halveksin sellaista aikuista joka ei osaa uida
(jätetään nyt ihan eläke ikäset pois tästä :D )
mut nuorehko aikuinen . . .
ite oon 27 tiedän muutaman mun ikäsen joka ei osaa uida (eikä ilmeisesti kiinostakkaan) uimataito on erittäin tärkeä taito . . . sen avulla pysyy hengissä ja voi ehkä pelastaa toisen hengen. . . mutta jos " tietää" et ei tuu koskaan menemään rannalle, veneelle/laivalle, uimahalliin ym. ni olkoon sit jokaisen oma asia . . sitä paitsi uiminen on kivaa, vaikka kellua veen pinnalla jos ei muuta . . . :) :)
mä vaan en ymmärrä uimataidottomia aikuisia jotka ei aikuis iälläkään halua oppia uimaan . . eiks lapsillekkin opeteta jo koulun eka luokasta lähtien uimista?? niin ainakin mun kohalla oli . . ahkeraan käytiin uimassa koko ala aste
Kommentit (26)
Vierailija:
Joku aina vastaakin... Taidat olla tyhmempi kuin uskoinkaan.Vinkki: jos jonkun mielipiteet AV:lla ei miellytä, tehokkainta on tyystin sivuuttaa tämän kommentit. Lähde inttämään, niin paljastat naiviutesi koko loistossaan...
kuvitteletko olevas jotenki parempi?Loistaa niin kirjotuksistas läpi!
että jos ei kukaan jaksa kuunnellakaan (onko teillä jotkut puhesyntetisaattorit koneissanne?), niin aina löytyy sellaisia, jotka kärttävät lisää vastauksia...
En varmaan ole ketään parempi. Tyhmiä ollaan kaikki.
Silti en osaa uida!!!
Opin kyllä uimakoulussa uimaan selkää sekä koiraa. Sammakkoa en.
Mutta pelkään vettä kuollakseni enkä voinut yhdessä vaiheessa käydä uimassa terveydellisistä syistä, joten luulen unohtaneeni uimataidon.
Omat lapseni käyvät uimakoulua sekä asumme välimeren maassa lähellä merta.
Ja Suomikin on maa, jossa saattaa olla pitkät etäisyyde lähimpään uimapaikkaan. Jos asuu jossain pohjoisessa, jossa lähimmälle uimahallille on 150 km:a ja luonnonvedetkin on kymmenien kilometrien päässä kotoa, niin en kyllä yhtään ihmettele, ettei ole oppinut uimaan...
Vierailija: