Lue keskustelun säännöt.
Miten syötte myslin?
Kommentit (3)
Niin ja kyllä minäkin lusikalla ajattelin syödä.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
yleensä Valion rasvatonta ja maustettua.
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään Niin ja kyllä minäkin lusikalla ajattelin syödä.
ap
yleensä Valion rasvatonta ja maustettua.
Ei paljon mysliä tarvitse, koska se turpoaa, ehkä 50g.