KAKKOSEN YRITYS uusi pino
Heippa.
Mie ilmoittaudun mukaan ja teen tässä samalla uuden pinon tänne jos ei vaan ketään haittaa? kun oli tuo entinen jo aika pitkä.
Meillä aloitettu nyt ehkä sit oikeesti tuo toisen yritys tässä kuussa. (hedelmällisimmät päivät menossa) Lupa myönnetty kyllä jo aikasemmin mutta yritystä ei ole sillai kuitenkaan ollut. Mutta nyt sit odotellaan kovasti toista. Tai täälläkin ehkä minä odotan enemmän ja miehelle se okei. Ei noista miehistä ain ota selvää, mutta ei se siis ole sanonut eikään. Meillä tyttö 1v 1kk tulee tuossa ens viikolla.
Kommentit (88)
Hei!
Yritys alkanut eli RouvaK ilmoittautuu mukaan toisen lapsen yrittäjiin. Yritys alkaa nyt heti näiden menkkojen jälkeen eli tässä elokuussa aloitellaan saas nähdä kuin käy...
Eka lapsi on jo 5v tyttönen syntynyt 07/02... Sisarusta hänelle siis toivomme =)
Onnea! Onpa ihana lukea näitä plussauutisia. Onnea myös kaikille muille plussanneille. Mitä enenmmän näitä plussia tulee sitä enemmän itsekin odottaa. Enää ei millään malttaisi odotella. No onneksi on tuo vilkas poika ja työ, joten ei kerkeä asiaa sentään koko ajan ajattelemaan. Tervetuloa kaikki uudet jänskäilemään...
Miten on VadelmaMama, joko olet saanut selvän plussan?
Onnea todella paljon plussaajat:) Ihania uutisia! Täällä on kp 7/31, joten harjoitukset on jo aloitettu..
Työjutuista ja raskaudesta.. Mä olen määrä- ja osa-aikaisessa työsuhteessa, ja jatkosta päätetään syksymmällä.. Eli jatkuuko mulla työt ensi vuonna vai ei, ja millä tuntimäärällä. Mulla on ollut 2½ vuotta ollut jo sama työ, mutta aina määräaikaisena. Tuntuu, että katotaan aina varman päälle, etten vain tule raskaaksi ja sitten jatketaan. Hieman inhottavaa, mutta on menetellyt tähän saakka, kun ei ole ollut ajankohtaista koko raskaaksi tuleminen.
Nyt on sitten hieman eri asia, kun sopimus tehdään ehkä pidemmäksi ajaksi, noin kolmeksi vuodeksi.. Tai näin ainakin oletan. Jos ja kun ehkä tärppää kuukauden sisällä, pelkään että voin pahoin ja maha kasvaa ennen työn jatkumistietoa... Sitten on todella todennäköistä ettei työsopimusta tehdä uudelleen. Voi vattu sanon minä. Meillä on naispomo, joka ei varmasti jousta yhtään.
Toisaalta ihan sama, jatkuuko siellä työt vai ei, jos saan sitten lekotella pidemmällä äitiyslomalla. Tuskin kukaan ottaa sellaista työnhakijaa töihin, jolla on parin kuukauden päästä äitiyslomalle jäänti? Meinaan vain, että kortistoonhan sitä joutuu sitten kun ja jos työsuhde päättyy joulukuun lopulla ja olen raskaana.. Spekulointia...
en oo vielä tehny uutta testiä sitten sen sunnuntaiaamuisen, ajattelin tehä ehken perjantaina... oireita ei edelleenkään ole. paitsi ehkä hiukan etovaa oloa sillon sun tällön, mutta sillekin tuntuu aina löytyvän joku " oikea" syy... mä en kyllä ymmärrä tätä yhtään.
en vaan viitti tehä turhaan noita testejä, tulee vaan harmitus kun tulee negoja ja haamuja ja muita... no. jos menkat ei oo siihen perjantaihin mennessä alkanu, teen sen testin. taas. kp:ssä 31/26-27 tässä kuitenkin jo mennään...
Heippa kaikille!
Täällä eräs joka haaveilee kakkosesta... Minulla on entisestä suhteesta v. -99 syntynyt tytär, ja nyt nykyisen miesystävän kanssa ollaan vakavasti puhuttu vauvan yrittämisestä.... Kierukkaa en ole vielä poistanut, mutta kohta sekin on edessä... Vähän jännittää tämä suunnittelukin jo pelkästään, koska edellisestä raskaudesta on jo melko paljon aikaa... Miesystävälläni on 3 lasta edellisestä avioliitosta, joten suurperheelliseksi tässä on heittäydytty sitten kunnolla.... :-P
eli täällä ois yksi kohta kolme vuotiaan tytön äiti joka suunnittelee kakkosen yrittämistä. mies vielä vähän suostuttelu vaiheessa mut toivottavasti kohta lämpenee :) niin sitähän minä halusin kysyy noista ovulaatio limoista ja kivuista, kun itsellä ei ole mitään kokemusta niistä, ensimmäinen sai alkunsa vähän ninkuin vahingossa ettei sellaisia tarvinnut seurailla mutta nyt kun ollaan ihan kunnolla yrittämässä niin olis kiva tietää että mihinkäs aikaan sitä kannattaisi yrittää ja millaisista asioista tietää että ovuloi.. kiitos jo etu käteen vastauksista :)
onnea siis vielä kaikille plussanneille, aika paljon teitä alkaa olla! Caarina taisi olla uusin joukossanne? :) onnellista ja ihanaa odotusaikaa kaikille!
kuten tossa eilen yöllä kirjottelinkin, testaan perjantaina sitte uudemman kerran. josko sillon se plussa vaikka tulis...
no, enhän mä sinne perjantaihin malttanut, vaan ostin testin muka huomisaamuksi, mutta niin vaan sitten tein sen ja hailukka plussa sieltä tuli. :) :) :)
olo on kyllä hiukan epävarma ja sekava, en millään usko että olisin raskaana. oli niin haalea se viivakin... mutta niin kai se sitten on.
plussaonnea kaikille!
taidan siirtyä tonne odotuspuolelle, toivottavasti törmään siellä mahdollisimman moneen mahdollisimman pian! :)
terv. VadelmaMama, omien laskelmiensa mukaan rv 4+4!
Minä ajattelin myös kantaa korteni tähän kekoon! Vauvakuumetta on ollut esikoisen syntymästä asti 07/06 ja nyt olemme alkaneet haaveilla toisesta. Tosin täytyy tunnustaa, että minä taidan olla kuumeisempi kuin mieheni, muttei hänkään ole vastaan pannut...hihhih
Minulla on menossa 27/28-30. Kovasti jännittää ja raskausoireita tutkailen itsestäni, ja tietysti niitä löytääkin kun oikein toivoo. Ainoat " oikeat" oireet ovat vilunväristykset (tällä helteellä) illalla palelee nukkumaan mennessä. Mittasin olisiko kuumetta mutta vain vähän koholla 36.9. Välillä tulee huonovointisuuden puuskia. Omituisinta kuitenkin on ennen kokemattomat mielialan vaihtelut... olin oikeasti TOSI vihainen jostakin mitättömästä asiasta ja äsken itkeä tihrustin pitkään rikki menneiden aurinkolasien takia. Omituista sanon minä!
Esikoisen alkuraskaudessa ei ollut mitään oireita, vasta 6-7 viikolla rinnat olivat arat ja koko raskausaikana olin erittäin hyväntuulinen ja tasapainoinen kaikkien asioiden suhteen.
Yritän koko ajan " toppuutella" itseäni kuvittelemasta liikoja, ettei pettymys sitten niin harmittaisi, koska sisimmässäni tiedän (vaikka en haluaisi) että kyllä se täti tulee viikonlopuksi kylään... halusin sitä tai en!
Olen kovasti onnellinen teidän kaikkien jo plussanneiden puolesta ja pidän meille kaikille muille peukkuja! On mukavaa kun löysin tämmöisen palstan, jossa voidaan porukalla jännätä ja vertailla kokemuksia!
Kyllä se nyt vaan siltä näyttää että raskaana olet. Mahtavaa! Minä täällä vielä odottelen ennenkuin testaan. Toivottavasti odotuspuolella huhtikuisissa tavattaisiin. Sinnehän ilmeisesti la:si ajoittuu. Minä kun kovasti toivoisin sinne pääseväni myöskin. Vielä ei ainakaan mitään menkka tuntemuksia. Tosin en ole aivan varma kierron pituudestakaan.
Elohelmi kp 28 /30??
joo, kyllä se tosiaan siltä vaikuttaa. :) oireita vaan ei juuri edelleenkään, mutta kaipa niitä sieltä pikkuhiljaa sitten tulee... kun vaan kaikki menisi hyvin!
sullakin alkaa olla kierto lopuillaan, toivotaan nyt peukut ja pottuvarpaat pystyssä, että sieltä se plussa tulisi! olisi kiva tosiaan nähdä siellä huhtikuisissa! olen nyt kirjoitellut jonkun verran siihen huhtikuisten pinoon, mikä siellä on, mutta ilmeisesti joku suljettukin osasto on... ;)
eipä muuta. plussatuulia kaikille!
t. VadelmaMama, epäuskoisena edelleen rv:lla 4+
Niin siinä kävi, kuten ajattelin ja pelkäsin. Toisaalta olin ihan varma, että olen raskaana... mutta en ollut. piste.
Tästä on hyvä jatkaa, jännätään taas kuukauden päästä!
...kyllä se vielä tärppää!! Harmi vaan ettei se tällä kertaa onnistunut... Pidetään peukkuja että kuukauden päästä olisi toisenlaisia uutisia kerrottavana :) Minä edelleen pähkäilen, että milloin uskaltaisin kierukan käydä poistattamassa....
Viimesen laastarin otin poissa tuossa keskiviikkona ja tänään alkoi menkat. Alunperin ajateltiin että syksymmällä aloitetaan yritys, mutta nyt päätettiinkin että enää ei laastaria laiteta. Eli saa tulla jos on tullakseen. Sitä en tiedä kuinka yrittämällä yritetään vielä tässä kierrossa. Mutta kevät vauvasta kyllä salaa haaveilen. Ensimmäinen kun syntyi toukokuussa niin nytkin olisi kyllä kevätvauva haaveena -ainakin äidillä. ;o)
Kyllä tämä nainen taitaapi olla raskaana. Vahva plussa tuli tänään. Siirryn siis täysin odottajiin, vaikken kyllä täällä kuumepuolella kerennyt juurikaan olemaan.
Iglu, rv4+0
Mulla täti yllätti 29/28-29? Eli lauantaina... Mutta onnea siis sinulle!
Kyllä se plussa varmasti sullekin vielä paukahtaa. Tsemppiä ja jaksamista =)
Onpas täällä ollut rauhallista :(
Aiemmin kirjoittelinkin kuumeilijoihin ja mietin mistä löytäisin oman paikkani..Mutta tämä ketju taitaa olla se oikea. Esikoinen on syntynyt 2003. Olen kuumeillut jo alkuvuodesta, mutta nyt vasta olen antanut itselleni luvan. Ensiviikolla olisi tarkoitus mennä poistattamaan kierrukka jonka jälkeen yritys voi alkaa. Odotan innolla kaikkea mitä aika tuo tullessaan. Esikoisesta on vierähtänyt jo sen verran aikaa, että tämä kaikki tuntuu samalta kuin olisi asialla ensikertaa.
Tuli viel mieleen noista testeistä, et onko niistä joku sellainen jonka vois tehdä jo ennen oletettuja menkkoja? Ihanku oisin jostain lukenu sellaisesta mut nyt en oo enää varma. Mistä noi testien tarkkuudet tietää? Mulla on laatikossa sellainen apteekin raskaustesti.
Sellainen viel tuli mieleen et mulla on ollu pikkuisen sellaista kuvotuksen tunnetta ja huimausta nyt parina päivänä ja mietin et voiko se alkaa jo heti? Esikoisesta oli kaamea pahoinvointi mut alko vast viikol 5. Onko muil kokemuksii?
Kiitos :)