Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka yllättyneet vauva-ajan HELPPOUDESTA?

Vierailija
08.07.2007 |

Niin, tällaisia avauksia harvemmin täältä lukee... itsellä kävi niin, että yllätyin todella positiivisesti vauva-ajan helppoudesta. Ennen lapseni syntymää en ollut lainkaan vauvaihminen, itse asiassa odotin kauhulla mitä tuleman pitää ja kuvittelin että edessä on ainakin kolmen vuoden helvetti.

Kuinkas kävikään: kulunut vuosi (lapsi siis kohta vuoden) on ollut elämäni leppoisin. Kerrankin saa olla kotona niin paljon kuin sielu sietää, siihen ei koskaan ennen koulun ja työn takia ole ollut mahdollisuutta. Ehtii tehdä koti- ja pihatöitä sekä lenkkeillä, jonka ansiosta painokin tippunut viisi kiloa.

Ja ennenkuin kukaan tulee pulisemaan että minulla on varmaan helppo vauva, voin lyödä pöytään faktat: lapsi on nukkunut kokonaisia öitä putkeen ehkä noin viisi kertaa tähän astisen elämänsä aikana. Korviketta ei ole saanut koskaan koska olen halunnut imettää (täysimetystä puolivuotiaaksi). Miestä en ole velvoittanut yövalvomisiin koska käy töissä ja itse jaksan ihan hyvin. Lapsi ei ole koskaan viihtynyt vaunuissa tai rattaissa varttia kauempaa.

Ja silti minusta tämä on ihan saakelin helppoa :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla