Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pekka Haavisto ökyilee, uusi talo:

Vierailija
28.05.2012 |

http://www.iltalehti.fi/asuminen/2012052815624187_an.shtml

Sauli Niinistö on kansanmies Pekkaan verrattuna.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää ylikulutusta . Ilmaston tuhoamista. Ei kohtuullista.

Vierailija
82/88 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ekologinen elämäntapa tuo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lapsiperhettä tuonne 400 neliöön mahtuisi

Vierailija
84/88 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla vihreä ja asua noin väljästi? Epäekologista. Ylikulutusta. Energiaa menee lämmitykseen, eikö tajua hän? Pallo tuhoutuu! Oi länsimaalainen ylikuluttaja!

Vierailija
85/88 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vassarina voi äänestää tuota. Näyttelijä.

Vierailija
86/88 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei tarvi enää esittää, kun ei pärjännyt vaaleissa. Samanlainen kiero poliitikko se on, kuin kaikki muutkin. Tai oikeastaan pahempi. Se on VIHREÄ.

Itke kateuksissasi enemmän.. Minä naisena asun yksin yhtä isossa talossa. Ikäni töitä tehneenä teen rahoillani vaikka lentokentän.. Kai eäissään on nautittava työnsä Tuloksista... 👍👍👍👍👍

Mikä siinä VIHREYDESSÄ nyt on niin hirveää? Kiinnostus ympäristöasioita kohtaan? Vai suvaitsevaisuuden ja demokratian arvostaminen? Se kyllä tiedetään, että Soinin porukalla millään näillä em. asioilla ei ole merkitystä.

Kyllä olisi luullut, että vihreiden kannattaja tekee myös omassa taloudessaan vihreitä valintoja. Tämä ei ole ekologinen valinta, että kaksi ihmistä asuttaa 400 neliötä, jotka kaiken lisäksi ovat erittäin vanhoja (vie paljon lämmitysenergiaa) sekä todennäköisesti lämmitysmuotona on öljy.

Vierailija
87/88 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menestynyt ihminen saisi ostaa mieleistään asuntoa itse tienaamillaan rahoilla. Ihan hullua tämä Suomen meininki että siitä tehdään joku ihanne että asuisi jossain vuokraluukussa loputtomiin vaikka tienaa niin paljon että voisi komeankin asunnon ostaa.

Mitä tuohon vihreyteen tulee niin Haavisto ei ole koskaan ollut niitä äärivihreitä jotka vaativat kaikkia tiivisti asumaan Helsinkiin metro- ja junaratojen varsille tai vastustavat yksityisautoilua. Tämä on yksi syy miksi itse hänestä pidänkin vaikka muuten vähän vihreitä vieroksun.

Haaviston pitäisi olla kookoomuksen edustaja. Suvaitsevaisuus on kokoomuksenkin arvo. Samaten raha. Ei oikein ole mitään tekemistä vihreyden kanssa muuta kuin vähemmistöt.

Eli Haavisto ei vaadi kaikkia asumaan metroratojen varteen niin voi samantein ostaa 400 neliön talon! Huomaatko aika suuren harppauksen jutuissasi?

Moni rikas lahjoitta

En perkele persun uikutuksesta lahjoittele työstä säätämiäni rahoja. Vaan nautin niistä eläessäni.. Olen yksin yhtä isossa. Minun rahat, minun eämä ja minun päätökset.. Kateelliset saa vapaasti itkeä. 😄😄😄😄😄

Vierailija
88/88 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on hauska homoilla jauhojengin kanssa ja arvostella sinimustaa hallitusta