Mulla on rasittava ongelma
En tahdo saada nukuttua, koska pelkään että mies tekee aloitteen seksiin. Aamuyöstä rupean säpsähtelemään hereille, koska aamulla on taas seksivaara suurempi. Tiedän että tämä on ihan pimeää, mutta näin asiat vaan on...
Kommentit (10)
Nuorena haukuin itseäni tästä luulin että se on tahdon asia. Sitten sain lapsen ja ymmärsin ensimmäistä kertaa elämässäni, että ihminen voi oikeasti _pitää_ toisen ihmisen kosketuksesta. Minusta tuntuu ihanalta, kun lapsi laittaa kädet kaulan ympärille ja puristaa ja sanoo että äiti lakattan tua. Mutta jos mies tekee saman, toivon vaan että pääsisin pois siitä.
A-seksuaali ei siis nauti mistään seksuaalisesta. Lapsen kosketus on niin puhtaan epäseksuaalinen, että siksi se on mukavaa. Käyppä puhumassa seksuaaliterapeutille.
Katsoin wikipediasta ja tämä kohta sopis minuun
olemassa oleva seksuaalinen halu, joka ei kuitenkaan kohdistu kehenkään.
Masturboin siis joskus kyllä. Onpa uusi ajatus, että tämä voisi olla ominaisuus eikä vika. Koska olen miettinyt että olenko joku hyväksikäytön uhri tms., mutta sitten toisaalta mulla ei ole tyypillisiä hyväksikäytetyn lapsen oireita.
Ja tämä varsinkin on totta omalla kohdallani:
" Monien aseksuaaleiksi itsensä määrittelevien mielestä kyse on vain seksuaalisesta suuntautumisesta, koska seksuaalisen halun puuttuminen ei aiheuta heille mitään ongelmia."
yrittää haluta hampaat irvessä! Ja tämä on siis koskenut joka ikistä miestä jonka kanssa mulla on jotain sutinan tapaista ollut (tosi vähänhän niitä on). Ja naisia haluan vielä vähemmän kuin miehiä.
paremmin sopii minuun. Taivas sentään. En tiennyt tällaisesta olevankaan. Istun täällä melkein kyyneleet silmissä.
" The distinction between sexual and asexual people is that, if asexuals think about other people during masturbation (many asexuals don' t think about anything specifically sexual) it is only as fantasy. If they actually were given the opportunity to be sexual with that person there would be no attraction, or the drive would be so low as to be completely ignorable."
Nyt kysymys kuuluu, mitä sanon tästä miehelleni?!!!! Meidän avioliitto on aina ollut katastrofi mitä seksiin tulee. Mitä ihmettä nyt sitten. Koko ajan on lähdetty siitä, että minä jotenkin muutun jossain vaiheessa... Mun pitää mennä seksiterapiaan tms. Mutta siis jos vaan olen tällainen.
Toivottavasti pystyt keskustelemaan aiheesta miehesi kanssa ja löydätte jonkin " ratkaisun" , joka tyydyttää molempia.
Mun elämä olisi ollut hyvin erilaista.
Nimittäin meillä on ollut avioliitossa 4 vuotta kestänyt seksikatkos (muutamia sähläyksiä lukuunottamatta). Sovittiin miehen kanssa että seuraavan kerran yritetään vasta elokuussa. Menee nyt vähän uusiksi tämä juttu. En voi tajuta hyvää onneani, kuinka sattuikin että tuli tämä puheeksi. Aivan järjetön kivi putosi sydämeltä ja koko juttu tuntuu niin todellakin oikealta. Sisimmässäni ei ole pienintäkään epäilystä ettenkö olisi aseksuaali. Nyt tuntuu mahdolliselta pitkästä aikaa jopa seksi miehen kanssa. Jos voitais yrittää jotenkin siten, ettei mun tarvitse yrittää nauttia/kiihottua ja teeskennellä.
Voi ihme. Kiitos av. Kaikki täällä tuhlatut tunnit on kyllä ollu sen arvoisia.
Pakottaminen on raiskaus. Kiellä häntä. Jos ei kielto tehoa, niin eroa ja tee rikosilmoitus. Suosittelen myös hankkimaan todisteita.