Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AAARGH!!!!! Mitä helvettiä tämä tarkoittaa???!!!???

Vierailija
26.05.2007 |

Ostin eilen kolumbus-prepaidiin saldoa 20 eurolla. Olen soitanut sillä kaksi lyhyttä puhelua ja nyt yhtäkkiä sillä ei voikaan soittaa. Kuuluu vaan piip piip piip... Viestiäkään ei voi lähettää?? Minneköhän voisin valittaa ja miten, kun ei voi edes soittaa? Tämä on törkeää sanoisin... Onko kellään muulla ollut ongelmia?? (Enkä nyt toivoisi lukevani mitään viestejä: " Ei ole, koska en käytä mitään paskoja prepaid-liittymiä..." ) :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luun saanut koskaan yhteyttä, ei enää prepaid-liittymiä mulle kiitos!

Vierailija
2/5 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerta tietsikan näköjään omistat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niillä on joku verkkovika.

Vierailija
4/5 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolumbuksen prepaid-liittymissä häiriöitä

Julkaistu: 18:11

Päivitetty: 21:08

stt

Kolumbuksen puhelinliikenteessä on lauantaina ollut teknisiä häiriöitä. Vika koskee operaattorin prepaid-liittymiä.

Vikaa korjattiin vielä lauantai-iltana.

Teknisiä häiriöitä oli lauantain aikana myös Viron puolella. Viron Elisan kiinteässä verkossa oli ongelmia, joiden vuoksi matkapuhelimet eivät toimineet.

Elisan viestintäjohtaja Velipekka Nummikoski sanoi ongelman koskevan lähinnä operaattorin virolaisia asiakkaita. Häiriö saattoi hänen mukaansa haitata myös suomalaisia matkustajia, jos puhelin valitsi Viron Elisan verkon maata vaihdettaessa. Käyttäjä pystyy Nummikosken mukaan vaihtamaan verkon kuitenkin puhelimestaan itse.

Lauantai-iltana ei ollut tiedossa, oliko Suomen ja Viron häiriöillä yhteyttä toisiinsa.

Vierailija
5/5 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee kaikissa lehdissä verkossa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä