Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdyntöjen määrästä viikossa??

Vierailija
09.07.2007 |

Kertokaas nyt hyvät ihmiset jotka täällä käytte, ihan rehellisesti, että kuinka monta kertaa viikossa, kuussa tai puolessa vuodessa teillä on kumppaninne kanssa yhdyntöjä?

Tarkoitan noin niinku keskimääräisesti, sillä itselläni on erittäin hyvä, turvallinen, rehellinen ja avoin 12-vuotta vanha parisuhde, molemmat olemme avoimia eri välineiden käytössä, itsetyydytyksessä ym. mutta meillä ei ole koskaan seksi näytellyt suurtakaan osaa suhteessa. Mies on kyllä 99% aina mukana jos olen yhdyntää ehdottanut, mutta onkos tuo ihme, itse voisin olla ihan hyvin puoli vuottakin ilman seksiä, eikä se minua kutittaisi suuntaan ei toiseen, ei siis karvakaan värähdä ja silloin kun sitten mieli tekee, mies on luonnollisesti valmis.

Saatan saada unissani orgasmeja jos taukoa on ollut vaikka 2 kuukautta, sekin on kai luonnollista. Me molemmat voimme aivan avoimesti harrastaa itsetyydytystä, se ei toista haittaa, se on ns. helppo ja nopea käytännön tapa päästää paineita pois ilman mitään kauheeta ähräämistä ja öljyillä läträämistä sängyssä, jos ei kerran jaksa niin ei jaksa, tai ei vaan kiinnosta itse yhdyntä vaan haluaa vain purkaa paineita. Tässä tapahtumassa ei siis ole välttämättä takana mitään seksuaalista halua jonka voisi esimerkiksi suunnata itse yhdyntään.

Kaikki naistenlehdet toitottaa että hyvässä parisuhteessa seksiä on vähintään 3 kertaa viikossa?? Miten helvetissä sitä jaksaa työn ja lasten ohella? Kenellä noin vilkasta on kammarissa? Onko teillä?

Tunnen itseni täysin vajavaiseksi jos minun pitäisi tuohon kertamäärään yltää. Puuttuukohan minulta jokin hormoni joka virittyneisyyttä pitää yllä?

Onko muilla samankaltaisia kokemuksia joihin olisi saanut helpotusta esim. jotakin hormonia (estrogeenia) syömällä sillä ehkä noin kolmena päivänä kuussa minua haluttaa ja juuri kuukautisia ennen, ehkä siis juuri sillä tavoin kuin sen normaalisti pitäisi haluttaa eli olen ajatellut että silloin minulla erittyy jotakin hormonia varmasti enemmän, joka sen saa aikaan!?

Kiihotun kyllä porkkareita katsoessa, oikeastaan ihan heti, myös lasi viiniä ja vähän hierontaa saa minut syttymään, mutta miksi siinä aina tarvii olla jokin toimenpide takana että sytyn? Miksi minua ei vaan haluta ihan rutiininomaisesti?

Tunnen voimakasta vetoa aviomieheeni, hän on komea, rakastava, hyvä isä ja hyväkäytöksinen, olen hänestä terveellä tavalla mustasukkainenkin:D...syy haluttomuuteen ei varmasti löydy suhteen laadusta tai toisesta, vaan se on minusta itsestäni johtuvaa, siitä olen varma.

Minua ei vain haluta ilman sytykkeitä.

Kertokaa siis hyvät ihmiset onko teillä samanlaisia kokemuksia.

Haluaisin haluta enemmän ja useammin.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat sellaisia, että seksiin innostuminen vaatii tietyn tunnelman ja virkeyden. Olemme yleensä lasten nukahdettua illalla niin väsyneitä, ettemme kerta kaikkiaan jaksa. Nukkuminen tai pelkkä oleminen menevät seksin edelle. Viikonloppuaamuisin saatamme joskus rakastella lasten katsoessa videota. Päivisin ei mahdollisuuksia ole.

Kyllä minäkin tunnen itseni joskus oudoksi, kun en halua koko aikaan. Ja mies se vasta outo onkin, kun hänkään ei halua! Mutta mitäpä sitten. Eihän siitä mitään lakia ole, kuinka usein lakanoita pitää pöllyttää.

Vierailija
42/43 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee mieli sanoa, että meillä on seksiä 5 kertaa päivässä, 5 lasta jne. valitettavasti en usko puoliakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me sekstaillaan 2-4x/vkossa josjus useammin joskus harvemmin mutt toi on keksi verto määrä

lapset 06/05&06/07

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi