G: Uskontosi ja miehesi uskonto? Oletteko hartaita vai tapauskiksia?
Kommentit (13)
Hyvän menee, ei ole uskonkiistoja. Pääasia että kumpikin kunnioittaa toistensa vakamusta.
Uskonto on jokaisen, hyvin henkilökohtainen asia ja valinta. Toinen ei saa siihen pakottaa eikä painostaa.
En ikinä olisi mennyt naimisiin muun kuin muslimin kanssa koska olen muslimi itsekin.
En oikein tiedä miten määritellä, rukoilemme 5 kertaa päivässä jne. joten emme ole tapauskovaisia mutta emme taida olla hartaitakaan.
Miehen Suku ei ole uskonnollista yhtään pätkää, siskot ei kuulu kirkkoon. Mut en tiedä syytä roikkumiselle, ekä jaksa kunnolla painostaa, eroaa sit kun saa aikaiseksi ...
10
Ei olla hartaita eikä tapauskovaisia :)
Lasta ei kasvateta mihinkään uskontoon, tutkikoon asioita itse kun niistä jotain ymmärtää ja muovatkoon oman maailmankuvansa vapaasti (kysymyksiin tietysti vastataan, mahdollisimman puolueettomasta)
mulle on tärkeää että kumppanilla suunnilleen sama maailmankatsomus.
Eihän tuo voi toimia!?
Jos mieheni tai minä , jompi kumpi meistä tulisi uskoon olisi parisuhde kovalla koetuksella. Epäilen, että kaatuisi siihen paikkaan.
eipä olla uskonnollisia kumpikaan - mies ei syö lehmää mutta possua kylläkin - harras hindu ei söisi possuakaan...
Olemme kuitenkin kumpikin agnostikkoja emmekä harjoita mitään uskontoa.