Kauheaa kun nälkä kurnii vatsassa ja laihdutuksen vuoksi oltava vähällä ruualla...
Tiedän laihduttajan tulee syödä! Mutta minun on pakko opettaa vatsalaukkuni vähemmälle ravinnolle. Sille ei tällä hetkellä riitä mikään. Voisin syödä bic mac aterian ja lisäksi tuplajuuston, karkkia, jne.
Olen kokeillut syödä terveellisesti, mutta annoskoot ovat aivan liian suuria. Nyt opetan vatsani pienempään ja alan sitten syödä monipuolisesti.
Syön kyllä nytkin normaalia ruokaa, mutta en jatkuvasti tai säännöllisesti.
Tänään syönyt:
Puuroa 1½dl+ruisleipä juustolla ja tomaatilla
Makaroonilaatikkoa 1½dl
Kanafile grillattuna, 3 uutta perunaa, vihreää salaattia
Illalla vielä ruisleipä
Juomana kahvia, vettä ja vichya
Onko kohtalotovereita?
Kommentit (9)
Mä olen tänään syönyt:
Mustikoita,
2 näkkileipää ilman mitään päällysteitä,
palan kotitekoista pizzaa,
viinirypäleitä
Olis kaloreita koossa melkein 600, ja sais syödä vielä 400 kalorin edestä!! Mutta kun syö jotain, tulee hirveän huono omatunto!!
Tsemppiä kaikille painontarkkailijoille, ei ole helppoa!
aamupala: kahvia (ei ollut nälkä)
lounas: salaattia ja annos herkkusienipastaa
välipala: soijajugurtti
päivällinen: kikherne-riisi-pataa
Kuvittelen syöväni vähän ja nyt kun katson listaa ja vertaan muihin olen syönyt paljon! =/
ap
Minä tosin säästelen aina iltapalalle syötävää, nautin syömisestä eniten telkkarin ääressä lasten mentyä nukkumaan.
Jos sulla on tosi paha olla niin syö vaikka porkkanatikkuja tms. ja juo vettä.
4 palaa ruisleipää
500g juotava jogurtti
jugurtissa on kyllä kauheesti kaloreita, ja illalla ajattelin minäkin sitten syödä jotain enempi kun lapsi on mennyt nukkumaan.
hedelmiä tai vaikka litran mansikoita, kyllä se nälkä niilläkin lähtee. Ja ihan pelkästää vettä juomalla se maha täyttyy joksikin aikaa.
Itse kun aikoinaini laihdutin (10 kg) Painonvartijoissa, tuntui että koko ajan söin jotakin ja oli kylläinen olo.
Vastaisi ehkä yhtä isoa " vanhoissa perunoissa"
ap
tosin mä oon syöny tänään TAAS ihan liian huonosti, osittain johtuu siitä kun en jaksa tehdä mitään. pitäis lähteä urheilemaan niin ehkä tapahtuis jotain joskus siinä vaa' an näytöllä..