenteella :) Viimeksi tärppäsi heti ensi yrittämällä, saa nähdä miten nyt käy.

Viime raskaudessa testasin vahvan viivan jo heti seuraavana päivänä kun kuukautisten piti alkaa. Mietin vain että onko kukaan käyttänyt/saanut plussaa tuolla Early Detectionilla jo ennen kuukautisten alkua? Niinhän sitä ainakin mainostetaan ja kauheasti houkuttaisi kokeilla...

Vierailija
25/88 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

wilma77:

... Mietin vain että onko kukaan käyttänyt/saanut plussaa tuolla Early Detectionilla jo ennen kuukautisten alkua? Niinhän sitä ainakin mainostetaan ja kauheasti houkuttaisi kokeilla...

Heippa!

Ostin juuri apteekista kyseisen testin, kehuivat tarkaksi ja netissä mainostettiin, että näyttäisi plussan jopa 3 vrk ennen kk alkua. Hintakaan ei ollut paha, apteekissa päälle 5 e ja netistä olisi näyttänyt saavan jopa päälle 3 e jos oikein katsoin - eli kannattaa ainakin kokeilla jos siltä tuntuu!

-piirakka

Vierailija
26/88 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mahtuu vielä mukaan porukkaan! Meillä on 11/04 syntynyt tyttö ja toinen olisi toiveissa. Mulla oli kuparikierukka, joka poistettiin keväällä. Annettiin kohdun luomuuntua ja nyt viimeiset pari kiertoa on yritystä ollut ihan niinku riittävästi :) Mulla on kans tapana alkaa fiilistellä hieman liian aikaisin. Ykkösen kohdalla tärppäs nopeasti, mut tulivat myös saman tien ulos eli kaksi alkuraskauden keskenmenoa ennen kuin Ykkönen saatiin pysymään täydet 9 kk sisällä. Ei niistä sen enempää, mutta pikkupeikkona taustalla... Ikää on 33v, miehellä samoin, joten saa nähdä milloin tärppää. Luottavaisin mielin ja päivä kerrallaan!

Vierailija
27/88 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on menossa kp 32 tjsp. Normaalisti mun kierto on ollu 28-30pv, joten missä ne menkat luuraa? Tein testin muutama päivä sitten, näytti negaa.. Nyt tekis mieli uusia testi, kun rinnat on arat ja turvoksissa, menkkaoireita ei oo minkäänlaisia, paitsi vähän turvonnut olo.

Tyttö- vai poikahaaveita? ! Tjaa, tietysti olis kiva jos tulis tällä kertaa tyttö, mutta tuntuu että on niin paljon jo ennestään poikien vaatteita ja leluja, sekä kokemusta poikavauvasta, niin olisko se poika kivempi..

Käyn kyllä tänään ostamassa testin, en malta millään odottaa lauantaihin, jolloin alun perin ajattelin testata.

Vierailija
28/88 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kantsiiko, onko edullisempia? Olen sellainen suurkäyttäjä et jos vaan löytyy netistä suoraan kotiin tilattuna niin sehän olis loistavaa!

Vierailija
29/88 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja myös yksittäisiä

http://www.kotitesti.fi/

http://www.kotitesti.fi/

mun ei tiete tarvitse testatakaan tänään. vähän näytti siltä ku kävin äsken veskissä. oon varmasti jännittäny tilannetta niin paljo että menkat myöhästy sen takia...

Vierailija
30/88 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä... Näyttäisi siltä että menkat alkaa, pari päivää myöhässä, pientä vuotoa jo oli viime vessareissulla. Eli ei runsas valkovuoto ja hiivatulehdus ainakaan tällä kerralla tarkoittanut raskautta...Liikaa ehkä jo toivoin kanss ja itse asiassa ihan lopuks pelkäsinkin ett oon taas raskaana...! Yhtä aikaa oon surullinen ja toisaalta tyytyväinen. Ihan hyvä että menee vielä kierron pari pidemmälle, niin esikoisen kuin töidenkin kannalta - jos välissä palaisi hetkeksi töihin. Mutta heti ens kierrossa yritystä, siitä ei puhettakaan :) Ekaa yritettiin yli vuosi, mutt jotenkin en usko ett nyt menee niin kauan. Vaikk toisaalta sitä tyttöä kun yritetään, niin hieman lisämutkia matkaan, ehkä :) Kuulumisiin!

Vierailija
31/88 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtapuolin 25v, yksi poika (-03).

ei kylläkään tule olemaan sama isä tällä uudella vaavalla jota nyt yritämme rakkaani kanssa :)

mutta väliäkö sillä. kakkosesta haaveilen, tälle tulevalle isälle on ensimmäinen.

sovinkos joukkoon?

Vierailija
32/88 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kun on tullut uusia ja ootte kirjotellutkin paljon! Itse en vaan ole saanut aikaseksi... *nolona*

Tyttö/poikahaaveista sen verran että mulle oikeesti ihan sama, molempi parempi. Meillä siis on marraskuussa ' 06 syntynyt tyttö. Tietty ois kiva jos tulis tyttö kun ois noille vaatteille sitten taas käyttöä... Mut toisaalta poika, kun ois sitten molemmat. :)

Täällä nyt kiertopäivät 25/n.28. Jännää alkaa olemaan. Oireita ei oikeestaan... Tai on mut voi olla menkkaoireitakin. Parin päivän sisään pitäis alkaa tiputteluvuoto (jos menkat siis on tullakseen), jos menee samalla tavalla ku pari edellistä kiertoa. Onneksi on hirveesti hommaa ja ohjelmaa niin ei liikoja kerkee stressata.

Moikka moi ja yritän kirjotella tännekin enemmän, kun täällä on näin mukavan vilkasta! :D

Caarina yk2

Vierailija
33/88 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edelleenkään raskausoloa. oikeestaan oon ihan varma, etten ole. no, kohta se nähdään. tein eilen testinkin malttamattomuuksissani, mutta odotettu negahan sieltä tuli. kp nyt 26/27(-28), joten pianhan tästä piinasta pääsee... ;) uusintatestin ajattelin tehä lauantaiaamuna aamupissasta.

mikä on muuten herkin testi? tietäiskö joku suositella...? eilen tein rfsu:n halpistestin, mutta mulla se oli kyllä ihan tyylipuhdas ¿, ei mitään viivanpaikkoja tai muita, mitä ihmiset on jossain keskustelussa vähän puhelleet...

Vierailija
34/88 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille uusille tervetuloa mukaan. Ihanaa, että saadaan keskustelua aikaiseksi. Olen aivan pihalla nyt näiden ovistuntemuksien kanssa. Viikonloppuna luulin bongaavani oviksen, mutta nyt nämä tuntemukset on jatkunut jo viidettä päivää. Yleensä kun ovat menneet ohi parissa päivässä. En siis todellakaan tiedä missä vaihdeessa mennään. Sithän se nähdään kun täti kurvailee kylään.

Meilläkin salaa haaveilaan tytöstä kun esikoinen on poika. Mutta toisaalta niin kuin moni muukin on jo sanonut, niin pojalle löytyisi valmiiksi vaatteita ja leluja. Ja mikäli tulisi toinen poika, niin voisin vielä saada periksi kolmannen lapsen ;o), isä kun tyytyisi näillä näkymin kahteen, mutta haluaisi kuitenkin myös tytön.

Minä vannon Predictorin nimeen. Vaikkei sinäänsä olekaan mikään herkkä testi, niin tykkään kun siinä saa testauspuikon erikseen, joten on helppo ottaa virtsasuihkusta. Ja vielä mukavampaa siinä on se, että tulos on pysyvä. Voi sitten joskus antaa testin lapsellensa, että tällä minä sinut testasin ja vieläkin on kaksi viivaa. :o) Vaikka kyllä minä esikoisen kohdalla Predictorilla testasin vahvan plussan sinä päivänä kun menkat piti alkaa. Niissä herkissä testeissä on ehkä just se huono puoli, että ne voi näyttää sen ilouutisen jo " turhan aikaisin" Luonto kun on sellainen, että suuri osa raskauksista menee kesken ennen kuin tavallaan normaalitilanteessa edes tietäisi olevansa raskaana. Niillä joilla on kova vauvakuume, voi tuollainen herkkä testi antaa turhan toivon. Tätä mieltä oli ainakin yksi edustaja, joka herkkää testiä myi. Tämä ei ollut tietenkään tarkoitettu pahalla niille, jotka haluavat käyttää herkkiä testejä.

Vierailija
35/88 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä sanoa, että pääasia on, että tulee kaikille plussia tarrasukat jalassa. :o) Sillä ei ole väliä, millä plussa on testattu. Siispä paljon plussia kaikille.

Elohelmi sekaisin kierrosta

Vierailija
36/88 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpahan lueskelemaan tälle vauvakuume -puolellekin, kun normaalisti tulee luettua tuota vauva -osastoa...

Esikoisemme on mallia 09/06 ja useamman vuoden työn tulos. Kumpikin meistä haluaa useamman lapsen, joten päätetty on, että ilman ehkäisyä jatketaan, sillä ikää alkaa jo olla (-72 ja -73). Niitä sopivia päiviä tuli laskeskeltua niin kauan, että se on siirtynyt jotenkin luontevasti tähän vauvan syntymän jälkeiseenkin aikaan... Kummasti sitä katsoo, milloin olisi hyvä päivä, mutta mutta... Vielä pitäis saada jotain touhua tuonne vällyjen väliin... Tahtoa ja halua on siis kovastikin, joten taidan liittyä joukkoonne.

Vierailija
37/88 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. että peuhailupäivät on just sitte sorsajahdin aikaan.. oikeasti ne alkaa siinä pari päivää ennen, mutta kiusoittelin kuitenkin, ettet pääse koko aloitukseen tänä vuonna. mies naureskeli mulle ja sano että sovitaan treffit sinne nuotiopaikalle:)

Vierailija
38/88 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, koklasin ekan kerran sitä Aconin herkkää testiä (herkkyys jopa 10 kun normisti muissa noin 25). En ole raskaana, eli kaikki mun oireet johtuu jostain muusta, varmaan ummetusta sitten. Onneksi testasin uudelleen, niin ei tarvitse silläkään enää vaivata päätänsä. Toisaalta olen myös nyt tyytyväinen negatiiviseen tulokseen, koska olin perjantaina juhlimassa ja tuli otettua alkomoholia. Jos olisin nyt ollut raskaana, niin olisin varmasti huolehtinut koko raskausajan, olenko tehnyt jotain vahinkoa lapselle :(

Mulla ei siis ole edelleenkään menkat alkaneet, luultavasti imettämisen takia. Onko kukaan mittaillut ovulaatiota koko kuukauden ajalta, että tuleeko se vai ei? Taitaa tulla aika kalliiksi ostaa niin monta testiä. Pitäisiköhän vaan luovuttaa siihen saakka kunnes ne naistenpäivät tulee...

Sukupuolesta, musta tuntuu että poika olisi nyt " helpompi" kun on jo yhteen totutellut vuoden ajan :) Mutta tietty ois kiva jos ois yksi molempia ;) Eli sama sinänsä kumman saisi, jos vaan saisi.

Sitten noista nettisivuista mitkä myy testejä, itse olen tilannut www.mammaksi.fi -osoitteesta ja paketti on aina tullut perille muutamassa päivässä, eli todella nopsaan.

-piirakka

Vierailija
39/88 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilma77: Tervetuloa mukaan! Mullakin iski hiivatulehdus.. Eikä ole yhtään kivaa! Mutta enpä ole ajatellutkaan että se vois olla raskaus oire.. hmm.. toivotaan molemmille että olis! :).

On: Mulla tänään ollut maha tosi kipeenä, luulin että menossa sekaisin. mutta ei se sitä ole. vähän niinkuin menkkamaisia kipuja mutta ei kuitenkaan. on vähän etova olo.. ihmetyttää vaan kun kierto on vasta 20/28-29 että voiko jo tulla jotain r-oireita ihan oikeasti. alaselkään asti säteilee nuo kivut! rasittavaa! aamulämmötkin oli ihan normaalit ei nousussa eikä laskussa ihan tasaisena pysynyt oviksen jälkeen..

Millonhan sitä uskaltas testata.. kumminkin testaan liian aikaisin ja petyn taas.. kuten viime kierrossakin petyin kun oli nega ja sitten täti tuli paikalla ihan ajoissaan..

Odotukset alkaa olla aika korkealla kun esikoinen nappas heti ekalta yrittämältä niin sitä heti sitten olettaa että tämäkin... mut eihän se kyl siihen ole verrannollinen..

mariatar84 kp20/28-29 yk2

Vierailija
40/88 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piirakka79:

...koska olin perjantaina juhlimassa ja tuli otettua alkomoholia. Jos olisin nyt ollut raskaana, niin olisin varmasti huolehtinut koko raskausajan, olenko tehnyt jotain vahinkoa lapselle :(

Niin selityksenä vielä tuolle juhlimiselle - tein testin perjantaina aamulla ja se oli negatiivinen. Sitten lauantaina järkytyin kun aloin laskemaan päiviä edellisestä yhdynnästä ja tajusin että ois voinu tossa vaiheessa näyttää negaa vaikka olisinkin ollut raskaana. En siis menisi muuten missään nimessä juomaan jos olisi edes kutina raskaana olosta :)

-piirakka taas (yliväsyneenä)