Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset vaivaantuvat miehestä joka haluaa hemmotella ja pitää naisesta huolta?

Vierailija
25.01.2026 |

Esim. avaa ovet, tuo kukkia, tuo aamiaisen naiselle sänkyyn, avaa pullot naiselle. Tuollaisia asioita. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko kaikki? Tunnetko meidät, ihan jokaisen?

Vierailija
2/20 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa syödä sängyssä? En minä ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaivaannu. 

Vierailija
4/20 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihan kiva mutta jatkuvalla syötöllä turhauttavaa ja holhoavaa. Noin yleisesti ihmiset osaavat kyllä itse huolehtia itsestään ilman että heitä jatkuvasti häiritään turhuuksilla.

Vierailija
5/20 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin osaa pitää ovien ja pullojen aukaisua hemmotteluna. 

Vierailija
6/20 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jotenkin osaa pitää ovien ja pullojen aukaisua hemmotteluna. 

Se on sitä suomalaisten pihien hemmottelua 😆

Vierailija
7/20 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vaivaannu. Tosin mieluummin saa laittaa valmiiksi aamiaisen sinne keittiöön, näin meillä tehdäänkin.

Vierailija
8/20 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin sellainen mies, joka osaa tehdä kotitöitä oma-aloitteisesti.

Vierailija
9/20 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä miehiä on kahta tyyppiä. Mammanpoikia, jotka odottavat naiselta äitipalveluksia ja jotain typerää pillow talkkia. Sitten se harvinainen laatu, joka tekee tuota velvollisuudesta ja naisen nautinnon vuoksi eikä omansa. Olen ollut miehen kanssa, joka toi kukkia ja hemmotteli ja koki suurta itsetyytyväisyyttä aiheesta. Se ei ole tuon eleen pointti vaan saada naiselle hyvä olo. Hän ei onnistunut saamaan minun oloani kertaakaan hyväksi, vaikka omasta mielestään teki kaiken oikein. Nämä ovat kaksi eri asiaa: toimia mekaanisesti tavalla x oman egon pönkittämiseksi ja toimia sydämestään naisen parhaaksi hänen hyvinvoinnistaan ja tarpeistaan huolehtien. 

Vierailija
10/20 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän kohtelun pitää olla vilpitöntä eli sinkkuaikoina katsoin aina miten mies kohteli muitakin kuin minua. Kohtelias mies pitää ovia auki myös mm vanhuksille, lastenvaunuille jne. 

Vierailija
11/20 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vaivaannu. Päinvastoin, olen siitä otettu ja iloinen ja vastaavasti hemmottelen myös miestäni. 

Win win.

Vierailija
12/20 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sitä ei tehdä vilpittömyyttään. Itse katkaisin nopeasti deittailun henkilöiden kanssa, jotka harrastivat tällaista rakkauspommitusta. Sen kyllä huomaa kun ihminen on aidosti huomaavainen vs. haluaa manipuloida. Jotkut ihmiset ovat aivan aidosti huomaavaisia ja heistä tulee ihan erilainen tunne.

Vierailija
13/20 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkäisin miehestä, joka avaa pullot mulle. Mutta kun se juo ne itse...

T. Pubiruusu

Vierailija
14/20 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa pullot?

En tiedä, se ei taida olla kauhean yleistä niin ei osaa suhtautua.

Joillakin paistaa noissa palveluksissa niin kovaa se päteminen ja oman egon nostattaminen niillä, sitä tehdään itsensä takia eikä toisen.

Kait sitä ihminen osaa itsekin avata pullonsa jne, olis kummallista jos koko ajan palveltais. Mutta satunnaiset viikonloput tai huolenpito kun on kipeä niin olis ihanaa.

Vierailija
15/20 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla enemmän uunoturhapurojen unelma sellainen akka, joka avaa pullot miehelle. Ja röökiä pitää tuoda kaupasta.

Vierailija
16/20 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneyhteys ja muu kommunikointi toisiaan arvostamalla on asia jolla on enemmän merkitystä kun jotkut spesiaalit pintapuoliset eleet.

Vierailija
17/20 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä miehiä on kahta tyyppiä. Mammanpoikia, jotka odottavat naiselta äitipalveluksia ja jotain typerää pillow talkkia. Sitten se harvinainen laatu, joka tekee tuota velvollisuudesta ja naisen nautinnon vuoksi eikä omansa. Olen ollut miehen kanssa, joka toi kukkia ja hemmotteli ja koki suurta itsetyytyväisyyttä aiheesta. Se ei ole tuon eleen pointti vaan saada naiselle hyvä olo. Hän ei onnistunut saamaan minun oloani kertaakaan hyväksi, vaikka omasta mielestään teki kaiken oikein. Nämä ovat kaksi eri asiaa: toimia mekaanisesti tavalla x oman egon pönkittämiseksi ja toimia sydämestään naisen parhaaksi hänen hyvinvoinnistaan ja tarpeistaan huolehtien. 

Tulee mieleen mies joka leukaperät kireinä ojentaa kukkapuskaa. 

Vierailija
18/20 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Teeskentely on aina vaivaannuttavaa.

19/20 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ja miten tällaista vaivaantumista esiintyy? On ihan mukavaa, jos joku vaikka synttärinä tai äitienpäivänä huomioi, mutta jos nyt sitten avaa maitotölkin joka kerta, kun kahviinsa sitä maitoa haluaisi tai tekee muutenkin kaiken toisen puolesta, niin siitä syntyy kyllä helposti sellainen käsitys, että toinen ei usko toisen selviävän yksinkertaisista asioistakaan ilman apua. Kohteliaisuus oikeissa tilanteissa on ihan kiva, mutta ei paapominen. 

Vierailija
20/20 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies avaa mulle ovet. On avannut jo 28 v. En pidä sitä hemmotteluna. Eikä mieskään pidä sitä minään hemmotteluna tai tee siitä numeroa. Se on vaan tapa.

Minä en edes huomaa sitä. Jos mies jostain syystä ei avaa ovea, jään oven eteen seisomaan ja jatkan vain höpöttämistä enkä heti edes huomaa, että asialle pitäisi tehdä jotain. Sitten mies joko avaa oven, tai avaan itse jos näen että miehellä on vaikka kädet täynnä tai jotain muuta miksi ei voi avata.

Aamiaista en haluaisi sänkyyn. Pullot ja purkit pyydän miestä avaamaan, jos en itse saa niitä auki, mutta harvoin niin käy. 

Olisi todella ärsyttävää, jos mies suhtautuisi minuun jonain avuttomana ja suojeltavana. Olen heppatäti ja vahva ja hyvä selviytymään kaikenmaailman tilanteista. En usko että mies edes haluaisi missään pärjäämätöntä säälittävää naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi