Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä ihmiset on tolvanoita! Tuoda nyt 25e häälahjaksi kolmelta hengeltä!

Vierailija
09.07.2007 |

ja näitä idiootteja oli useita.. jotkut toi 30.. suurin osa onneksi ymmärsi tuoda 50e kahdelta.

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin tuonut vielä vähemmän,mä en rahaa häälahjaks anna

Vierailija
2/128 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja on lahja, ei laissa määrätty summa tai arvo. Eikä lahja ole edes pakollinen, kuuluu tosin hyviin tapoihin jos juhliin mennään, mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhinä opiskelijoina ei ollut varaa kalliimpaan kun ruokaakin piti saada. Olen sitten myöhemmin ostellut kalliimpia synttäri- ja joululahjoja kun on rahatilanne huomattavasti parantunut silloisesta.

Vierailija
4/128 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen perheen lapsi on vauva ja toisen taapero. Enempää ei tipu!

Vierailija
5/128 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni äiti laittoi 20 eur vaikka oli voittanut juuri 5000 eur lotossa. Vähän hämmästytti kun yleensä mummit ja kummit antavat enemmän kuin kaukaisemmat sukulaiset.

Vierailija
6/128 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan laita nimeämme lahjakorttiin tai lahjaan, joka on ostettu lahjalistan mukaan, koska minusta on aika moukkamaista alkaa arvostella vieraita sen mukaan, minkä arvoisia lahjoja ovat tuoneet. En itsekään olisi morsiamena kiinnostunut siitä. Jos haluaisin antaa jotain persoonallista listan ulkopuolelta, voisin nimeni lahjaan laittaa.

Ja annamme kyllä isompia lahjoja kuin tuo 25 euroa, joten siitä ei ole kyse ettenkö kehtaisi kertoa paljonko olen antanut. Minusta se vain ei ole sopivaa.

Vierailija
7/128 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua suututtaa nää " ilmasta viinaa ja safkaa, syökää lapset nyt mahat täyteen" -tyyppiset perheet.

En ole ap

Vierailija
8/128 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mua suututtaa nää " ilmasta viinaa ja safkaa, syökää lapset nyt mahat täyteen" -tyyppiset perheet.

En ole ap

Vierailija
9/128 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ole ap

Jätä kutsumatta kuule vaikka kaikki vieraat ja vietä ne yksin niin eipähän kulu ruokaa liikaa..vaikka mistäs sen tietää

Vierailija
10/128 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarjotaankin pelkkää kesäkeittoa ja näkkileipää lahja olisi kai 1 euro per nuppi

jos on luksustarjoilut, eli ne 10 erilaista kakkua ja 200 muuta herkkua niin silloin lahja vois olla mitä?

must toi on aika typerä juttu, että lahjan pitäis olla sen arvonen mitä syö jne...

Vierailija
11/128 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät voi tuoda yhtä paljon kuin toiset. Me laitoimme ystäviemme kanssa häälahjaan 25¿/ hlö eli minulta ja mieheltä 50¿ ja sekin oli minusta aika paljon. Mutta olemmekin pienituloisia.

Vierailija
12/128 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni häissä + ristiäisissä pari vuotta sitten 6 aikuista antoi lahjaksi yhteensä 50e, häissä kunnon ruoka + kahvit ja pidettiin juhlapaikassa. Lapselle eivät tuoneet mitään, edes korttia.

Itse annan aina väh. 20e/nuppi, joka on mielestäni sitten kattaa ne ruuat niinkuin pitääkin. Yleensä jos kaksin mennään on se 50 yhteensä.

Vierailija
13/128 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tarjoan, jos kerran kutsun.

Mistä nämä rahanahneet ihmiset ovat kotoisin, jotka järjestävät häitäänkin rahankiilto silmissä? Yhden sellaisen naisen olen tavannut ihan livenä, joka haukkui häävieraittensa tuomia lahjoja, enkä tosiaankaan halua olla hänen kanssaan yhtään enempää tekemisissä kun on pakko. Kauhea ihminen kaikin tavoin!

Vierailija
14/128 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai opiskelijaperhe, tai perhe jossa toinen/molemmat ovat vaikkapa työttömiä, sairauslomalla tms.

Varmaan kannattaa präntätä kutsuun painastus " alle 50e älkööt vaivautuko" .

Olen varmaan tosi pöllöpää kun luulin että ajatus on tärkein!

Vierailija
15/128 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisinpa olla samoissa bileissä ja pitääpä laittaa viestiä eteenpäin et rahaa oli vähän

Vierailija
16/128 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

euroaikaan rahasysteemit on hämärtyneet.

Vierailija
17/128 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin me itse, jopa eri puolilla Suomea - oltiin kumpikin ennätetty " kiertää" ennenkuin tavattiin ja mentiin naimisiin, siksi ystäviä siellä sun täällä. Ystäviämme tuli myös häihimme pitkienkin matkojen takaa, samaten sukulaisia, joiden oli kustannettava itse itselleen matkat ja hotelliyöpymiset, koska meillä itsellä ei ollut niitä varaa tarjota. Olisipa ollut hyvä veto meikäläiseltä ruveta melskaamaan siitä, minkä verran kukakin vieras on raaskinut laittaa häälahjoihin!

Vierailija
18/128 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Opintotuet, kotihoidontuet ja palkat eivät ole pahemmin nousseet viime vuosina!!!

Vierailija
19/128 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join kupin kahvia ja sain viimeisen siivun täytekakusta. Ruokaa en syönyt, koska se oli naudanlihaa. Vauva ei syönyt mitään ja mies joi vain kupin kahvia ja pari pullaa. Varmaan täsmäsi lahjan hinnan kanssa.

Vierailija
20/128 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et onko teistä epäkohteliasta ilmoittaa esim synttärikutsussa et ei tarvi tuoda lahjaa ja jos välttämättä haluaa muistaa niin rahaa voi antaa.(esim laittaa tilille) Ei siis tietty ihan noilla sanoilla mut ajatuksena olis ettei ihmiset ostais mitään turhaa vaan antais ennemmin rahana. Kyse olis siis 30-vuotis synttäreistä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi