Eilen kerroin miehelle, etten ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä...
Eli olen tapaillut ihanaa miestä nyt reilun kk ajan. Ja seksiä olemme harrastaneet jo useasti. Nautimme molemmat ja haluamme toisiamme kovasti. Mutta siis eilen kerroin hänelle, etten ole koskaan yhdynnän aikana saanut. ja sovimme, että seuraavan kerran kun tapaamme, kerron miten ' saan' ....
Nyt mietin, miten mies suhtautuu, koska ainoa tapa jolla saan on suuseksi - tai siis ainakin tähän asti se on ollut ainoa tapa, (ja siis tietysti omin sormin saan myös). Eikä millään rakastelukerroilla ole ollut edes ' lähellä' , että hän olisi minua nuollut... eli en tiedä, pitääkö hän edes siitä jne. Minä olen antanut hänelle suuseksiä, jos tuolla nyt tässä asiassa on merkitystä...
Onko kellään kokemusta vastaavasta? Ja olemme molemmat päälle 30:n eli mistään ' teinimeiningistä' ei ole kyse :-)
Kommentit (24)
Nyt voit sit toivoa että mäkin tässä lähiaikoina saisin sitä, vaikka pystyn kyllä suoraan pyytämään sit kun tulee oikea aika..
10 + muut... :)
haluan ja miten tyydytyn ja tietysti päin vastoin, haluan myös tietää heti mistä mies eniten pitää.
Jonkun verran kannattaa alussa olla varovainen / " tunnustella" , ennen
kuin suoraan alkaa esim. suuseksihommiin, koska eivät kaikki niistä läheskään pidä.
Ei heti ensimmäisillä kerroilla tarvi kaikkea saada tietää, mistä toinen pitää...
Tuosta on hyvä jatkaa eteenpäin :)