Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdyntöjen määrästä viikossa??

Vierailija
09.07.2007 |

Kertokaas nyt hyvät ihmiset jotka täällä käytte, ihan rehellisesti, että kuinka monta kertaa viikossa, kuussa tai puolessa vuodessa teillä on kumppaninne kanssa yhdyntöjä?

Tarkoitan noin niinku keskimääräisesti, sillä itselläni on erittäin hyvä, turvallinen, rehellinen ja avoin 12-vuotta vanha parisuhde, molemmat olemme avoimia eri välineiden käytössä, itsetyydytyksessä ym. mutta meillä ei ole koskaan seksi näytellyt suurtakaan osaa suhteessa. Mies on kyllä 99% aina mukana jos olen yhdyntää ehdottanut, mutta onkos tuo ihme, itse voisin olla ihan hyvin puoli vuottakin ilman seksiä, eikä se minua kutittaisi suuntaan ei toiseen, ei siis karvakaan värähdä ja silloin kun sitten mieli tekee, mies on luonnollisesti valmis.

Saatan saada unissani orgasmeja jos taukoa on ollut vaikka 2 kuukautta, sekin on kai luonnollista. Me molemmat voimme aivan avoimesti harrastaa itsetyydytystä, se ei toista haittaa, se on ns. helppo ja nopea käytännön tapa päästää paineita pois ilman mitään kauheeta ähräämistä ja öljyillä läträämistä sängyssä, jos ei kerran jaksa niin ei jaksa, tai ei vaan kiinnosta itse yhdyntä vaan haluaa vain purkaa paineita. Tässä tapahtumassa ei siis ole välttämättä takana mitään seksuaalista halua jonka voisi esimerkiksi suunnata itse yhdyntään.

Kaikki naistenlehdet toitottaa että hyvässä parisuhteessa seksiä on vähintään 3 kertaa viikossa?? Miten helvetissä sitä jaksaa työn ja lasten ohella? Kenellä noin vilkasta on kammarissa? Onko teillä?

Tunnen itseni täysin vajavaiseksi jos minun pitäisi tuohon kertamäärään yltää. Puuttuukohan minulta jokin hormoni joka virittyneisyyttä pitää yllä?

Onko muilla samankaltaisia kokemuksia joihin olisi saanut helpotusta esim. jotakin hormonia (estrogeenia) syömällä sillä ehkä noin kolmena päivänä kuussa minua haluttaa ja juuri kuukautisia ennen, ehkä siis juuri sillä tavoin kuin sen normaalisti pitäisi haluttaa eli olen ajatellut että silloin minulla erittyy jotakin hormonia varmasti enemmän, joka sen saa aikaan!?

Kiihotun kyllä porkkareita katsoessa, oikeastaan ihan heti, myös lasi viiniä ja vähän hierontaa saa minut syttymään, mutta miksi siinä aina tarvii olla jokin toimenpide takana että sytyn? Miksi minua ei vaan haluta ihan rutiininomaisesti?

Tunnen voimakasta vetoa aviomieheeni, hän on komea, rakastava, hyvä isä ja hyväkäytöksinen, olen hänestä terveellä tavalla mustasukkainenkin:D...syy haluttomuuteen ei varmasti löydy suhteen laadusta tai toisesta, vaan se on minusta itsestäni johtuvaa, siitä olen varma.

Minua ei vain haluta ilman sytykkeitä.

Kertokaa siis hyvät ihmiset onko teillä samanlaisia kokemuksia.

Haluaisin haluta enemmän ja useammin.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti haluttaa jatkuvasti ja seksiä on vaihtelevasti 4-7 kertaa viikossa.

Vierailija
2/43 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä välissä te ehditte sekstata noin useasti? Onko yhdyntänne enemmänkin ns. pikapano vai käytättekö aikaa samalla myös öljyillä hieromiseen, seksivälineiden käyttämiseen, filmien katseluun ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä me joka päivä ja joskus lasten päikkäreidenkin aikaan

joten 7-9 kertaa viikossa

Vierailija
4/43 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsellaan telkkaria, hieromme toisiamme, suutelemme jne.. Itse seksi esileikkeineen ym. kestää yleensä 1-2 tuntia, eli e todellakaan ole mitään pikapanoja. Viikonloppuisin saatamme aamulla sekstailla ennenkuin nousemme sängystä, keskellä päivää jos toinen lapsista on ulkona ja toinen nukkuu päikkäreitä. Viikonloppupäivisin emme tosin 1-2 tuntia pane vaan 15-30 minuuttia

Vierailija
5/43 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin varsin onnellinen nainen jos saisin edes 1x/viikossa mutta eipä tuo mies jaksa tai halua tai kumpaakin joten saan tyytyä siihen että seksiä on ehkä 1x/kk ja säännönmukaisesti yli 1kk taukojakin.

Jotenkin luovuttanut olotila päällä enkä jaksa enää pahemmin edes yrittää, voisin olla helppo nakki jollekin ihanalle miehelle joka vain osoittaisi haluavansa minua. Vaikka voi olla että tuo yläpää ei kuitenkaan antaisi periksi pettää.

Aikaa ja mahdollisuuksia kyllä olisi seksiinkin koska lapset (2) käyvät nukkumaan ilta 8lta ja päiväunetkin heillä on 1-2h päivittäin.

Surullinen ja surullista.

Vierailija
6/43 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi lasta on, vanhin 11 v ja pienin vasta 3 v. Seksiä on 3-4 krt viikossa oikeastaan säännöllisesti. Arki on täyttä, koska molemmat teemme vaativaa työtä. Seksi on meille tärkeä keino pitää läheisyyttä suhteessa yllä, meillä on ollut aina toimiva parisuhde ilman suurempia riitoja saatikka pettämisiä. Ei kaikilla tarvii mennä saman kaavan mukaan, mutta kun kysyit niin vastaan että kyllä, meillä seksielämä on ja on aina ollutkin vilkasta ja aktiivista, myös lasten syntymän vauva-aikana.

Vierailija
7/43 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se menee välillä viikko eikä saa yhtään mitään

Ei vaimo jaksa kun töissä ja aamusin herättävä 5:ltä töihin

Ja viikonloppu menee monesti nukkuessa sitten

Joten täytyy olla onnellinen että joskus edes SAAAA

Vierailija
8/43 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 1v, 3v ja 7v.

Seksin määrä suhteen (9v) aikana vaihdellut, mutta jos nyt vaikka viimeisen 2v otannalla katsellaan, niin keskimäärin 2-4x viikossa.

Välillä pikaista, välillä pitempikestoista.

Mies haluais vaikka joka päivä ainaki kerran, itse en halua / jaksa tuon usemmin. Tosin sitten lisäksi 1-2x viikossa tyydytän miehen suulla.

Mutta ap:n tunteet kuulosti tutuilta ja minä poden jatkuvaa huonoa omaatuntoa siitä, että parina iltana viikossa mies joutuu tyytymään omaan käteensä, kun torun hänet /nukahdan samalla kun nukutan kuopusta :(

Vierailija
9/43 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin 1-2 kertaa viikossa. Ehkä joka toinen kerta on sellainen, että otan suihin, kun varsinainen seksi ei huvita. Minulla loppuraskaus teettää sen, ettei jotenkin viitsi, kun on hankalaa ja supistelee seksin jälkeen. Lapsi ei ole este, meilläkin 3v menee nukkumaan 20 mennessä ja joskus nukkuu viikonloppuaamunakin sen verran pitempään, että ehtii touhuilemaan.

Normaalioloissa seksiä on ehkä sen 3 kertaa viikossa, vaihtelee sen mukaan miten väsyttää iltaisin ja nukkuuko lapsi päiväunia viikonloppuna.

Vierailija
10/43 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta en minä ainakaan jää vaimon kanssa sohvalle " hieromaan" toisiamme. Suhahdan saman tien ovesta ulos hyppään moottoripyörän päälle (näin kesäisin) ja lähden ajelemaan. Tai muuten vaan prätkätallille puunaamaan pyöriäni. Jos päätän olla kotona todennäköisesti vietän iltani pelaten WOW -verkkopeliä.

Tästä syystä/huolimatta :) seksiä max. 1x / vko

Vierailija
11/43 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa ei kiinnosta. Sanoo yleensä haluavansa, mutta kerran pikaistuksissaan puuskahti, ettei edes kiinnosta ja vika on minussa.

Vierailija
12/43 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä keskimäärin 10 kertaa viikossa, suhteen ensimmäisen 10v aikana 3 kertaa päivässä.

Vierailija
13/43 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin voinu kirjoittaa ton alkuperäisen viestin. Aivan sama tilanne ja samat tuntemukset.

Vierailija
14/43 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

suhteen ensimmäisen 10v aikana 3 kertaa päivässä.

Vierailija
15/43 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tulemisen jälkeen seksi katosi parisuhteesta lähes kokonaan 1,5 vuodeksi. Tällä hetkellä rakastelemme 3-4 kertaa kuukaudessa, ainoastaan silloin kuin vaimoa sattuu huvittamaan. Seksin kinuamisen lopetin jo muutamia kuukausia sitten jottei hän tunne oloaan ahdistuneeksi jatkuvan hätistelyn takia. Sooloseksi on näissä olosuhteissa kätevämpää.

Väsymys kieltämättä vie usein myös itseltäni halut yhteiseen aktiin, tällä hetkellä yhteinen seksielämä on kuitenkin pirteämpää kuin aikoihin.

(M32)

Vierailija:

Kertokaas nyt hyvät ihmiset jotka täällä käytte, ihan rehellisesti, että kuinka monta kertaa viikossa, kuussa tai puolessa vuodessa teillä on kumppaninne kanssa yhdyntöjä?

Vierailija
16/43 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain sanoa samaa, että haluaisin haluta enemmän!!! Mies on kaikin puolin ok ja välillä on villiäkin seksiä, mutta liian harvoin haluttaa!:(

Vierailija
17/43 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nuorempana seksiä tulee harrastettua enemmän.

Vierailija
18/43 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin itseäni melko viriilinä kun oli kerran päivässä tai ainakin kahdessa, joskus 2xpäivässä.

Mutta jos harrastaa joka jumalan päivä kolme kertaa päivässä, kaikki jouluaatot, kiireiset arkipäivät, niin kyllä se pakostakin pistää epäilemään.

Teillä oli siis rutiinina 10 vuotta aloittaa ja lopettaa päivä seksillä? Siinä välissä vielä ruokatunnilla? On siinä melkoinen määrä spermaa heitetty...

Vierailija:

kyllä nuorempana seksiä tulee harrastettua enemmän.

Vierailija
19/43 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vieläkin useasti aloitetaan päivä seksillä ja aina lopetetaan, niin se vaan menee kun halut kohtaa.

Vierailija
20/43 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäinen seksi johtuu halujen, ei ajan puutteesta. Näin on!

Viikossa on keskimäärin 21 tuntia aikaa harrastaa seksiä, ainakin 2 pienen lapsen perheessä.

- joka ilta 21:00-23:00

- vapaapäivinä päiväunien aikaan

- kerran viikossa tai 2viikossa vapaailta, jolloin lapset isovanhemmille, tuttavaperheelle tai lastenhoitajalle

Tietysti molemmat ovat väsyneitä arkipäivän jälkeen. mutta ei sen rakastelun tarvitse olla mikään kuntopiiri! Voi ottaa myös hellästi ja rauhallisesti, nauttia toisistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän