Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo tapaus mökillä, ollessani kävelyllä.. jäi kaivamaan.

Vierailija
09.07.2007 |

kävelin noin 5 km (rakastan pitkiä kävelylenkkejä) ja täällä päin ei ole karhuja. Niin ihmeekseni siellä syvässä metsässä, asumattomalla seudulla, jossa on eräs kauan sitten hyljätty vanha asuinrakennus ja joku piharakennus myös.

Ihmettelin selvää savun tuoksua ja ajattelin onko jossain tulipalo. No kävelin siitä eteenpäin ja kuinka ollakkaan näin siellä aution talon pihassa, nuotion!

Pysähdyin puitten taakse hämmästyneenä ja ajattelin että sen täytyy olla joku erämies, ehkä meidän mökkinaapuri.

Mutta hetken päästä talosta tuli joku tumma, ulkomaalaisen näköinen tosi pitkä mies joka kantoi jotain talosta jotain jonka heitti sitten nuotioon.

Säikähdin todella ja sydämeni löi volttia, ei ole mitenkään tavallista että erämaassa näkee jonkun tummahipiäisen.

Käännyin takaisin mökille vaikka tarkoitus oli jatkaa vielä pitempi lenkki, juoksin lähes koko matkan.

Mutta nyt aloin miettimään tapausta ja uteliasuus heräsi, mitä jos lähtisin takaisin sinne autiotuvalle ja ottaisin mukaan kiikarit ja kameran. Mitä mieltä uskallanko mennä? Mieheni sanoi että mökki ei kuulu meille ja ei ole meidän asia mitä ja kuka siellä on.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paatunut roisto epäilemättä. Ihan tuliakin polttelee... Poliisit tulee varmaan renkaat ulvoen selvittämään tilannetta. Kaikki rikoksen merkit täyttyvät tässä kuvauksessa :D

" Jos autiotuvassa on joku ulkomaalainen, niin ei se kyllä oikealla asialla ole. Ja vielä polttelee tulia mökin pihassa. Poliisi voisi ainakin tarkistaa tilanteen. "

Vierailija
62/103 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajattelin että lähden kävelylle sinne mutta tämä ei kyllä ole sellasta seutua missä turistit pyörii. Paikka on Kainuuta. AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökki, samoin tuttavaparilla, ja molempien miehet ei ole läheltäkään Suomea kotoisin.

Tiedän jopa mustaihoisen miehen, joka pyörittää maitotilaa Varsinais-Suomessa. Ei kai niitä tummaihoisia ole totuttu näkemään suomalaisen maatilan pihassa, mutta onhan niitäkin nykyään.

Vierailija
64/103 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mökki on tietääkseni suojelualuetta. Mutta lähden nyt sinne kävelylle kiikareiden kanssa. AP.

Vierailija
65/103 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis sullla on netti mökilläsi.

Vierailija
66/103 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuis sullla on netti mökilläsi.

Vierailija
67/103 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se mies siellä edelleenkin on! Menin sinne pyörällä että pääsen nopeesti pois jos äkkilähtö tulee. Hän makasi nurmikolla jonkun vaatten päällä, katselin kiikareilla häntä ja täytyy sanoa että mies oli kyllä komea. Pitkä, tumma ja komea. Ihmettelin kyllä mitä hän siellä tekee yksin.

Sitten hän yhtäkkiä nousi siitä ylös ja laittoi kädet korvilleen ja ihmettelin mitä nyt, ihan kuin hän tekis jotain taikoja.

Sitten hän meni polvilleen ja tajusin että hänhän rukoilee! Minulle tuli hiukka outo olo, olin siellä metsikössä piilossa ja vakoilin häntä kun hän suoritti intiimiä hetkeä rukoilen jumalaansa. Jotenkin tuli tunne että minun on viisainta häiyä ja vähän äkkiä.

Soitin miehellenikin ja hän sanoie ttä anna ihmisten olla rauhassa ja hän vinoili siitäkin kun halusin soittaa poliisille siitä Porvoon metsässä elävästä mustalaisleiristä, johon tömäsin viikko sitten ( asumme Porvoossa). Tämä on totta, minä törmäsin siellä leiriin jossa oli ainakin 40 henkeä jotain romanialaisia mustalaisia. Mies ei silloinkaan antanut minun soittaa poliisille, eikä uskonut minua.

Vierailija
68/103 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se mun mies? ;) Meillä ei tosin ole Kainuussa mökkiä, vaan Airistolla saaressa, siellä se mun siippani nytkin on. Ulkona tuskin rukoilee, koska siellä sataa.

Vierailija
69/103 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joka sana on totta. AP.

Vierailija
70/103 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niin kummallista siinä nyt muka on, että siitä täytyy innostua ja suu vaahdossa kertoa? Ja miksei kukaan sitä uskoisi? Missä sä itse oikein asut, jos yksi muslimi herättää tuollaisen innostuksen ja reaktion?

Vierailija:

Vierailija
71/103 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa turkkilaisia maanviljelijöinä kuten meidän mökin lähellä.

Onkohan mun muslimimies saanut vastaavanlaiset kyylät liikkeelle, kun on mennyt kesällä ongelle järvelle, ja talvella meren jäälle pilkkimään tai hiihtämään? :D

Vierailija:

Mitä niin kummallista siinä nyt muka on, että siitä täytyy innostua ja suu vaahdossa kertoa? Ja miksei kukaan sitä uskoisi? Missä sä itse oikein asut, jos yksi muslimi herättää tuollaisen innostuksen ja reaktion?

Vierailija:

Vierailija
72/103 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihakin on pitkän ruohon peitossa.. Minusta tässä miehessä oli jotain jännää ja pelottavaa. Halusin mennä itseasissa juttusille, mutta pelkäsin liikaa.

Se mustalaisleiri on kyllä totta! siellä oli hirveesti mustalaisen näköstä sakkia ja teltatkin oli pystyssä.

ap.

Vierailija
73/103 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurin pihassakin on pitkä hoitamaton nurmikko, vaikka kyseinen rivitalon päätyhuoneisto on ihan asuttu.

Muslimimiehessä on jotain jännää ja pelottavaa. Hmmm. Oliko se hirmu pitkä, viisikymppinen, pitkä musta parta jossa harmaata, ja ontuiko se toista jalkaansa? Jos oli, niin amerikkalaiset maksaa isot rahat kun kerrot että se lymyää siellä korpimökissä.

Vierailija:

pihakin on pitkän ruohon peitossa.. Minusta tässä miehessä oli jotain jännää ja pelottavaa. Halusin mennä itseasissa juttusille, mutta pelkäsin liikaa.

Se mustalaisleiri on kyllä totta! siellä oli hirveesti mustalaisen näköstä sakkia ja teltatkin oli pystyssä.

ap.

Vierailija
74/103 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tullut ajatelleeksi että hän ois sen ostanut, toisaalta äitini kertoi että se on joku valtion rakennusperinne suojelukohde.

Se on hirsinen vanha talo jossa on hirsinen aittarakennus ja joku navetta.

Ihmettelen enkä saa mielestäni pois sitä että mitä ihmettä hän tekee täällä jumalan selän takana.

AP.

Vierailija
75/103 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oliko se hirmu pitkä, viisikymppinen, pitkä musta parta jossa harmaata, ja ontuiko se toista jalkaansa? Jos oli, niin amerikkalaiset maksaa isot rahat kun kerrot että se lymyää siellä korpimökissä.

Vierailija:

Minusta tässä miehessä oli jotain jännää ja pelottavaa.

Vierailija
76/103 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihmettelen enkä saa mielestäni pois sitä että mitä ihmettä hän tekee täällä jumalan selän takana.

AP.

Vierailija
77/103 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyt mitä helvettiä se oikein tekee siellä!? Sanot sille että on todella ihmeellistä, että joku tummahipiäinen oleskelee jossain jumalan selän takana, varsinkin noin pitkä ja komea.

Vierailija
78/103 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoahan toi on. Onkohan siellä taustalla joku onnettomasti päättynyt rakkaussuhde?

Soitin äidillenikin ja hän sanoi että voi olla että hän on laittomasti maassa ja pakoilee viranomaisia.

Hänen on täytynyt kulkea tämän meidän tien ohi, sinne ei muuta kautta pääse,. Toinen tie on niin huono ja lähes ummessa.

Vierailija
79/103 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös piilottaa pari kännykkää eri puolille mökkiä että voi kutsua apua kun ne tummat tulevat teille. Itse lähtisin äkkiä pois ja soittaisin varmuuden vuoksi poliisit tarkastamaan mainitsemasi autiomökin, sillä et muuten saa tietää minkä sortin hulluja siellä on.

Vierailija
80/103 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta puhelin on minulla mukana koko ajan. Se mustalaisleiri oli siis Porvoossa ja tämä tapaus Kainuussa.

Minun on tarkoitus perussiivota ja maalata sauna täällä. Oma auto ja polkupyörkin löytyy, että pääsen täältä pois jos siltä alkaa tuntumaan.

Minua taas haluttas mennä sinne uudestaan vakoileen, mutta yksin en oikein uskalla. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä