Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olis pakko ottaa ulkomaalainen puoliso, minkämaalaisen valitsisit?

Vierailija
10.07.2007 |

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: hollantilaisen tuleva vaimo (seurusteltu 10 vuotta ja LOPULTAKIN kihloissa)

Vierailija:

Hollannissa olen jopa asunut ja heillä on myös ihana asenne elämää kohtaan ja rento ote, joten holskin voisin mielelläni ottaa kainalooni. Pääsisi jo huomattavasti leudompaan ilmanalaan ja ihanille rannoille. Sieltä on myös helppo matkustaa muihin Euroopan maihin.

***Heh, pääsisit ihan saatanan sateiseen maahan, jossa olisit auttamatta buitenlander koko loppuelämäsi. Ihmiset ovat huumorintajuisia, mutta varustautuisit sitten siihen, että jokaisesta tekemästäsi liikkeestä saat tuhat kommenttia ja sosiaalista keskustelua. Junamatkoista ei koskaan tule tylsiä! Mutta muista: " In Nederland wij spreken het Nederlands" ;D Vanhemmat ihmiset eivät osaa saksaa eivätkä englantia :D Paras puoli toki, että suomalaiselle hollanti on helppo kieli.

Vierailija
2/54 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irkut leiskuvan punasine hiuksineen - ei kiitos. Eihän niiden englannista edes ymmärrä mitään!

Hollantia osaan, joten voin sitten seurustella niiden vanhojen papparoiden kanssa=)

Ja katolilainen elämäntapakin on tuttua, joten jospa se espanja sittenkin;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun mieheni sukulaiset ovat aina suhtautuneet mukavasti. Paljon suvaitsevaisempaa sakkia kuin keskiverto suomalaiset. En ole ollut mikään finnfjävel heille koskaan. Ovatkin maailmaa nähneitä, avoimia ihmisiä itse. Sen sijaan muualla Ruotsissa olen kyllä törmännyt vastaavanlaisiin kommentteihin. Aika harvoin onneksi kuitenkin. Anteeksi annettavaa, ovathan hekin meille niitä hurreja ;)

Vierailija
4/54 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 76 itse

Vierailija
5/54 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja Intialaisissakin löytyy isoja isoine .... juttuineen! :oP

Vierailija
6/54 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat mielestäni keskimäärin vetävimpiä.

Nykyinen mieheni on virolainen. Itäblokista ja venäjältä löytyy todella valloittavia yksilöitä, mutta kaikki eivät sitä ole.

Suomalaista miestä en ota enää koskaan.

Vierailija
7/54 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva kun mummola on lämpimämmässä maassa ja anoppi riittävän kaukana.

Jos tulee ero, voisin ottaa miehen vielä eksoottosemmasta kohteesta, vaikka Bahamalta! ;)

Vierailija
8/54 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin varmasti jostakin Keski-Euroopasta: Belgia, Hollanti..

Mut komeimmat on silti tuolla Tsekki-akselilla.

Vierailija
9/54 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on pakkomielle minulle, en tiedä miksi.

Vierailija
10/54 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus tähän kommenttiin:

Entäs muslimiksi syntynyt, mutta sellainen joka ei voisi vähempää välittää uskonnosta?

Vierailija:

- ja minulla on monta tummaihoista ystävää töistä - mukavia ja vähemmän mukavia - ei vain kolahda. Ja muslimeja en ottaisi, en myöskään kristittyä, jolle uskonto on tärkeä - oma maailmankatsomukseni on kaukana molemmista.

Vierailija
11/54 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet jäävät paljon hoitovapaille jne.

Irlantilaisilla on mielestäni aivan ihana aksentti ja pidän paljon myös punahiuksisista ja vaaleaihoisista ihmisistä, joten sieltäkin voisi ukon ottaa, jos pakko olisi. :)

Vierailija
12/54 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kuullut negatiivista ruotsalaisista (hetero)miehistä

Vierailija
13/54 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ruotsalaisen, norjalaisen tms.

Ei olisi kovin suuria kulttuurieroja.

Vierailija
14/54 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita vastauksia. Sitten muut pohjoismaat, Saksa, Hollanti, Britannia.

Vierailija
15/54 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan ihmisen perusteella olen rakastunut albanialaiseen (ulkomailla työskennellessäni) ja olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta. Pois en vaihtaisi, mutta jos kansalaisuuden perusteella niin nuo edellämainitut...

Vierailija
16/54 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on säädöksiä ja niiden suosittelemia rangaistuksia tälläisen tapauksen varalle. Toisen ihmisen OTTAMINEN luokitellaan jonkinasteiseksi orjuuttamiseksi, alistamiseksi, hyväksikäytöksi. Ketään ihmistä ei voi OTTAA eikä toista ihmistä voi omistaa. Ihminen ei ole esine vaan homo sapiens sapiens, viisas, tunteva, elollinen olento, yksilö ennen kaikkea tässä universaalisessa yhteisössä.

Lisäksi minua ärsyttää aapeen ilmeinen rasistinen suhtautuminen eri kansallisuuksiin ehkä jopa eri ihonvärejä, kulttuureita ja uskontoja kohtaan. Me ARJALAISET, vaalea hiuksiset sinisilmäiset olemme harvinaisuuksia, jopa täällä nykySuomessa. Osoittaa todella suppeaa maailmankatsomusta nostaa meidät jotenkin yläpuolelle kaikista muista maailman ihmisistä ja kuvitella, että voisimme OTTAA ja valita sen kenet haluaisimme. Parisuhde perustuu vastavuoroisiin tunteisiin, silloin kun se on tasaveroinen suhde ja molempien pitää HALUTA liittyä ja sitoutua siihen suhteeseen.

AaPee olet MOUKKA!

Terveisin TIUKKIS-PIUKKIS

" piukka myös sieltä alapäästäkin"

Vierailija
17/54 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkis-piukkiksen kannattaa haastaa kirkko oikeuteen rasismista.

Vierailija
18/54 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ajatellaan niinku teoreettisessa mielessä, niin voisin ottaa miehen jostain Keski-Euroopasta: Belgia, Hollanti, Saksa.

Vierailija
19/54 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä maalla nyt väliä oisi, mutta en oikein osaa kuvitella, että olisin naimisissa jonkun muun kuin ns. länsimaalaisen kanssa, joka on kotoisin kuitenkin suunnilleen samanlaisesta kulttuurista.

Vierailija
20/54 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit ja venkut on rumia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä