Mikä auttaa akneen? Luontaistuotteista?
Kalaöljy? Vehnänalkioöljy? Joku muu? Voi käyttää imetysaikana?
Kommentit (9)
Jos hormoniperäistä niin tosiaan turha kuvitella, että jollain kalanöljyllä lähtisi hormonitasapaino kuntoon...
vartalosta kun siirryin kokonaan luonnonmukaiseen kosmetiikkaan, esim. Weleda ja Dr Hauschka. Weledan manteli-sarjalla lähti akne kuukaudessa. Ensin tuli loputkin paskat ulos (ei ollu kivaa) mutta sinnikkäästi jatkoin koska tätini oli päässyt myös aknestaan eroon näin. Nyt ei ole ollut finnin finniä paitsi mitä nyt yksi joskus kuukautisten aikaan. SUOSITTELEN!!!!!!!!!!!! p.s. oli yksi Roaccutan kuur takana ja pahensi vaan tilannetta kun kuuri loppui.
Olen kokeillut ihonpuhdistusa sun muuta.
" Vauva" on jo 13kk mutta jatkan imetystä vielä pitkään, ainakin pari kertaa päivässä.
Pitäisköhän koittaa Weledan sarjaa, oliko kallis?
sai pojaltaan aknen pois laittamalla pumpuliin etikkaa ja pyyhki sillä naaman .
Vierailija:
sai pojaltaan aknen pois laittamalla pumpuliin etikkaa ja pyyhki sillä naaman .
Ap
Karppauksen lisäksi puhdistan kasvoni joskus Septidinillä. Muista myös rasvata kasvosi. (Niin rasvainenkin iho kaipaa rasvausta)
Vierailija:
Piti vielä sanomani että olen 27v joten olisiko tämä yli 10v jatkunut lievä akne hormooneista johtuvaa? Pillereitä en halua, en myöskään sitä vahvaa lääkettä.Ap
Piti vielä sanomani että olen 27v joten olisiko tämä yli 10v jatkunut lievä akne hormooneista johtuvaa? Pillereitä en halua, en myöskään sitä vahvaa lääkettä.
Ap
Mutta onko kokemuksia noista sisäisesti nautittavista luontaistuotteista?
Ap