Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAKKOSEN YRITYS uusi pino

12.07.2007 |

Heippa.

Mie ilmoittaudun mukaan ja teen tässä samalla uuden pinon tänne jos ei vaan ketään haittaa? kun oli tuo entinen jo aika pitkä.

Meillä aloitettu nyt ehkä sit oikeesti tuo toisen yritys tässä kuussa. (hedelmällisimmät päivät menossa) Lupa myönnetty kyllä jo aikasemmin mutta yritystä ei ole sillai kuitenkaan ollut. Mutta nyt sit odotellaan kovasti toista. Tai täälläkin ehkä minä odotan enemmän ja miehelle se okei. Ei noista miehistä ain ota selvää, mutta ei se siis ole sanonut eikään. Meillä tyttö 1v 1kk tulee tuossa ens viikolla.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä suunnalla on vaan tylsää odottelua..Nyt vasta 1 vk pillerien lopetuksesta..Koko ajan on ollut sellaisia alamasun jomotuksia että kai siellä jokin pelaa (?) .Toivottavasti ei nyt olisi taas kierto ihan sekaisin,toisaalta enhän minä ehtinyt niitä kovin kauan syödä tällä kertaa siihen 4 vuoteen verrattuna (mitä söin siis ennen esikkoa) *miettii* no vuoden päivät ainaskin.Mut odotukset on korkella :) Tuntuu oikeasti et jänskättää enemmän kuin ekalla kerralla..Ei meillä ole stressiä vielä sen suhteen,onneksi,että rennolla menolla mennään. Mut huomaa miehestä miten kovasti se odottaa <3

Vähänkö harmittaa kun ei tullut jemmattua sitä raskaustestiä,se oli vielä predictor millä plussasin ja tein vielä toisenkin kun en ensimmäiseen uskonut :D Mulla kun on tapana laittaa talteen kaikki kuivaneesta napatyngästä eka tutiin jne jne.. Löytyy kokoelma kaikenlaista ;)

Tsemppiä vaan kaikille :)

-Pitkästyneenä Sussu-

Vierailija
42/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan kaikille muillekin kuumeilijoille!

Tänään mennään kp24/n.26 ja eilen oli lämmöt nousseet 37,1 eli odotukset plussaamisesta ovat huisin korkealla! Ekassa odotuksessa just toi lämmön nousu oli mulle vahva merkki että onnistui :) Yritän pantata testaamista kuitenkin ihan normaaleihin mensuihin saakka ja mieluiten vähän ylikin. Plussasäteitä muille kuumeilijoille ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei kaikille pitkästä aikaa.mulla alko eilen kuukautiset joten nyt päästään tosi toimiin:) imetystä lopettelin,enää annan pelkästään illalla tissiä ja pojallahan alkaa olla ikää vuos niin rupesin antaan tavallista maitoa.kauan nuita menkkoja sai ootella ja imetys ehkäisi meillä ainakin liiankin hyvin.nyt sitten vaan odotteleen peuhupäiviä! plussasäteitä kaikille!!

Vierailija
44/88 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne? JOko olet testannut?

Mulla pitäis menkat alkaa huomenna... En aio testata ennen kuin ovat kunnolla myöhässä. JÄnnittää ihan älyttömästi... Tietty ne sit huomenna alkaakin, tai sit viimestään alkuviikosta. Tavanomaisia oireita ei kyllä ole ollut. Mutta tulevatkin sitten tietty ihan puun takaa...

Kertokaahan muutkin tilanteita. :)

Caarina kp28/28-tai-enemmän...

Vierailija
45/88 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa ollut testi poltteli ja koska oireet vaan lisääntyivät testasin eilen illalla, haalea plussa tuli :)

Vaikka väsyttää ihan hirveästi, ei oikein tullut nukutuksi kun alkoi odotusasiat pyöriä mielessä ja koko tilanne hermostuttaa. Mies oli onnellinen ja äärettömän rauhallinen (tyytyväinen itseensä siis) ja sanoi mulle että mitäs hötkyilet kun on toinen kerta kyseessä, pitäis mennä jo ihan iisisti koko homma.... miehet! Tosiaan, tänään kp 26/26 ja koska tuli haalea + aion testata parin päivän päästä uudelleen. Annan myös piinaviikkojen mennä ohi ihan rauhassa ennen kuin otan yhteyttä neuvolaan. Mutta plussasäteitä kaikille ja voi vitsi kun on hassu olo tästä kaikesta!

Vierailija
46/88 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisystä luovuttiin noin kuukaus sitten ja esikoinen täytti heinäkuussa vuoden.

Kovasti kaikille plussaonnea :)

Vierailija
47/88 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea paljon plussasta! :) Kiva lukea positiivisia uutisia.

Täällä taitaa olla menkat aluillaan, ainakin on ihan sellanen olo. Koko ajan ravaan vessassa tarkistamassa...Alkais nyt niin pääsis miettimään jo seuraavaa kiertoa...

caarina kp 29/28<

Vierailija
48/88 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava huomata, että yhtä maanisia ja hermoilevia äitejä ja odotuksen odottajia löytyy täältä... Meillä on menossa käytännössä ensimmäinen yrityskierto, koska mies oli viime kuun reuissussa, ja ovis on ehkä nyt, ehkä viikon päästä, tosi vaikea arvioida kun kierto on epäsäännöllinen. Meillä on 2 ½ -vuotias poika, ja olen kesän aikana onnistunut vihdoin (yli vuoden puhumisen jälkeen) ylipuhumaan miehen yrittämään kakkosta, ja poistatin kuparikierukan kesäkuun lopulla.

Olen ihan piinainen, kun ollaan nyt viime päivinä tosissaan yritetty vauvaa, mutta en tiedä, milloin ovis mahtaa olla, koska kiertojen pituus on vaihdellut ja kierukan poiston jälkeen on tullut vasta yhdet menkat. Edellisen kierron mukaan laskettuna ovis on noin tänään, mutta sitä edellisen kierron pituuden mukaan vasta viikon päästä... jolloin mies on poissa eikä päästä hommiin! Olisi niin kiva tärpätä saman tien!

Ja kiitos, jos pääsen tänne mukaan hermoilemaan, kun eihän tällaisia juttuja ymmärrä kuin samassa tilanteessa olevat... Ja lykkyä kaikille muillekin kakkoshaaveissa!

Vierailija
49/88 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikaista plussaamista kaikille! mulla on nyt menkat menossa, taitaa olla kp 5/31 tjsp.. en ole ihan varma tosta kierrosta, kun kierto on varmasti normaalisti ollut 28 päivää... mutta nyt oli menkat pari päivää myöhässä, oman hermoiluni takia tietysti.

malttamattomana odotan tässä että päästään oikeisiin hommiin, toivottavasti ei mene suorittamiseksi;) oon parille ystävälle sanonut että aletaan tässä vauvapuuhiin, toisella on itelläkin kova vauvakuume ja toisella ihan pieni vauva.

ootteko te muut kertoneet kavereille/sukulaisille tästä kakkosprojektista ja millaisia reaktioita on tullut? mä oon kertonu vain sellaisille, joilta odotinkin hyvää suhtautumista ja asiassa oikealla tavalla myötäelämistä. yksi kaveri jolla on lapsiluku täynnä, sanoisi mulle varmasti jotain negatiivista niin en oo kertonut.. sukulaiset korkeintaan toivovat että meille tulee kakkonen, heille ei ole mitään kerrottu.

Vierailija
50/88 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain viimein kalenterin takas, oli hukassa yli viikon... laskeskelin sitten uudelleen kiertojani, ja totesin, että oon nyt menossa kp 29/26-27. tein eilen aamulla aamupissasta aconin herkän testin, ja sain haamun. joten ota siitä sitte selvää... menkkoja ei kuitenkaan kuulu, joten elättelen toiveita että haamu muuttuis plussaks. nyt mun " ei taatusti raskaana" -olo on muuttunut " ehkä mahdollisesti kenties raskaana" -oloksi. ei kuitenkaan oo kokemusta tosta aconista, kun on niin vähän tätä yritystä vasta takana, että antaako se useinkin noita haamuja...? tietääkö kukaan?

täällä tais olla keskustelua tyttö/poikahaaveista. meillä ei oikeestaan väliä, esikoinen on siis tyttö, ja ehkä me voitais toinen tyttö ottaa. vaikka molemmathan ne yhtä rakkaita olis. :)

ollaan kerrottu joillekin kavereille että aletaan ehkä syksyllä yrittää toista, mutta sukulaisille ei. eikä perheille. ei siis olla kerrottu, että yritetään jo... vaikka ehkä mut on täältä joku tuttu jo bongannutkin, kun höpisen kaikenlaista... ;)

Vierailija
51/88 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Helminmami, Onnea VadelmaMama! Rohkenen jo sinuakin VadelmaMama onnitella vaikka itselläsi taitaa olla vielä epäileväinen olo. Ihanaa kun saa lukea plussauutisia! Toivottavasti on onnea matkassa molemmilla.

Itselläni taitaa nyt olla kp 21/30? Vähän olen kyllä epäileväinen tuon kierron pituuden suhteen mutta katsotaan nyt miten käy. Testata en kyllä aio ennen kuin aikaisintaa tuon kp 30 kohdalla.

Me ei olla vielä kerrottu kellekään että yritys on aloitettu. Tosin sisko kyllä taitaa vähän aavistella, että haaveita olisi jo. Esikoisen raskaudesta kyllä kaikki tiesi heti, kun mulla alkoi heti niin kova pahoinvointi aamusta iltaan, että jouduin sairaslomalle. Töissäkään ei enää vatsatauti mennyt läpi. ;o) Jos mahdollinen plussa tulee niin toivottavasti ei tulisi sitä pahoinvointia. Mutta eiköhän sen kestä kun tietää minkä edestä kärsii. Ja plussatuulia edelleen....

Vierailija
52/88 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikki ja onnea plussanneille!

Liityn itse ilmeisesti mukaan, tänään kp 26/28, en enää malttanut odottaa ja aamulla tein plussatestin! Parin päivän päästä ajattelin kyllä vielä tehdä uuden, mutta eivätkö nuo nyt aika varmoja ole? Toivotaan vaan että pikkuinen pysyy mukana :) Aika epätodellinen olo vielä, laskettu aika olisi sitten 17.4. Testasin tässä ihan synttäreiden alla, joten aika mukava syntymäpäivlahjahan tästä tuli!

Tsemppiä kaikille yritykseen ja odotukseen!

Vierailija
53/88 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wautsi miten paljon plussauutisia! Onnea kaikille!

Mulla alkoi tänään viimein kuukautiset, ehkä ekan kerran elämässäni olin iloinen tuostakin asiasta ;) Sitä se hemmetin paha tuuli tiesi, viikon olen tiuskinut miehelle ja äidille..vähän nolottaa jo näin jälkikäteen. Mutta siis, nyt voin kk jälkeen alkaa pongailemaan ovista, jiiiiihaa!

Me ei olla kerrottu kellekkään näistä haaveista, ollaan muutenkin vähän semmosia, että halutaan pitää yhteisiä salaisuuksia jonkin aikaa. Ja haluan olla kans varma, että olen raskaana ennenkun kerron kellekkään. Ekastakin taisin mainita töissä vasta kun olin 4. kuulla.

Minkälaisia ovistestejä olette käyttäneet? Luin jostain joskus (en nyt tietenkään löytänyt sitä viestiä enää mistään haulla) että niitä liuskoja voisi leikata pituussuunnassapuoliksi, onko kokemusta?

-piirakka

Vierailija
54/88 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut plussanneille! :) ja kiitos onnitteluista elohelmi, vaikka aika aikasia ne kyllä oli...

tein eilen apteekin testin, kun ajattelin, että kai se nyt jo alkais olla selvä plussa, jos raskaana olen. no. ei ollu. samanlainen haamu, tosin ehkä hiukan nopeammin vaan ilmestyi ikkunaan kuin siinä aconissa. ehkä mä oon sitte ihan vähäsen vaan raskaana. ;) oireita ei ole sen enempää kuin tähänkään asti. hitto. alkais nyt ne menkat, jos on alkaakseen. ärsyttää tällanen epätietosuus... :/ on kuitenkin jo kp 30/26-27, ja yleensä olen säännöllinen näissä asioissa.

no mutta, plussaonnea muille!

Vierailija
55/88 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdosta viimein, vaikkakin tässä vielä luomuja odotellaan, ennenkö yritetään oikeasti.

Meillä poika täytti myös heinäkuussa vuoden (jollakulla muullakin oli), ja kova vauvakuume ollut jo useamman kuukauden. Mies hiukan toppuutteli, mutta nyt on kuitenkin sitä mieltä, että olisi ihana saada toinenkin lapsi.

Eräs tuttavapariskunta tuossa juuri sai toisen lapsensa, ja voi että se vauva oli niin pieni ja suloinen, oikein ihastuttava. Muutenkin tuntuu, että vauvoja ja masuja vilisee joka puolella. Mutta kiva, ettei ole ainoa ja että on seuraa, jossa hermoilla.

Kovasti onnea kaikille!!

Vierailija
56/88 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehkutan nyt joka ketjussa...Just testasin ja plussa tuli!

Caarina onnesta sekaisin rv 4+2

Vierailija
57/88 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA!!! Sitä se sit tarkoitti, kun ei niitä menkkoja kuulunut. Millä testasit ja tuliko selvä viiva? Itse testasin tosiaan kp 25/26 ja sain selvän, mutta haalean viivan. Eilen toinen testi poltteli kaapissa (eka erittäin herkkä 10mmol, toinen 25mmol) ja se toinenkin oli vielä hailakka. Nyt on vielä yksi kaapissa ja sen säästän perjantaihin, silloin on kp30/26. Odottelen nimittäin kovasti sitä selvää tummaa viivaa, jonka esikoisesta sain.

Vierailija
58/88 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...b-sure (?)- merkkisellä testillä. Aconin 10-herkkyyksinen on vielä odottelemassa tuolla... B-suressa oli herkkyys 25. Viiva oli selkeä, mutta testiviivaa vaaleempi. Viivan ulompi reuna (siis siitä suunnasta mistä virtsa imeytyy siihen...) oli ihan semmonen tumma. Tuliko tarpeeks sekava selitys? :) Joka tapauksessa ihan selkeä viiva, ei mitenkään hailakka tai epäselvä. Aconin teen tässä joku päivä, kun alkaa usko loppua raskaana olemiseen... :)

Vierailija
59/88 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli toi toinen testi B-sure, jossa siis se 25mmol tai jotain. Kyllä minunkin viivani oli selvä, ei siis mikään haamu, mutta oletin että olis yhtä tumma kuin se testin toimivuusviivakin :)

Mites sun oireilut? Mulla menee laidasta laitaan. Hetkittäin tuntuu etten oliskaan raskaana, kunnes taas yhtäkkiä tulee sellainen pahoinvoinnin aalto. Ei kuitenkaan mitään oksettavaa oloa, mut lähinnä ällöä. Koko ajan tekee mieli jotain napostella.

Vierailija
60/88 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille!

Päätinpä raapustella tänne itsekin kun satuin aukaisemaan netin juuri oikealta kohdalta :)

Meillä esikoinen 08/2004 ja tuossa vajaa puoli vuotta sitten tuli vasta ensikertaa mieleen et kakkosta vois jopa harkita. Mies on ollu aina valmiina :) Mulla oli eka raskaus ja vauvaaika tosi rankkaa joten aattelin et yks riittää mut niimpä sitä vaan mieli muuttuu ja nyt jo kovasti odotan mitä tuleman pitää. Hieman ristiriitaisin mielin tosin, koska oon hakenu töitä huhtikuusta alkaen ja just ku aateltiin et kerta ei töitä kuulu niin työllistetään sitten itse niin heti tuli pyyntö haastatteluun... Nyt on kp 16/28 menossa ja olin just tänään siel työhaastattelussa (eilen tuli kutsu) ja painontunne alavatsalla + rintojen aristus saattais kieliä siitä et ne muutama kerta ilman ehkäsyy ois saattanu johtaa johonki... Viimeks tärppäs kerta laakista, mut se ei tietty takaa mitään toisen suhteen. Et nyt täs sit ollaan tulisilla hiilillä monessakin mielessä. Testin voi tehdä 20.8 ja jos onni potkii työt alkais ens viikol, et silleen. No eipä voi kai muuta kun odottaa, ku ei nyt kauheesti viittiny ruveta hehkuttaa et saatan olla raskaana jos en ookaan. Tosi ärsyttävä tilanne kun en haluais pimittääkään asiaa. Toisaalta kun kysyivät et oletteko ajatelleet toista lasta vastasin et KYLLÄ. Joten HR työssä toimiva ystäväni sanoi et sanoin jo enemmän ku ois tarvinnu...

Okei no tulipas tästä pitkä vuodatus, mutta tsemppiä ja onnea vaan kaikille ja nauttikaa auringon paisteesta!

Adelein