Toista lasta suunnittelevia/noin 1-vuotiaiden äitejä pk-seudulta?
Heippa.
Mulla on yksi tyttö, 9kk. Kaipailisin nyt seuraa ensinnäkin äideiltä, joilla olisi suunnilleen saman ikäisiä lapsia. Saisi tyttökin oman ikäistään seuraa ja itse jonkun, jonka kanssa jutella niistä sillä hetkellä ajankohtaisista asioista ilman aivan välitöntä kyllästyttämisen vaaraa ;) Osaan kyllä ja haluan jutella muustakin kuin pikkuneidistämme, mutta kyllähän se silti on kiva, jos toinenkin ymmärtää sitä vauva-arkea joka joskus vaan täyttää pään.
Ja toisekseen, olisi kiva, jos löytyisi joku joka ehkä myös harkitsee toisen lapsen yrittämistä noin 2-3v ikäerolla. Jälleen sama juttu - olisi kiva jakaa niitä raskauteen ja kahden pienen hoitamiseen liittyviä ajatuksia. Ja olisi myös kiva olla sellainen kyläpaikka pienen vauvan kanssa, jossa esikoisellekin olis sitten seuraa :) Mutta tämä toisen lapsen harkitseminen nyt ei ole mikään edellytys yhteydenotoille, kun on itselläkin vielä tosiaan harkinnan tasolla :)
Löytyisikös sieltä joku, joka kokee nämä ajatukset omikseen ja mieluusti myös juttelisi kaikenmaailman asioista ja niistä ihanista vauvoistakin - pian taaperoista uuden kaverin kanssa? Olen luonteeltani huumorintajuinen ja puhelias, arvostan avoimuutta. Mulle ei tarvi teeskennellä, että aina olis iloinen ja kaikki just mallillaan vaan voi jakaa väsymystä ja huonojakin hetkiä ihan reilusti. Mutta toisaalta en ole kateellinen toisen onnesta ja iloisia juttuja on aina kiva kuulla ;) Olisi kiva ihan vaan kahvitella, käydä lenkillä tai leikkipuistossa, shoppailla, tehdä ruokaa, mennä lintsille ihmisiä katselemaan... ja jos ystävystymme, niin joskus voisi tehdä jotain ilman vauvojakin, esim. mennä leffaan tai konserttiin. Ja voisin ajatella myös sellaista, että joskus katsoisin pari tuntia päivällä sinun lastasi, että pääset asioille ja sama toisin päin? Siis sitten kun olisimme jo kunnolla tutustuneet toisiimme ja toisen lapseen :)
Kirjoitelkaa ihmeessä, vaikka tässä nyt onkin tietysti kesälomien takia kiireitä itse kelläkin. Olisi ihana kuulla uudesta ystävästä ja aloittaa tutustuminen jo ennen talven pimeitä iltoja :)
Niin ja asutaan itäisellä Vantaalla, Helsingin ja Vantaan rajalla. Meille pääsee metrolla ja bussilla (esim. Tikkurilasta) helposti. Mulla on myös auto ja sillä pääsen kyllä liikkumaan hyvin. Olisihan se kiva, jos löytyisi joku tästä läheltä Mellunmäki, Vaarala, Rajakylä, Länsimäki... mutta välimatka ei ole ongelma.
annakaisa_8@hotmail.com
Kiitos jo tulleista yhteydenotoista, uusiakin posteja mahtuu laatikkoon ja lomatkin on jo pidetty :)